یک رئیس پلیس را مشاهده

مانند بسیاری از مسائل مورد بحث ما به طور فزاینده قطبی چشم انداز بحث در اطراف پلیس اصلاحات منجر به بسیاری از هر

توسط ATSHNEWS در 10 مرداد 1399

مانند بسیاری از مسائل مورد بحث ما به طور فزاینده قطبی چشم انداز بحث در اطراف پلیس اصلاحات منجر به بسیاری از هر دو طرف عقب نشینی به خود معمولی گوشه و lobbing اتهامات در کسانی که با دیدگاه های متفاوت است که از خود به خود.

در حالی که این درست است برای بسیاری از ماساچوست خانواده خوش شانس به مقامات منتخب مانند لری Trahan که متعهد آموزش خود را قبل از مصرف یک پتو در مسائل پیچیده مانند آنهایی که ما در حال مقابله با, در پی جورج فلوید مرگ است.

من لری شناخته شده برای بیش از 20 سال قدمت تمام راه برگشت به زمان من به عنوان لوول رئیس پلیس زمانی که او یک کارمند برای آن کنگره مارتی Meehan. من افتخار کار ما با هم برای تغییر این اداره به جامعه پلیس مدل است که در حالی که نه کامل بهبود گسترده بود که جوامع دیگر نگاه کرد به عنوان مثال. او همچنان به عنوان متعهد در حال حاضر به عنوان او سپس به بهبود کیفیت زندگی از زادگاه خود و همه جوامع او نشان دهنده.

که چرا آن به عنوان یک شگفتی آمده زمانی که من او را دیدم میزبانی و شرکت در بحث ها در جوامع در سراسر منطقه که درگیر فعالان دانش آموزان منتخب مقامات و افسران پلیس. و آن را نیز نمی تعجب من زمانی که من یک تماس از او درخواست دیدگاه من در اصلاح لایحه پیشنهادی در کنگره ایالات متحده است.

این است که حمایت از این قانون بود که دستکاری شده وجود دارد و یا در تفسیر این لایحه تصویب در خانه ملت. این است که در مورد تنظیم ضبط مستقیم:

شما لازم نیست که به توافق با لری در همه چیز به خصوص چیزی به عنوان مشکل اصلاح policing. اما شکی نیست که او همیشه به دنبال ورودی و دیدگاه از هر کس او می تواند حتی زمانی که آنها متفاوت از خود و این امر بوده است ساده تر نمی شود.

این دقیقا همان نوع از رهبری ما باید در یک زمان مثل این.

اد دیویس یک پلیس سابق سرپرست در لوول و کمیسر در بوستون.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن