کسب و کار کوچک کمک های اولیه فراتر رفت و سخت-آمار شرکت ها, داده ها نشان می دهد

توسط کریستوفر RUGABER و JOYCE M. روزنبرگواشنگتن (AP) — دولت روز دوشنبه از شناسایی حدود 650,000 بیشتر کسب و کار

توسط ATSHNEWS در 17 تیر 1399

توسط کریستوفر RUGABER و JOYCE M. روزنبرگ

واشنگتن (AP) — دولت روز دوشنبه از شناسایی حدود 650,000 بیشتر کسب و کارهای کوچک و سازمان های غیر انتفاعی است که دریافت مالیات دهندگان پول از طریق یک برنامه فدرال است که طراحی شده برای نرم کردن زیان کار از coronavirus بلکه بهره مند ثروتمند و متصل شرکتها و برخی افراد مشهور متعلق به شرکت.

وزارت خزانه داری حقوق و دستمزد برنامه حفاظت از متقاضیان تایید از گسترده نوار صنایع. برخی که کمتر به طور مستقیم تحت تاثیر این بیماری همه گیر مانند تولید و ساخت و ساز دریافت بیشتری نسبت وام از سخت ضربه رستوران و هتل و صنایع. بسیاری از شرکت های حقوقی و شرکت های سهام خصوصی نیز به دست آمده وام.

کسب و کار متعلق به سیاستمداران نیز با اقتباس از این برنامه از جمله یک لیگ کوچک بیس بال تیم متعلق به خانواده فرماندار اوهایو. زیادی franchisee وندی تاکو بل و کلبه پیتزا رستوران که مدیر عامل عمده کمک کننده به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دریافت وام جمعا به مبلغ 15 تا 30 میلیون دلار.

دریافت کنندگان دیگر شامل Kanye West لباس و کفش کتانی برند Yeezy مکعب یخ حرفه ای بسکتبال, لیگ, Planned Parenthood درمانگاه در بیش از دو دوجین کشورهای غیر انتفاعی بازوی ضد مالیاتی, گروه به رهبری استیفن گراور Norquist آمریکایی ها برای اصلاحات مالیاتی و همچنین Rosenblatt Securities یکی از بزرگترین نامها در کف بازار بورس نیویورک.

همانطور که از ژوئن 30 این برنامه تا به حال دست از $521 میلیارد. وزارت خزانه داری شناسایی فقط یک بخش از کل وام پنج شنبه, نامگذاری تنها شرکت هایی که بیش از 150.000 دلار. این شرکت ساخته شده کمتر از 15 درصد از نزدیک به 5 میلیون شرکت های کوچک و سازمان هایی که دریافت وام.

سناتور. مارکو روبیو از فلوریدا و جمهوری خواه و رئیس کسب و کار کوچک کمیته گردد که این برنامه گفت: انتشار اطلاعات ارائه شده "بسیار مورد نیاز شفافیت است." او به نام برنامه "تاریخی تاسیسات" برای کسب و کارهای کوچک در طول بیماری همه گیر.

رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر توصیف داده ها آزادی به عنوان یک "شروع خوب" اما افسوس می خورد که آن را در زمان بسیار طولانی و "بنابراین فشار زیادی از دموکرات" برای اطلاعات عمومی. او گفت: شفافیت بیشتر مورد نیاز بود "را به اطمینان حاصل شود که این مالیات دهندگان دلار رفت که در آن کنگره در نظر گرفته شده — به راستی کوچک و underbanked کسب و کارهای کوچک."

اقتصاددانان به طور کلی اعتبار این برنامه با کمک به جلوگیری از بازار کار از بحران که بسیار بدتر است. کارفرمایان اضافه شده 7.5 میلیون شغل در ماه مه و ژوئن جامد افزایش می دهد که احتمالا محور در بخش PPP. اقتصاد هنوز نزدیک به 15 میلیون شغل کمتر نسبت به قبل از بیماری همه گیر.

تحقیقات توسط فدرال رزرو در بر داشت که شرکت های با کمتر از 50 کارگر قبل از همه گیر را دیدم, استخدام خود را افزایش 12% در ماه مه در حالی که شغل رشد فقط 5 درصد در شرکت های بزرگتر نشان می دهد PPP کمک سوخت rehiring.

اما این برنامه تنها در نظر گرفته شده برای حمل و اقتصاد از طریق یک وقفه کوتاه از این بیماری همه گیر است که در حال حاضر تهدید به یک دیگر-تاثیر ماندگار. وزارت خزانه داری در ابتدا نیاز به وام صرف می شود در عرض هشت هفته از دریافت, هر چند که بعدها تمدید 24 هفته.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک در حال حاضر اجرا از طریق PPP پول و هنوز هم چهره را به شدت کوچکتر تقاضا به عنوان مصرف کنندگان باقی می ماند و با احتیاط از بازگشت به عادات قبلی از خرید بازدید از ورزشگاه و یا غذا خوردن. تگزاس و فلوریدا و کالیفرنیا و نیویورک و دیگران متحده باید معکوس reopenings بسته شدن پایین میله ها و به تاخیر انداختن شروع داخل سالن ناهار خوری.

"بزرگترین مسئله این است که PPP است در کوتاه مدت کمک کند" گفت: آدم Ozimek اقتصاددان ارشد در Upwork یک خبرنگار مستقل از پلت فرم. "و در حال حاضر ما در حال برخورد با یک mid - برای دراز مدت مشکل است."

یک نظرسنجی توسط فدراسیون ملی کسب و کار مستقل یافت که از اواسط ماه ژوئن 14 درصد از کسب و کارهای کوچک است که با اقتباس از PPP انتظار می رود آنها را به غیر روحانی کردن برخی از کارگران که وام خود را زد.

برنامه ارائه وام تا 10 میلیون دلار برای کسب و کارهای کوچک به کمک به آنها را بهبود می یابند از دولت دستور خاموش شدن ناگهانی و از دست دادن درآمد ناشی از ویروس است. متوسط مبلغ وام برای کل برنامه بود $107,000 های وزارت خزانه داری گفت: در گسترده ای خلاصه ای از برنامه.

این وام می تواند بخشیده شود اگر کسب و کار بیشتر استفاده از پول برای ادامه پرداخت به کارگران است. این برنامه در ابتدا مجموعه منقضی ژوئن 30, اما تمدید شد هفته گذشته به اوت. 8 با $132 میلیارد دلار هنوز هم در دسترس است.

دریافت کنندگان شاغل 51 میلیون نفر قبل از همه گیر آغاز شد, وزیر خزانه داری استیون Mnuchin گفت. که مقدار به حدود 85 درصد از تمام کارگران در شرکت های با کمتر از 500 کارمند است. دولت نمی خواهد می دانم که چگونه بسیاری از این شغل شدند و در واقع ذخیره شده تا زمانی که شرکت درخواست برای وام بخشوده یک فرایند است که تازه شروع شده است.

یک مقام ارشد دولت رسمی روز دوشنبه گفت که برخی از شرکت های کوچک "نیاز به حمایت اضافی" در ماه های آینده.

عمومی هرگز ممکن است بدانند هویت بیش از 80 درصد از نزدیک به 5 میلیون ذینفع به تاریخ به این دلیل که دولت حاضر به انتشار جزئیات وام تحت $150,000. که پنهان کاری موجب طرح دعوی در دادگاه توسط سازمان های خبری از جمله آسوشیتد پرس.

وزارت خزانه داری منتشر کرده است تنها دلار برای مقدار وام به جای آمار و ارقام دقیق.

با مشخصات بالا انجیلی megachurches از جمله چند با کشیشان که باید مورد حمایت مغلوب ساختن پیشی جستن و همچنین دریافت وام پس از مذهبی اشخاص اجازه داده شد به دنبال کمک حتی اگر آنها انجام شده و تنها مبتنی بر ایمان ،

در میان مغلوب ساختن پیشی جستن-مرتبط کلیساها که دریافت PPP وام First Baptist, Dallas, تگزاس megachurch که در آن کشیش ارشد و کاخ سفید متحد رابرت Jeffress میزبان معاون رئیس جمهور مایک پنس برای قبل از جولای 4 خدمات. Jeffress' کلیسای گزارش حفظ حدود 300 شغل با وام خود را از بین 2 میلیون و 5 میلیون دلار.

برخی از حامیان اصلی تهمت نیز بهره مند است. موی Brands, Inc., سان آنتونیو تگزاس مبتنی بر franchisee با بیش از 750 وندی تاکو بل و کلبه پیتزا و رستوران ها و دریافت بین $15 میلیون و 30 میلیون دلار بین سه نهاد. موی مارک های مدیر عامل جیمز Bodenstedt عمده کمک کننده به رئیس جمهور. او داده است 300.000 دلار به مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی PAC پس از آغاز این سال با توجه به فدرال مالی مبارزات انتخاباتی ،

سخت ترین ضربه رستوران و هتل صنایع از دست داده و نزدیک به نیمی از آنها قبل از همه گیر شغل در ماه مارس و آوریل. آنها رتبه پنجم را در لیست دریافت کنندگان. مراقبت های بهداشتی حرفه ای و کسب و کار خدمات ساخت و تولید دریافت سهم بیشتری از وام.

و با توجه به تجزیه و تحلیل توسط بث ان Bovino ایالات متحده اقتصاددان ارشد در استاندارد & ضعیف است و برخی از کشورهای با کوچکترین افزایش نرخ بیکاری از همه گیر کردم بیشتر وام از ضربه سخت تر متحده است.

"آن را نمی رسیدن به این صنایع است که به آن نیاز و آن نگاه مانند آن را نمی رسیدن به ایالات متحده است که سخت ترین ضربه" Bovino گفت.

شرکت های رسانه ای از جمله Newsday و رسانه های آمریکایی سابق صاحب National Enquirer کردم از وام 5 میلیون دلار.

داده ها به چند مورد جزئیات وام به اقلیت متعلق به کسب و کار. شرکت ها نمی شد مورد نیاز برای تامین داده های جمعیتی در برنامه های کاربردی خود را و بسیاری از مطالب در مورد نژاد و جنسیتی موجود "پاسخ داده نشده است."

بسیاری از اقلیت متعلق به کسب و کار در حال اجرا توسط مالک با چند اگر هر گونه کارمندان و بنابراین مقدار وام خود را به احتمال زیاد تحت 150.000 دلار و در نتیجه بخشی از داده های انتشار. ارشد مقامات دولت که در جریان خبرنگاران قبل از انتشار گفت: آنها امیدوار به دریافت اطلاعات بیشتر در زمانی که صاحبان ارائه برنامه های کاربردی برای وام بخشش بیش از چند ماه آینده.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان Farnoush امیری در کلمبوس, اوهایو, دی ان Durbin در دیترویت و هالی Ramer در کنکورد, New Hampshire, کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن