دموکرات ها: کاخ سفید در نامه ناظران 'بی احترامی'

توسط MATTHEW دالی و اریک تاکرواشنگتن (AP) — سنا دموکرات ها می گویند کاخ سفید در نامه ای اعلام کرد که رئیس جمهو

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

توسط MATTHEW دالی و اریک تاکر

واشنگتن (AP) — سنا دموکرات ها می گویند کاخ سفید در نامه ای اعلام کرد که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال قانون زمانی که او از کار اخراج بازرسان متعدد عمومی ناکافی است و حتی بی احترامی افزایش دو حزبی مبارزه با مغلوب ساختن پیشی جستن بر حذف او از ناظران داخلی.

میشیگان ایالت گری پیترز نماینده دموکرات سنای آمریکا که نظارت بازرسان طور کلی به نام کاخ سفید توضیح "کاملا نامناسب" و گفت که "نتواند به ارائه هر گونه دلیل قانونی برای حذف یک بازرس به طور کلی."

در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری "در ادامه به ایستادن برای استقلال و یکپارچگی این سازمان مستقل و ناظران," پطرس گفت: در بیانیه ای در روز شنبه اضافه کرد که او در حال کار با سناتورها از هر دو طرف به تقویت نظارت و پاسخگویی در سراسر دولت فدرال است.

رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر به نام کاخ سفید نامه "بی اعتنا" و "بی احترامی سیلی" به ایالت آیووا چاک Grassley یک جمهوری خواه که به مدت طولانی کار می کرد برای محافظت از بازرسان به طور کلی.

Grassley خود منصوب مدافع بازرسان عمومی و کنگره نظارت درخواست شده است که کاخ سفید در توضیح این اساس برای اخراج در آوریل و مه از بازرسان به طور کلی برای جامعه اطلاعاتی و وزارت امور خارجه.

پاسخ سه شنبه از کاخ سفید مشاور پت Cipollone ارائه نمی دهد آن اطلاعات به جای ساخت این امتیاز که برنده این اختیار را دارد تا بازرسان به طور کلی است که او مناسب کنگره هشدار داده است و او انتخاب شده واجد شرایط مقامات به عنوان جایگزین.

"زمانی که رئیس جمهور دست می دهد اعتماد به نفس در یک بازرس کل او را ورزش قانون اساسی خود را حق و وظیفه خود را به حذف آن افسر — آیا به عنوان رئیس جمهور ریگان زمانی که او برداشته بازرسان عمومی بر مصرف و آیا به عنوان رئیس جمهور اوباما زمانی که او در دفتر" Cipollone نوشت.

Grassley گفت: اواخر روز سه شنبه بود که او نسبت به کاخ سفید' پاسخ. "کنگره روشن ساخته است که اگر رئیس جمهور در حال رفتن به آتش بازرس کل وجود دارد باید به یک دلیل خوب برای آن را," او گفت:.

Grassley یک مغلوب ساختن پیشی جستن متحد گفت که او اختلاف مغلوب ساختن پیشی جستن اقتدار قانون اساسی را به آتش بازرس کل. اما او گفت: "بدون توضیح کافی آن را عادلانه به سوال از رئیس جمهور منطقی برای از بین بردن یک بازرس به طور کلی. اگر رئیس جمهور یک دلیل خوب برای حذف یک بازرس کل فقط بگویید کنگره آنچه در آن است."

دموکرات و خوب دولت گروه از ترس جمهوری خواه رئیس جمهور در حال حرکت است به از بین بردن یک پست-واترگیت شبکه از ناظران به معنای ریشه کن کردن فساد و تقلب و مشکلات دیگر در داخل سازمان های فدرال.

"کاخ سفید در زمان پنج صفحه به انگشت شست خود بینی در کنگره گفت:" دانیل برایان مدیر اجرایی این پروژه در دولت نظارت ناظر ،

این نامه را بلانت را از آن-یا-ترک-آن تن "باید به استراحت قرار داده هر گونه سوال که آیا قانون فعلی کافی است. آن است که" برایان گفت. او به نام در کنگره به تصویب افزایش حمایت از بازرسان عمومی و تحمیل "معنی دار عواقب" زمانی که رئیس جمهور آتش سوزی یک IG بدون علت.

"آن زمان برای کنگره برای جلوگیری از نوشتن نامه و شروع به تهیه پیش نویس قانون" برایان گفت. بدون قوی ملامت از کنگره او افزود: مغلوب ساختن پیشی جستن "ادامه خواهد داد برای از بین بردن این ناظران با رها."

سخنگوی سناتور. راب پورتمن, R-اوهایو گفت پورتمن همواره به نام برگ برنده دولت برای ارائه دقیق تر توضیح به عنوان مورد نیاز توسط قانون در مورد هر IG حذف. پورتمن و بهداشت ، جیمز Lankford R-Okla., در نامه ای به ناروا ماه گذشته تاکید بر اهمیت بازرسان عمومی و اعلام کرد که آنها باید در سنا تایید مستقل و "قدرت" را به انجام ممیزی و تحقیقات.

التهاب بیش از IGs شده است محدود به ناظر دفاتر در وزارت امور خارجه و جامعه اطلاعاتی.

تهمت نیز تنزل مقام گلن خوب از نقش خود به عنوان بازرس کل در پنتاگون به طور موثر از بین بردن او را به عنوان رئیس یک هیئت ویژه برای نظارت بر حسابرسی از coronavirus اقتصادی امداد بسته است. خوب شنبه استعفا داد.

و تهمت نقل مکان کرد و به جای رئیس دیده بان در وزارت بهداشت و خدمات انسانی, کریستی گریم که شهادت جمعه که دفتر او در حال حرکت بود پیش با گزارش جدید و ممیزی در بخش پاسخ به کروناویروس با وجود تهمت به انتقاد از او را.

گرفته شده با هم این حرکت را مطرح هشدار در مورد تلاش برای تضعیف نظارت دولت و قصاص ممکن برای تحقیقات و یا اقداماتی دیده می شود به عنوان نامطلوب به دولت.

مایکل اتکینسون که اخراج شد به عنوان جامعه اطلاعاتی بازرس کل در ماه گذشته پیشرفته یک whistleblower شکایت شده است که رئیس جمهور را استیضاح. دموکرات ها می گویند استیو Linick اخراج شد به عنوان بازرس کل وزارت امور خارجه به عنوان او انجام تحقیقات به وزیر امور خارجه مایک Pompeo.

Grassley که موی در انتقاد که او رفته است آسان بر مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین با انتقاد از کاخ سفید اجازه می دهد دو اقدام بازرسان به طور کلی در دولت و بخش حمل و نقل به برگزاری جداگانه مشاغل در این سازمان در همان زمان.

استفان Akard دولت جدید اقدام بازرس کل نیز به عنوان سنا تایید مدیر دفتر خارجی ماموریت های که در آن او نظارت بر درمان از ماموریت های خارجی و نمایندگان آنها در ایالات متحده است. هوارد "جست و خیز" الیوت جدید اقدام بازرس کل در حمل و نقل است که مدیر خط لوله و مواد خطرناک مدیریت ایمنی کلید آژانس حمل و نقل. او متعهد شده است تا recuse خود را از تحقیقات به این خط لوله آژانس.

Grassley گفت که او در حال کار بر روی قانون برای جلوگیری سیاسی منصوب از خدمت به عنوان سرپرست IGs.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن