G-D چوگان سرپهن سالمندان تشکیل پیوند قوی

گروتون-دانستیبل سالمندان راشل اریکسون, ابی Eisenklam امیلی Hauk و کت Irby تا به حال با هم بازی در تیم اول دانش

توسط ATSHNEWS در 21 اردیبهشت 1399

گروتون-دانستیبل سالمندان راشل اریکسون, ابی Eisenklam امیلی Hauk و کت Irby تا به حال با هم بازی در تیم اول دانشگاه یا دانشکده دختران تیم لاکراس پس از آنها دانشجویان سال اول.

در طول راه آنها تشکیل بزرگ و دوستی و توسعه قوی در زمینه شیمی و برنده بسیاری از بازی ها.

به کمک آنها صلیبیون پیشبرد به تقسیم 2 حالت نیمه نهایی به عنوان اول بخش 2 شرق نهایی به عنوان رشته و Division 2 East یک چهارم نهایی در سال گذشته به عنوان juniors.

این گروه هم اکنون می توانید تنها تصور کنید که خود را آخر فصل در یک G-D یکنواخت را آورده ام. آنها هرگز برای اطمینان می دانم با توجه به COVID-19 همه گیر است که لغو high school sports بهار نجومی در این دولت قبل از آن حتی آغاز شد.

"من خیلی ناراحت شدم وقتی شنیدم فصل لغو شد" گفت: Irby. "من خیلی هیجان زده به بازی با تمام هم تیمی های من برای آخرین بار و در پایان من G-D چوگان سرپهن حرفه ای با صدای. من از دست همه از اتوبوس سواری سرگرم کننده, شیوه های, و, از, همه, دوستان من از طریق چوگان سرپهن برنامه. من هرگز فراموش نکنید که برنده این منطقه به مسابقات قهرمانی من سال اول که من ارشد ساخته شده است که آن را فوق العاده ویژه."

Irby را احساسات تکرار شد هم تیمی های او.

"بازی چوگان سرپهن دبیرستان برای گروتون-دانستیبل شده است بهترین چیزی که تا کنون اتفاق می افتد به من گفت:" اریکسون. "بازی کردن با این کلاس ارشد به من خیلی چیزها آموخت و من آن را تشکیل روابط با هر یک از آنها. آنها همه تحت فشار قرار دادند من به عنوان یک بازیکن بهتر و فرد است. قادر به مرحله بر روی زمینه با آنها را برای یک فصل گذشته دلخراش است. وقتی که من شنیده ام که در این فصل رسما لغو شد, من له شد."

این درد احساس بودن با سالمندان در سراسر ماساچوست است.

2020 فصل نیز قرار است برای اولین بار به صورت جدید G-D, دختران سهل انگاری سر مربی سارا Eisenklam ابی مادر. نه تنها سارا بود هیجان زده به این فرصت را به مربی دخترش او بسیار به دنبال به جلو به اینکه در اطراف یک گروه از بازیکنان او در حال تماشا رشد برای سال و در حال توسعه یک ارتباط نزدیک با.

سارا دستیار بود varsity, چوگان سرپهن, مربی تیم برای دو سال گذشته و G-D دختران جوانی مدیر هفت سال معنی او مربی برخی از سالمندان برای 10 سال.

"اولین واکنش من (وقتی که فصل لغو شد) این بود که این گروه سزاوار یک ترک در ژل و حتی بیشتر. آنها را دریافت نمی کند که ارشد سال که در آن آنها در بالا به آنها تماس بگیرید عکس — شما می دانید انعطاف پذیری و سرگرم کننده است که می آید با یک مقام ارشد گفت:" سارا که بازی چوگان سرپهن کالج در تافتز. "آنها همیشه underclassmen و در حال حاضر وقت خود را به درخشش.
"آنها واقعا خوب بچه ها. آنها فقط مشکل, درام, رایگان, hard-working بچه ها. من واقعا نا امید که من نمی خواهید به قادر به کمک به راهنمای آنها را از طریق یک بازی واقعا سرگرم کننده فصل است."

سارا گفت: دختر او یک "روح" است و به خوبی انجام می شود دست زدن به ناامیدی از دست دادن نهایی ماه از سال ارشد و بست های ورزشی حرفه ای است.

اما اشتباه نکنید, آن را هنوز هم لطمه می زند.

"من به شدت منتظر این فصل به دلیل تیم ما را تا به حال در این سال" گفت: Abby. "آنها برخی از بهترین و مثبت ترین مردم من می دانم و من واقعا به دنبال به جلو به عنوان کاپیتان خود را.

"ترین دلخراش بخشی از همه این است که همه ارشد سنت هستند که لغو شد, اما من نمی خواهد به بازی نهایی فصل با این دختران است. بهترین و به یاد ماندنی ترین تجربه های من در طول سال بودند که من رو به هم تیمی های با خواهر بزرگتر من (Ellie در حال حاضر دانشجوی سال دوم هافبک در Butler دانشگاه). او فارغ التحصیل از دو سال پیش اما, من به دنبال به جلو به اینکه این نوع از دوست, نقش مدل و هم تیمی به دختران جوان در تیم این سال است."

ابی که نقش حمله خواهد حضور در دانشگاه و ممکن است بازی در باشگاه چوگان سرپهن وجود دارد. اریکسون یک هافبک و کاپیتان به بازی ادامه می دهند در فرامینگهام دولت است. Hauk یک هافبک/مدافع رهبری به دانشگاه دنور که در آن او ممکن است بازی باشگاه. و Irby یک مدافع رهبری به دانشگاه کلمسون و همچنین ممکن است انتخاب برای بازی در باشگاه.

سارا گفت: او معتقد سالمندان به یک گروه خاص است که او می خواهد به رسمیت شناختن به عنوان آنجا که ممکن است . حملات رایلی Eldredge (رهبری به RPI) و هلنا کخ (New Haven, کالج) و هافبک/مدافع امیلی میلر (اندیکت کالج) نیز کلید همکاران به برنامه.

"همه سالمندان باید بازی چوگان سرپهن هم از جوانی پس از آن بسیار ناراحت کننده است که ما نمی خواهد یک فصل گذشته به بازی با هم. من فکر می کنم بخشی است که من را بیشتر از دست گرفتن آماده برای بازی در نظر گرفتن زمینه و تیم ما چت برای بهبود راه ما این است که ما به عنوان یک تیم گفت:" کخ.

این تیم که تا به حال گیری برای یکی دیگر از قوی فصل است.

"من احساس می کنم همه آنها دارای یک قدرت فوق العاده بود و من واقعا به دنبال به جلو به پرورش که گفت: سارا. "کمک به آنها را بهبود بخشد بلکه مطلقا اجازه دادن به آنها را تبدیل با قدرت فوق العاده خود را."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن