شهر جلسه منجر به بحث در پرسکات مدرسه بودجه

گروتون — ساکنان شهر قادر به دریافت برخی از آفتاب در حالی که وزن در مسائل متعدد در آخر هفته گذشته.در نادر تغییر

توسط ATSHNEWS در 2 تیر 1399

گروتون — ساکنان شهر قادر به دریافت برخی از آفتاب در حالی که وزن در مسائل متعدد در آخر هفته گذشته.

در نادر تغییر سرعت سالانه شهر برگزار شد در خارج از منزل در شنبه, ژوئن 13, در مسیر و زمینه پشت فلورانس روشه مدرسه ابتدایی. این نشست در اصل برنامه ریزی شده در مارس 18, اما این بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به مقامات نیاز به زمان برای ارزیابی مجدد هنگامی که و که در آن این امر می تواند امن برای نگه زیادی کرد.

ترین صحبت در مورد مقاله از 20 در این سال حکم هشت که تحت پوشش کمک های مالی توصیه های ساخته شده توسط جامعه حفظ این کمیته است. به طور خاص ک پیشنهاد B است که اجازه خواسته به مناسب $125,000 از جامعه حفظ صندوق به لحاظ مالی به حفاظت از آتش CPA بلاعوض برای پرسکات مدرسه مرکز جامعه. پول نه تنها مکمل بودجه برای اعطای بلکه یک سیستم اعلام حریق با آبپاش و پتانسیل افزایش در هزینه های ساخت و ساز.

جاشوا Degen که هر دو نایب رئیس انتخاب هیئت مدیره و عضو پرسکات نظارت کمیته وجود دارد گفت: "به هیچ وجه" این ساختمان می تواند رسیدن به آن پیش بینی شده استفاده کنید اگر سیستم بارانی برای آتش سرکوب نمی شد نصب شده در ساختمان طبقه سوم.

"خط پایین این است که شما خواسته برای پول اضافی به آن اضافه شود و به $200 ، 000 به علاوه که در حساب در حال حاضر به منظور تامین ایمنی و حفاظت نه تنها برای کاربران فعلی که ساختمان اما هر کس ممکن است استفاده از آن در آینده" Degen گفت.

در حالی که پیشنهاد شد و در نهایت تصویب آن منتقل شد پس از بیش از 20 دقیقه از بحث بین مخاطبان و مقامات.

اولیه حامی مقاله بود Stephen خط, یک عضو هیئت مدیره از دوستان از پرسکات مدرسه غیر انتفاعی که با تاکید بر "مسئولیت امانتی" برای حفظ مهم "شهر دارایی" است که در فهرست ملی ثبت اماکن تاریخی.

خط اشاره کرد که چگونه افزایش ساختمان ارائه خواهد شد شهر گسترش فضای بدون نیاز به ساخت یک کامپیوتر ساختار جدید همراه با توانایی به نگه دارید پس از برنامه های مدرسه برای کودکان و مقرون به صرفه اجاره فضا برای دیگر سازمان های غیر انتفاعی.

آنا الیوت عضو جامعه حفظ و کمیته های ذکر شده در بسیاری از مسائل با تصویب این مقاله است. این مسائل در محدوده پروژه ساخت و ساز خود را نه در خدمت اهداف از شهر فعلی طرح جامع, چگونه ک بود قادر به در نظر گرفتن یک طرح کسب و کار با توجه به پول برای تایید و این که این شهر در حال حاضر دارای چندین جامعه دیگر مراکز از جمله تومی مرکز در خیابان اصلی و گروتون مرکز در غرب خیابان اصلی.

"هر عضو ک به این نرم افزار پایین ترین نمره" الیوت گفت.

برخی از ساکنان از جمله گروتون حفاظت از اعتماد رئیس جمهور تد Lapres نشان داد برای حمایت از این مقاله با اشاره به "مسئول چیزی که به انجام" در حال نصب و راه اندازی سیستم بارانی در ساختمان به دلایل ایمنی.

هر چند او اذعان کرد سوال از پرسکات زنده ماندن چیزی است که زمان را برای پاسخ به نداشتن سیستم بارانی خواهد آن را دشوار برای این مرکز را در سازمان هایی که مایل به اجاره فضا موجب صدمه زدن به ساختمان بالقوه است.

هنوز هم ساکنان حضور در این نشست بود در مورد چه مقدار پول اختصاص داده شده به این پروژه و چگونه مقاله حتی از آن ساخته شده به این جلسه حکم وقتی ک دارای آن بسیار پایین است.

دیگر مقالات تایید شده در این نشست شامل شش که شامل شهر Manager علامت حداد مالی سال 2021 بودجه سرمایه شامل $325,000 به جای آمبولانس و $40,000 جدید انتقال ایستگاه تریلر تراکتور. ماده 18 ایجاد محدودیت برای بودجه گردان از جمله 50.000 دلار برای حفاظت کمیسیون $20,000 برای مسکن مقرون به صرفه در بازار است. ماده 10 بود که یکی از عجیب و جالب مقالات تایید شده ایجاد آملیا راه از تاونسند جاده ها به عنوان یک راه عمومی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن