باریک اکثریت نمایندگان اعلام نژادپرستی است نه بهداشت عمومی تهدید

لوول — در عرض چند دقیقه اول از طولانی ترین لوول جلسه شورای شهر در بیش از یک سال و نمایندگان در زمان رای دادن.آ

توسط ATSHNEWS در 25 تیر 1399

لوول — در عرض چند دقیقه اول از طولانی ترین لوول جلسه شورای شهر در بیش از یک سال و نمایندگان در زمان رای دادن.

آنها بالا بردن بحث در یک حرکت به اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی — به عنوان عضو شورا جان Drinkwater درخواست شده — و یا که آنها را حرکت می کند از طریق دستور کار به منظور است ؟

حرکت در سوال تا به حال تعدادی از ثبت نام سخنرانان و یکی از گذشته در دستور کار طولانی. اگر خطاب در جهت این امر می تواند مورد بحث پس از یک جداگانه اما مشابه حرکت درخواست نمایندگان برای ایجاد یک بیانیه در نژاد پرستی.

این شورا رای 5-4 صبر کنید. تقریبا پنج ساعت بعد زمانی که آنها در نهایت رای دادند در حرکت بدن تقسیم در امتداد خطوط همان. شهردار John Leahy حرکت به اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی با شکست مواجه شد.

"مهم نیست که چقدر شما می خواهید به wordsmith آن من نمی خواهم شهرستان ما به عنوان نژادپرست" گفت: عضو شورا رادنی الیوت که مخالف اعلامیه.

نمایندگان دانیل Rourke, ریتا Mercier, دیوید کانوی و ویلیام ساماراس همه پیوست الیوت در رای گیری در برابر حرکت است.

نمایندگان Drinkwater, Vesna Nuon و Sokhary Chau پشتیبانی Leahy حرکت.

"ما گوش اما ما را نمی شنوند و این موضوع امشب" لیهی گفت.

حرکت ساخته شده بود پس از یک شهرستان به میزبانی گوش دادن جلسه در اواخر ماه ژوئن که خواسته ساکنان برای به اشتراک گذاشتن با مسئولان شهرستان تجارب خود را با نژاد پرستی. در حدود همان زمان لوول تنوع سهام و ورود کنسرسیوم یا لوول DEI ارسال نامه درخواست شهرستان اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی و چند تن از دیگر اقدامات مربوط.

شهرهای دیگر مانند بوستون Chicopee و Springfield مشابه ساخته شده اند اظهارات در هفته های اخیر.

نمایندگان به جای رای دادند 6-3 به حمایت از قطعنامه ای که باعث می شود تعدادی از تعهدات هر چند اعلام نمی نژادپرستی بحران بهداشت عمومی. شش-راه مشترک-motion ساخته شده توسط الیوت Rourke, Mercier, Chau, کانوی و ساماراس.

این قطعنامه باید به طور رسمی پیش نویس توسط شهر اما نسخه اولیه باعث می شود وعده به "رد همه اشکال نژادپرستی" و تلاش برای پرداختن به عناصر مسکن, عمومی, ایمنی, بهداشت, خدمات, استخدام, اعطای کمک های مالی و جذب سرمایه است.

طرفداران این قطعنامه گفت: آن را به عنوان یک نقشه راه برای این شهر گام های بعدی.

"من در این همه پرسی به عنوان یک ابزار برای ایجاد یک مسیر برای مقابله با این مسائل نژادپرستی دوباره و فقر و سلامت آموزش و پرورش و مسکن گفت:" ساماراس.

مخالفان گفت: با اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی قطعنامه می افتد کوتاه و منعکس نمی کند درخواست از اعضای جامعه.

"اگر شما به آنها گوش ما به شنیدن آنچه که آنها نیز گفت که این حرکت عادی لوول پاسخ — این یک پاسخ ضعیف به آنچه باید انجام شود" Nuon گفت.

Chau تنها عضو شورا برای حمایت از هر دو این قطعنامه و اعلامیه نژادپرستی به عنوان یک بحران بهداشت عمومی. او گفت که او اعتقاد ندارد که این دو حرکت در مخالفت هستند.

دیگر حامیان این قطعنامه مخالف بودند اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی.

"اگر ما در حال صحبت کردن در مورد آلاباما و سپس آن را یک بحران" گفت: عضو شورا ریتا مرسیه. اما لوول نه آنقدر او گفت:.

"اوه خدای من از شما متنفرم" گفت: صدای بیش از زوم تماس بگیرید که به نظر می رسد به یک بلندگو از نظر عمومی جلسه ای که در سمت چپ شده بود unmuted.

چندین نمایندگان که رای برابر اعلام توصیف این شهر فرهنگی بسیاری از جشنواره ها و تلاش های آن ساخته شده است به ارائه فرصت ها برای مردم در تمام زمینه های.

مرسیه برجسته کار جامعه کار تیمی, Inc., یا CTI جایی که او یک عضو هیئت مدیره. او گفت: اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی در لوول خواهد بود گفت: CTI است انجام این کار.

مرسیه و الیوت که هر دو از اعضای هیئت مدیره در CTI گفت: آنها ارسال خواهد خود استعفا اواخر این هفته به ترک مدیره سازمان.

Rourke شهرستان خواست وکیل کریستین اوکانر به وزن در این که آیا اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی می تواند هر قانونی برای انشعابات شهرستان.

اوکانر گفت: اعلام نژادپرستی خاص پیدا کردن توسط شورای شهر می تواند یک "تاثیر منفی" برای آینده پرونده های حقوقی علیه این شهر است. فریم آن را به عنوان پاسخ به یک بزرگتر ملی موضوع را اجتناب از این مسئله ،

Rourke و مرسیه و ابراز نگرانی در مورد اعلامیه را از پیامدهای قانونی.

Drinkwater گفت: اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی به این معنا نیست شهر نژادپرست است, درست است که شهر نیست و متفاوت از بقیه ملت.

"این حرکت قطعا در مورد برچسب زدن لوول به عنوان یک نژادپرست شهر," او گفت:. "به خلاف من باور دارم که با عبور از این حرکت ما در حال نشان دادن اراده سیاسی قدرت لازم برای شروع کار است."

تعدادی از سخنرانان از مردم و شهرستان سازمان صحبت کرد در این جلسه در حمایت از اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی.

"هر گونه حرکت و یا حل و فصل می کند که نام این مشکل مشکل است" گفت: resident بابی Tugbiyele.

نمایندگان همچنین با تصویب یک حرکت توسط الیوت به ایجاد یک صندوق برای جمع آوری پول از طریق کمک های مالی خصوصی به آدرس نژادپرستی شمول و عدالت در شهر است. تنها Nuon رای دادند در برابر این حرکت گفت: بیشتر لوول جامعه بنیاد در حال حاضر دارای یک صندوق از این نوع است.

الیوت ساخته شده یکی دیگر از حرکت به بحث در مورد جابجایی دولت و کمک های مالی فدرال برای ممیزی از شهرستان بخش منابع انسانی و برنامه های دیگر برای رسیدگی به حقوق صاحبان سهام و فراگیر در این شهرستان است. حرکت بود با اشاره به شورای شهر سرمایه گذاری فرعی.

شهرستان مدیر آیلین _tenor گفت: مهلت شرکت ها برای بازگشت به طرح های پیشنهادی برای انجام این ممیزی هفته آینده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن