ببر پیش نویس ایالتی آریزونا مشت زن Torkelson با شماره 1 انتخاب کنید

توسط دنیس Waszak جونیورAP ورزشی نویسنده نیویورک — ببرهای دیترویت انتخاب ایالتی آریزونا مشت زن اسپنسر Torkelson

توسط ATSHNEWS در 22 خرداد 1399

توسط دنیس Waszak جونیور

AP ورزشی نویسنده

نیویورک — ببرهای دیترویت انتخاب ایالتی آریزونا مشت زن اسپنسر Torkelson با شماره 1 انتخاب کنید پنج شنبه شب در لیگ اصلی بیس بال تازه کار, پیش نویس است.

بیس بال-هجوم Torkelson بود مدت طولانی به عنوان مورد علاقه برای رفتن کلی برای اولین بار. جای تعجب بود وقتی که او اعلام کرد که یک سوم baseman توسط کمیساریای راب مانفرد به جای اول baseman.

دیترویت قصد دارد به حرکت Torkelson به گوشه ای از پایه اول که در آن او با بازی در کالج.

"این نشان می دهد که میزان احترام آنها باید برای من به عنوان یک ورزشکار" خندان Torkelson در مصاحبه ای گفت: در طول MLB شبکه پخش. "من شما را از آن و با آن اجرا کنید. من می خواهم به برچسب های خودم را به عنوان یک بازیکن بیس بال و شما به من یک خفاش توپ و دستکش و شما می دانید چه ؟ من فقط رفتن به می خواهید را به نفع خود."

پس از رشته' بدترین رکورد فصل گذشته دیترویت افتتاح شد پیش نویس برای دومین بار در سه سال است. ببر در زمان Auburn right-hander کیسی يار در سال 2018 و در حال حاضر آنها رو قدرتمند خفاش است که می تواند لنگر صف خود را برای سال آمده به همراه یک بازوی آنها امید آینده آس.

در سال جاری پیش نویس در اصل برنامه ریزی شده برگزار می شود برای اولین بار در اوماها نبراسکا به عنوان یک سرب به College World Series. این بیماری همه گیر کوروناویروس ناشی از بیس بال به ایجاد برخی از تغییرات شدید از جمله برگزاری پیش نویس به عنوان یک کنترل از راه دور رویداد بسیار شبیه NFL را در آوریل و کوتاه شدن آن از سه روز با 40 دور فقط دو روز و در پنج دور.

مانفرد اعلام کرد که در دور اول انتخاب به عنوان او انجام داده است و پس از مصرف بیش از جوانه Selig در سال 2015. مانفرد همچنین خطاب نژادی و بی عدالتی و تظاهرات اخیر که صورت گرفته در سراسر کشور و جهان است. تمام 30 تیم نمایندگان عامل از راه دور برگزار شد تا نشانه ها در ابتدا از پخش است که به عنوان خوانده شده: "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است. آمریکا برای تغییر."

کوتاه کالج و دبیرستان بیس بال فصل ارائه چالش های منحصر به فرد برای لیگ بزرگ سراغ بخش که تا به حال به تکیه بیشتر بر روی ویدئوها از بازیکنان به جای حضور در بازی ها به کمک خود را ارزیابی.

با وجود همه که Torkelson بود بالا روشن انتخاب کنید برای دیترویت.

با قدرت تمام زمینه ها و به یک چشم بزرگ در صفحه 6-پا-1, 220 پوند Torkelson تاسیس خود را به عنوان کالج بیس بالا مشت زن پس از رفتن undrafted از دبیرستان. او ضربه 54 صفحه اصلی اجرا می شود در ایالت آریزونا در پایان دو خجالتی مدرسه رکورد توسط باب هورنر — که رفت و شماره 1 به طور کلی در سال 1978.

Torkelson به احتمال زیاد را محو علامت که اگر خود را در کالج فصل تا به حال نشده است لغو شود تنها پس از 17 بازی به دلیل همه گیر. در پتالوما ایالت کالیفرنیا بومی ضربه .340 با شش homers و 11 RBIs این سال است.

"ما می دانیم که او می تواند در بازی اول است. اما ما پیشاهنگی به شدت احساس می کنم که او می تواند بازی سوم پایه است که قصد در این مرحله" دیترویت مدیر کل Al آبیلا گفت: در ESPN پخش. "او دقیقا همان نوع از بازیکن ما امیدوار خواهد بود وجود دارد برای ما با بالا انتخاب کنید. بدیهی است که او یکی از مولد ترین hitters در تاریخ است."

ببر' انتخاب Torkelson مشخص دومین سال متوالی یک موقعیت بازیکن در نظر گرفته شد با اولین انتخاب بعد از بالتیمور را انتخاب ایالتی اورگان گیر Adley Rutschman سال گذشته است. این اولین بار است که اتفاق افتاده و پس از میلواکی در زمان کارولینای شمالی گیر B. J. Surhoff در سال 1985 و پیتسبورگ انتخاب آرکانزاس سوم baseman Jeff King یک سال بعد.

آرکانزاس outfielder هستون Kjerstad رفت و شماره 2 به طور کلی به بالتیمور که در زمان Oregon State گیر Adley Rutschman با بالا انتخاب کنید از یک سال پیش. قدرتمند چپ دست ضربه Kjerstad در نظر گرفته شد مسلما بهترین تمام اطراف کالج outfielder در پیش نویس است.

مینه سوتا آس right-hander مکس مایر رفت سوم به میامی. او دو راه در کالج و نزدیک قبل از حرکت به Gophers' چرخش به عنوان یک دانشجوی سال دوم. مایر کشویی است که ستمکاران ضربه بالا-80s (mph) و کم 90s به طور مداوم و تکمیل یک mid-به-بالا-90s fastball — همه با تحویل صاف.

Texas A&M fireballing lefty آسا بند دار بود شماره 4 انتخاب کانزاس سیتی است. بند دار پیشی گرفته پارچ جف گرنجر (شماره 5 توسط سلطنتی در سال 1993) به عنوان بالاترین-پیش نویس بازیکن در مدرسه تاریخ است. او دارای سه چهارم تحویل و فوق العاده کارنامه رهبری گسسته اواسط ماه به بالا-90s fastball به همراه یک نوار لغزنده جامد موبایل و کامپیوتر و خوب changeup.

گرد کردن به بالا 5 میدارد شد Vanderbilt infielder آستین مارتین بود که گرفته شده توسط تورنتو به عنوان یک shortstop پس از او پایه سوم در این فصل و آخرین. مارتین در نظر گرفته شد امکان رفتن شماره 1 اما تضعیف چند لکه. او دارای امتیاز توسط برخی به عنوان بهترین خالص hitter وظیفه — کالج یا دبیرستان — در این سال کلاس.

دور اول پیش نویس تکمیل خواهد شد همراه با هشت تعادل رقابتی دور انتخاب در شب چهارشنبه — 37 میدارد در همه. دور 2-5 برگزار خواهد شد پنج شنبه شب در مجموع 160 بازیکنان انتخاب شده است.

Undrafted بازیکنان نیاز به صبر کنید تا زمانی که یکشنبه قبل از آنها می توانند با تیم های لیگ است که می تواند ارائه امضای پاداش تنها تا $20,000 به عنوان توافق بر لیگ اصلی بیس بال و بازیکنان در ارتباط است. که می تواند بی درنگ بسیاری از بازیکنان به جای رفتن به مدرسه یا کالج و واجد شرایط دوباره به صورت پیش نویس در سال آینده — وقتی بزرگ تیم های لیگ برتر می تواند درپوش آن را در 20 دور اگر آنها را انتخاب کنید.

هوستون را به صبر در حالی که قبل از آن باعث می شود آن میدارد پس از محروم بودن از آن اول و دور دوم انتخاب توسط Manfred به عنوان بخشی از تیم را مجازات برای شکستن قوانین در برابر الکترونیک با استفاده از به سرقت علائم در طول بازی. آستروس شروع با انتخاب شماره 72 که آنها دریافت شده به عنوان جبران خسارت برای از دست دادن پارچ Gerrit کول که امضا به عنوان یک عامل رایگان با نیویورک یانکیز.

بوستون خود را از دست داد-دور دوم انتخاب برای نقض قوانین برابر در بازی استفاده از ویدئو برای شناسایی زمین سیگنال.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن