استخر پیش ساخته آزمایش: خوب یا بد؟

با توجه به اینکه بعضاً نیاز به احداث استخر هایی با ارتفاع بالا وجود دارد فشار هیدرولیکی بسیار زیادی به کف است

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

با توجه به اینکه بعضاً نیاز به احداث استخر هایی با ارتفاع بالا وجود دارد فشار هیدرولیکی بسیار زیادی به کف استخر وارد می شود. با توجه به محیط زمین ویلا، ممکن است استخر های پیش ساخته انتخاب مناسبی برای شما نباشند و همین موضوع نیز باعث شده تا برای این نوع از محیط ها ساخت استخر هایی با سازه بتنی مناسب تر باشد. مسائل فنی که از جانب پیمانکار ساخت استخر ارائه می شوند به طور قطع لازم الاجرا بوده و تاثیر مهمی در سلامت سازه خواهد داشت .برای ذخیره مقدار بیشتری از آب استخر می تواند عمیق تر باشد ولی به همان اندازه باید بر استحکام توجه ویژه ای نمود . در صورت نیاز به ساخت استخر بتنی پس از مرحله تسطیح کف استخر مرحله بعدی ، آرماتور بندی استخر است که باید با توجه به شرایط فنی استخر و محاسبات دقیق وزن سازه انجام شود . در طی این مرحله کف و دیواره های محدوده گود برداری شده توسط آرماتور بندی تقویت می شوند و شرایط جهت بتن ریزی آماده میشود . ساختار آرماتور بندی نسبت به نحوه تعادل سازی استخر و برای ایجاد شکل و مقاومت بخشی بالا انجام میشود . به این ترتیب که با تخلیه ماسه بادی و شن کل کف استخر پوشیده شود و با کم و زیاد کردن شن ها نسبت به ایجاد شیب مناسب اقدام شود . Data has ​been gen erat​ed  by G​SA Con᠎tent G᠎enerat​or DEMO!

برای اخذ نتیجه بهتر میتوان از یک لایه ضخیم شن و ماسه بادی جهت کنترل شیب بندی استفاده نمود . خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته اینتکس در ایران با ارائه خدماتی همچون نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته اینتکس که شامل متصل کردن میله های آهنی ضد زنگ بدنه استخر پیش ساخته و سر پا کردن استخر بر روی زمین که که در اندازه های بزرگ و کوچک انجام میشود , نصب پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته , نصب و راه اندازی نردبان , زیر انداز , شلنگ های ورورد و خروج آب استخر , تراز کردن استخر بر روی زمین , چروک گیری بدنه و کف استخر پیش ساخته , گارانتی پایه های استخر پیش ساخته توسط شرکت اینتکس , مشاوره نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته اینتکس , تعمیر بدنه در صورت پاره شدن و سوراخ شدگی و کج شدن پایه های استخر و یا شکستگی پایه های استخر اینتکس , فروش لوازم و قطعات جانبی و مصرفی استخر پیش ساخته و پمپ تصفیه آب , تعمیر استخر پیش ساخته , فروش چسب اصلی اینتکس مخصوص تعمیرات استخر پیش ساخته و بسیاری دیگر از این خدمات پس از فروش اینتکس را انجام میدهد .برای اطلاعات بیشتر به بخش راهنمای خرید استخر پیش ساخته یا با همکاران متخصص ما در قسمت خدمات پس از فروش استخر پیش ساخته اینتکس تعمیرات محصولات بادی و محصولات غیر بادی اینتکس تماس حاصل فرمایید .

این استخر دارای لوله ها و ستون های آلومینیومی بسیار مقاوم می باشد که توسط اتصالات مستحکم به یکدیگر متصل می شوند اتصالات این محصول نیز نسبت به تولیدات سال های قبل اینتکس بسیار در راه اندازی سهل تر و کاربردیتر می باشد ..این استخر فریمی intex با حجم آب 10874 لیتر یکی از استخر های خانوادگی اینتکس به شمار می آید. این محصولات پایههای آلومینیومی نداشته و سعی شده تا برای راه اندازی آنها با کنار هم قرار دادن فریمهای مختلف بدنه این دسته از استخرهای پیش ساخته شکل گیرد. پیشنهاد شرکت پارس آب به شما نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته است زیرا ساخت استخرهای بتنی ممکن است مدت زمان و هزینه زیادی را برای شما در پی داشته باشد، در واقع استخر پیش ساخته فایبرگلاس همان چیزی است که شما به دنبال ان هستید در این مبحث سعی داریم مزایا استخر پیش ساخته فایبرگلاس را بیان کنیم همانطور که میدانید استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس استخرهای پیش ساخته و یک تکه ای هستند که از فایبرگلاس و رزین ساخته شده اند. استخرهای پیش ساخته برزنتی برای کاربری های مختلفی از جمله استخر خانگی، کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند که به دو صورت توکار و روکار وجود دارند.

ولی در بعضی از شرایط مانند دوران کرونا، امکان بردن آنها به استخرهای عمومی وجود ندارد. بسیاری از مشتریان و پیمانکاران ساخت استخر معمولا شکل های مستطیل را اجرا میکنند ولی معماران و افراد خاص بیشتر شکلهای دایره ، و یا حتی چند ضلعی خاص و لوبیایی و در آخر مربع یا مستطیل را ترجیح می دهند . کاربردی بودن استخر به شکل هندسی آن بستگی دارد . برای اطلاع از مدل و قیمت استخر پیش ساخته میتوانید به قسمت فروشگاه سایت اینتکس سیتی مراجع کنید. در صورتی که طول عمر و هزینه های کمتر نگهداری برای شما مهمتر است، استخرهای فایبرگلاس برای شما مناسب تر به نظر می رسند، زیرا استخرهای بتنی هزینه های بیشتری برای نگهداری سطح استخر (کاشی، سنگریزه و غیره) در پی دارند. برخی از تولیدکنندگان استخر فایبرگلاس زمان و منابع زیادی را سرمایه گذاری کرده اند. به همین منظور میتوانید برای مشاوره و اطلاع از قیمت ساخت با کارشناسان گروه مهندسین مدرن استخر تماس بگیرید اطلاعات تماس در سایت موجود است. یکی از مقاوم ترین مصالح موجود برای ساخت مخازنی که در معرض صدمات ناشی از حرارت و اسید هستند ماده فایبرگلاس است به عنوان مثال سینک های آزمایشگاهی ضد اسید پلیمری نمی توانند از پلی اتلین ساخته شوند زیرا اسید به سرعت با پلی اتلین واکنش نشان داده و سبب خوردگی می شود و در این موارد از فایبر گلاس استفاده می کنند.

آخرین مطالب