انگلیسی, قاضی رد مادورو ونزوئلا طلا در لندن بانک

توسط DANICA KIRKA و اسکات اسمیتلندن (AP) — یک قاضی روز پنجشنبه حاضر به دادن ونزوئلا نیکولاس مادورو کنترل نزدیک

توسط ATSHNEWS در 12 تیر 1399

توسط DANICA KIRKA و اسکات اسمیت

لندن (AP) — یک قاضی روز پنجشنبه حاضر به دادن ونزوئلا نیکولاس مادورو کنترل نزدیک به 2 میلیارد دلار طلا در بانک انگلستان طاق چرا که بریتانیا را به رسمیت نمی شناسد سوسیالیستی رهبر به عنوان رئیس جمهور آمریکای لاتین ملت است.

مادورو خواستار طلا خود را برای کمک به پول نقد-گرسنگی ملت مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس. اما بانک مرکزی انگلستان که دولت به رسمیت می شناسد ونزوئلا مخالف خوان Guaidó به عنوان کشور خود را رهبر مشروع حال حاضر به آن دست را به مادورو را اداره.

حکم روشن این سوال که ونزوئلا را رهبر مشروع — حداقل در چشم یک قدرت جهانی.

"این بسیار نشان دادن انزوای دولت مادورو" گفت: Christopher ساباتینی محقق ارشد برای آمریکای لاتین در چتم هاوس اتاق فکر در لندن است.

Guaidó به دنبال حفظ ذخیره کردن طلا در بانک مرکزی انگلستان به نگه داشتن آن از دست دولت مادورو که به آن معتقد است نامشروع و فاسد است. وکلای او تصریح کرد: در طول سال های اخیر چهار بعد از شنیدن موضع خود را که مجمع ملی و رهبر شد ونزوئلا حق رئیس جمهور تحت مقررات در قانون اساسی این کشور.

Guaidó که دارای هیچ عملی قدرت در ونزوئلا به نام حکم یک "پیروزی بزرگ" برای خود دولت موقت را به رسمیت شناختن بین المللی و ضد مادورو ائتلاف مبارزه برای محافظت از ثروت کشور و دارایی برگزار شد در خارج از کشور که شامل یک جنگ مداوم بیش از آن Citgo پالایشگاه در ایالات متحده است.

"اولین چیزی است که از آن محافظت از چنگال دیکتاتوری" Guaidó گفت از طلا و اضافه کرد که در حال حاضر آن باقی خواهد ماند در بانک خزانه.

همچنین پنج شنبه, مادورو وزیر امور خارجه Jorge Arreaza اعلام کرد که ونزوئلا در حال خارج یک اخراج سفارش در برابر اتحادیه اروپا سفیر بریلهنت Pedrosa.

مادورو روز دوشنبه دستور داده بود او هیئتی را ساعت پس از اتحادیه اروپا تحریم چند مادورو مقامات. اما Arreaza و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ Borrell منتشر شد بیانیه مشترک گفت: آنها تا به حال تعمیر روابط در یک تماس تلفنی.

ونزوئلا یک کشور در بحران اقتصادی و سیاسی نشسته در بالای بزرگترین ذخایر نفت خام اما منبع پول نقد و خشک زیر سال از سوء مدیریت و اخیرا سفت تحریم های ایالات متحده با هدف وادار کردن مادورو ،

ونزوئلا دارای در مجموع حدود 1.8 میلیارد دلار ارزش طلا در بانک مرکزی انگلستان و مادورو درخواست شد برای 1 میلیارد دلار از آن است. بانک انگلستان دارای جهان دومین قسمتی از میله های طلا در جهان پس از نیویورک فدرال رزرو و از آن می بالد هرگز از دست دادن به دزد در 320 سال است.

اختلاف دور در بریتانیا موضع نسبت به ونزوئلا یک کشور در بحران اقتصادی و سیاسی که در آن هر دو مادورو و Guaidó شده اند و مدعی قدرت ریاست جمهوری برای بیش از یک سال است.

ونزوئلا بانک مرکزی کنترل می شود مادورو' به دنبال انتشار طلا که آن را می گوید در حال حاضر که آن را می خواهد به فروش مواد غذایی و تجهیزات پزشکی است که به شدت مورد نیاز برای مقابله با COVID-19 بیماری همه گیر. اما آن را نیز به دنبال طلا قبل از همه گیر آغاز شد.

دولت بریتانیا "به صراحت به رسمیت شناخته شده آقای Guaidó به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا" دادگاه گفت. "این لزوما به شرح زیر است که (آن را) دیگر به رسمیت می شناسد آقای مادورو به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا است."

یک وکیل به نمایندگی از ایرانیها طرف وعده داده شده به درخواست تجدید نظر. Sarosh Zaiwalla در بیانیه ای گفت که قضاوت "به طور کامل نادیده واقعیت از وضعیت بر روی زمین" در ونزوئلا است.

"آقای مادورو دولت در کنترل کامل از ونزوئلا و اداری موسسات و تنها آن را می توانید با اطمینان از توزیع کمک های بشردوستانه و پزشکی و لوازم مورد نیاز برای مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس" او گفت:. "این نتیجه را در حال حاضر تاخیر مسائل بیشتر به ضرر مردم ونزوئلا که زندگی در معرض خطر هستند."

انگلستان به رسمیت می شناسد ادعای Guaidó که سران ونزوئلا کنگره به عنوان ایالات متحده و حدود پنج ده دولت های دیگر. Guaidó خود را اعلام کرد که رییس جمهور موقت در اوایل سال 2019 ماه پس از مادورو اعلام پیروزی در انتخابات است که منتقدان می گویند در آن تقلب به نفع خود.

مادورو مدعی حمایت از متحدان کلیدی از جمله روسیه و چین و ایران و ترکیه و کوبا.

با وجود حمایت خود را از Guaidó انگلستان همچنان به روابط دیپلماتیک با ایرانیها دست دولت است. انگلیسی ها باید داده نمی دیپلماتیک اعتبار به فرستاده که Guaidó به نام سفیر انگلستان

___

اسمیت گزارش از کاراکاس, ونزوئلا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب