کمک های مالی پور در Mysuru باغ وحش

منطقه وزیر اهدا تومان. 1.19 کرور; مواد غذایی و عمران لوازم وزیر دست بیش از Rs. 8 لاخوزیر Somashekar می نویسد ب

توسط ATSHNEWS در 13 اردیبهشت 1399
  • منطقه وزیر اهدا تومان. 1.19 کرور; مواد غذایی و عمران لوازم وزیر دست بیش از Rs. 8 لاخ
  • وزیر Somashekar می نویسد به Infosys رئیس بنیاد Sudha Murty برای بودجه

میسور/Mysuru: Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekarکه تا به حال اهدا تومان. 73.60 لاخ جمع آوری شده از مردم خود را Yeshwanthpur حوزه (بنگلور) برای نگهداری از Mysuru باغ وحش on Apr. 29 تا دوباره اهدا تومان. 45.30 لاخ به باغ وحش این صبح است. وزیر تا کنون اهدا کرده است Rs. 1,18,90,000.

Somashekar تحویل این کمک مالی در قالب چک و تقاضا پیش نویس (DD) به Mysuru باغ وحش, مدیر اجرایی, Ajit M. Kulkarni در حضور مواد غذایی, عمران, منابع و امور مصرف کننده و حقوقی اندازه بخش وزیر K. Gopalaiah باغ وحش اقتدار کارناتاکا (ZAK) عضو-وزیر B. P. راوی و دیگران در این باغ وحش محل.

در یکی دیگر از توسعه وزیر Somashekar نوشته شده به رئیس Infosys بنیاد Sudha Murty جذاب او را به ارائه کمک های مالی به این باغ وحش از طرف بنیاد.

در این نامه نوشته شده در مارس 1 در جایی که وزیر گفت که 125 ساله باغ وحش بود و متکی به خود موسسه است که وابسته به کمک های مالی دولت از سال 2002. به جای آن خود را حفظ می کند از پول مطرح شده از دروازه بلیط مجموعه است.

ذکر است که این باغ وحش طول می کشد مراقبت از حیوانات خود را به خوبی حفظ کرده استانداردهای بین المللی وزیر درخواست کرد برای کمک مالی از Infosys بنیاد حفظ حیوانات و پرندگان, حفظ کارکنان و همچنین به جزر و مد بیش از COVID بحران است.

پس از اهدای تومان. 45.30 لاخ به باغ وحش Somashekar گفت که به عنوان باغ وحش است و نه گرفتن هر گونه درآمد با توجه به مستند و به عنوان مثل, نگهداری از باغ وحش تا به حال تبدیل به یک مشکل. او گفت که او همچنین درخواست دیگر وزرای MLAs, MLCs و عمومی برای کمک مالی.

او اظهار داشت که او درخواست کرده بود غذا و عمران لوازم وزیر Gopalaiah برای کمک به آن غذا وزیر پاسخ مثبت و اهدا تومان. 8 لاخ برای نگهداری از باغ وحش علاوه بر توزیع 25 کیلوگرم برنج هر کدام به همه 300 کارکنان باغ وحش.

مواد غذایی و عمران لوازم وزیر Gopalaiah و منطقه وزیر S. T. Somashekar توزیع کیسه برنج به باغ وحش کارکنان.

وزیر Gopalaiah گفت که پس از Somashekar به او توضیح داد در مورد Mysuru باغ وحش او جمع آوری کمک های مالی از مردم حوزه خود را و تحویل آن به باغ وحش مقامات.

شهر مرکزی غذایی موسسه پژوهش فن آوری (CFTRI) نیز اهدا خرده و بیسکویت به کارکنان باغ وحش به مناسبت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن