شورای کاهش به پرتاب حمل و نقل طرح جامع زیر اتوبوس

محتوای مقاله در ادامه"دلار 440,000 اختصاص داده شده به توسعه این طرح جدید می تواند به جای سرمایه گذاری در رجاین

توسط ATSHNEWS در 10 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

"دلار 440,000 اختصاص داده شده به توسعه این طرح جدید می تواند به جای سرمایه گذاری در رجاینا حمل و نقل گفت:" Stratton.

در تاریخ 6 ژوئیه در طول یک اولویت ها و برنامه ریزی کمیته, جلسه, نمایندگان رای دادند به اتفاق آرا به نفع ایجاد یک TMP. انجام برآورد هزینه $440,000 با 100.000 دلار از بودجه امسال و بقیه در سال 2021.

بخش 3 Coun. اندرو استیونز خواسته دولت چرا شهر تا به حال به استخدام یک مشاور برای انجام مطالعه و این که آیا می تواند آن را انجام داده داخلی است.

کیم Onrait مدیر اجرایی خدمات شهروندی گفت: این طرح را در 25 سال آینده روشن این پول را در حال رفتن به حمل و نقل در حال حاضر و یا به یک مرکز.

"این نیاز به سطح بالاتری از تجربه و تخصص" گفت: Onrait اضافه کرد که عموم خواهد بود مشورت در طول توسعه طرح.

"ما نیاز به آوردن در کار است که انجام شده است در سراسر کانادا و یا در سراسر ایالات متحده در نظر چه نوع از خدمات به بهترین وجه متناسب با Regina," او گفت:.

Onrait گفت: یک برنامه آزمایشی است به رول در ماه سپتامبر به دنبال "سبز حمل و نقل" با بررسی جدید منابع قدرت برای اتوبوس.

در پاسخ به سوال یکی از Coun. Joel Murray (بخش 6), Onrait تایید مستقل اتوبوس در نظر گرفته می شود بیش از دو و نیم دهه است.

TMP تنظیم شده است به طور همه جانبه نگاهی به حمل و نقل در رجینا که سعی کنید به چین خدمات موجود رسمی جامعه طرح از سال 2013 است. این طرح همچنین نگاه کنید به منظور افزایش حمل و نقل به مرکز شهر و هسته مرکزی شهر ایجاد که در آن باعث می شود بیشتر حس برای ایجاد یک ترانزیت. که در آن است که توپی را به یک ماده در حد حدس و گمان است.

در حال حاضر توپی است که در طول 11 خیابان در نزدیکی کرن مرکز. برخی از نمایندگان که صحبت در چهار شنبه تشویق شورا به حذف تمام پارکینگ برای وسایل نقلیه خصوصی که در امتداد راهرو به ترافیک اتوبوس سریع تر و بهتر است.

"من می خواهم برای دیدن یک سیستم حمل و نقل است که توسط بسیاری از مردم" گفت: شهردار مایکل Fougere.

اما پس از سوال معطل اطراف آن مرکز باید قرار داده چگونه به تشویق ridership و چگونه مردم را به سواری به جای رانندگی به مرکز شهر محل کار شهردار گفت: بررسی و برنامه ریزی مورد نیاز بود.

alsalloum@postmedia.com



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب