آن را در مورد زمان قلدر می شود مورد آزار واقع شدند

من از تماشای Sean Hannity در فاکس چند هفته پیش و دیدم یک آگهی وحشیانه حمله جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این صد

توسط ATSHNEWS در 11 مرداد 1399

من از تماشای Sean Hannity در فاکس چند هفته پیش و دیدم یک آگهی وحشیانه حمله جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این صدا فقط مانند حملات فاکس باعث می شود در اصطلاح رادیکال چپ در همه زمان ها. آن را تا به حال به یک شوخی است. در پایان به حال وجود دارد به کل برگشت آینده گفت: "من بله" شما شده اند و فریب خورده همه این وحشتناک داشتن واقعا در مورد خواب آلود جو و نه دونالد ،

ریچ لوری در op-ed (پنج شنبه تیر 30) در لینکلن پروژه به ما کمک می کند درک آنچه در جریان است. یک دسته از ناراضی سابق جمهوری خواهان می گردند و در این زهر. لوری ادعای آنها نفرت انگیز بنابراین ما نباید آنها را باور. او نمی مقابله با حملات فقط حمله. مهم نیست که تولید منفی کمپین تبلیغات. مهم نیست که اگر آنها در حال تلاش برای به دست آوردن یک افزایش از رئیس جمهور. واقعیت این است که تبلیغات لعنتی خوب است.

چرا که ما دو حزب برنده طول می کشد تمام انتخابات هیچ چیز بیش از حد افتضاح برای گفتن در مورد حریف خود را. به تازگی جف Jacoby (نظر پسر در بوستون گلوب) استدلال که اگر ما تا به حال یک مرتبه انتخاب سیستم رای گیری که در آن بیش از دو نفر از نامزدها می تواند مهم شما ممکن است نیاز به خوبی به دیگر نامزدها پس اول خود را انتخاب رای دهندگان ممکن است انتخاب شما به عنوان انتخاب دوم.

این زیبا است. تنها راه به ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن است بازی او بازی است که همه در مورد مسخره کردن مخالفان خود را. اما Catch-22 است که شما نمی توانید نزول به سطح خود را و هنوز هم ادعا می کنند بالاتر اخلاقی و زمین است. همراه می آید لینکلن پروژه به انجام کار کثیف خود را. شاعرانه نیست. آن را در مورد زمان بزرگ قلدر می شود مورد آزار واقع شدند.

تام اداره میشود
چلمزفورد



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن