توکسبری پلیس در مواظب برای میمون ممکن است در شل

توکسبری — هنگامی که توکسبری افسران پلیس کاهش یافته است Shawsheen بیمارستان حیوانات در روز چهارشنبه به درخواست

توسط ATSHNEWS در 1 خرداد 1399

توکسبری — هنگامی که توکسبری افسران پلیس کاهش یافته است Shawsheen بیمارستان حیوانات در روز چهارشنبه به درخواست کارکنان اگر آنها تا به حال دیده یک میمون در سست عمل مدیر نیکول Scenna به یاد می آورد خنده.

"ما فکر می کردند که شوخی" Scenna گفت. "اما آن را به پایان رسید تا بودن درست است."

توکسبری پلیس سرهنگ جیمز ویلیامز گفت: پلیس به نام مایکل خیابان اصلی در نزدیکی دفتر دامپزشک — واقع در 1415 اصلی خیابان — یک زن که ادعا می کرد به کشف یک میمون حلق آویز در یک درخت در حیاط خلوت خود.

پس از دریافت این نکته غیر معمول پلیس و کنترل حیوانات رو به کار کشاورزی منطقه با بخش آ تی وی و هواپیماهای بدون سرنشین واحد است. اما هیچ حیوانات — اجازه دهید به تنهایی یک میمون — یافت شد.

با توجه به ویلیامز شاهد به افسران گفت: او تا به حال مشاهده شده پستانداران روز قبل از اینکه به خوبی و حتی جامعی یک عکس از این ادعا موجود است.

این تصویر تار قطاری شکل سایه در نزدیکی یک درخت خط skulking پشت یک سنگ است. آن است که یک میمون ، که دشوار است برای گفتن.

"غریبه چیزهایی که اتفاق افتاده است" گفت: ویلیامز.

"از نگاه تصویر, آن را غیر ممکن است برای من برای ایجاد یک حدس," او اضافه شده است. "این می تواند یک فیشر گربه, آن می تواند یک میمون است."

فازی تصویر پس از آن دور در رسانه های اجتماعی پس از ارسال شده توسط Shawsheen بیمارستان حیوانات مقامات برای آنها تاکید کرد آنها را درمان میمون وجود دارد.

اعضای جامعه رفته اند, موز, بیش از تصویر از, با این عکس به سرعت در حال نزدیک شدن به 500 نظرات و بیش از 2800 سهام از 7 p. m. دوشنبه.

"می تواند یک کودک پاگنده" پکتیا میباشد Facebook کاربر نام Brian D. Durkin.

در توییتر این عکس به شدت بازتوییت کرد و در مورد صحبت کردیم. حساب توییتر رسیدگی @TheLowellGoat ایجاد شده توسط یک فن از بدنام فرار حیوانات هنرمند شناخته شده به سادگی به عنوان لوول بز اظهار داشت: "آنچه که این میمون کسب و کار."

اگر چه کشف شد در توکسبری است که در واقع یک میمون Shawsheen حیوانات, بیمارستان دامپزشکی دکتر میشل کاروسو و Scenna تاکید کرد این یک موضوع خنده.

"به طور معمول, آنها خطرناک نیست اما اگر شما سعی می کنید برای گرفتن آن می توانید سعی کنید به گاز گرفتن یا خراش و آنها انجام یک بیماری تبخال B ویروس است که می تواند منجر به مرگ انسان" Scenna گفت.

کاروسو و Scenna اذعان دارند که این می تواند یک مورد از میمون تفاهم. اما در همان زمان یک میمون به خوبی می تواند در شل.

با توجه به کاروسو وجود دارد امکانات پژوهشی است که پستانداران اما اگر یک حیوان بودند برای فرار از این امر مطلع شوید. او افزود: مردم باید میمون ها به عنوان حیوانات خانگی, اما این بدان معنا نیست که آنها نمی خارج وجود دارد.

"آنها قانونی نیست بنابراین آنها نباید اما اگر کسی آن را به عنوان یک حیوان خانگی و از آن فرار من تصور آنها خواهد بود ترس به جلو آمده" کاروسو گفت.

ویلیامز اشاره شده است وجود ندارد هر گونه گزارش رؤیت یک میمون در این منطقه است. اما ستوان پلیس افزود که گزارش پستانداران اصرار او را دیدم یک میمون.

"او بسیار متقاعد" ویلیامز گفت.

با توجه به توکسبری اداره پلیس مطبوعاتی صادر شنبه شب کنترل حیوانات برنامه برای راه اندازی دوربین های تله ای در منطقه برای پیدا کردن حیوانات — هر آنچه در آن است — به منظور شناسایی و احتمالا نقل مکان موجود است.

اگر یک میمون در خارج وجود دارد, پلیس درخواست اعضای جامعه نه رویکرد حیوانات و بلافاصله در تماس با پلیس در 978-851-7373.

اگر وجود دارد هر کسی در جامعه با پستانداران تجربه یا منابع برای به دام انداختن یک میمون کاروسو از آنها خواست به تماس Shawsheen بیمارستان حیوانات در 978-851-5558.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب