شمالی و کره جنوبی نیروهای تبادل آتش در امتداد مرز

توسط HYUNG-JIN KIMسئول کره جنوبی (AP) — شمالی و کره جنوبی نیروهای رد و بدل آتش همراه خود را در تنش مرزی روز یک

توسط ATSHNEWS در 14 اردیبهشت 1399

توسط HYUNG-JIN KIM

سئول کره جنوبی (AP) — شمالی و کره جنوبی نیروهای رد و بدل آتش همراه خود را در تنش مرزی روز یکشنبه جنوبی ارتش گفت: برای اولین بار چنین حادثه پس از رقبا در زمان اقدامات بی سابقه ای برای کاهش خط مقدم animosities در اواخر سال 2018 است.

درگیری های خشونت آمیز را گهگاه رخ داده است در امتداد مرز ترین در جهان به شدت غنی شده. در حالی که روز یکشنبه حادثه یک یادآوری مداوم تنش را نمی شود هر گونه شناخته شده تلفات در هر دو طرف و بعید است که به تشدید ناظران گفت.

ستاد مشترک ارتش در سئول در بیانیه ای گفت که کره شمالی سربازان شلیک چندین گلوله در کره جنوبی گارد پست در داخل مرز منطقه. کره جنوبی در پاسخ با مجموع 20 دور از اخطار عکس در دو نوبت قبل از صدور یک هشدار پخش آن گفت.

کره جنوبی دچار هیچ تلفات نظامی گفت. مقامات وزارت دفاع گفت: همچنین بعید است که کره شمالی تا به حال هیچ گونه تلفات پس از کره جنوبی هشدار آتشباری مهار نشده کره شمالی قلمرو. شمال رسمی مرکزی کره ای آژانس خبری یا KCNA نیست بلافاصله گزارش در مورد حادثه.

مقدماتی کره جنوبی تجزیه و تحلیل نشان داد که کره شمالی شلیک نبود به احتمال زیاد یک محاسبه تحریک هر چند سئول خواهد شد ادامه بررسی این که آیا وجود دارد هر گونه انگیزه برای اقدام کره جنوبی دفاع کرد. او صحبت کرد به شرط ناشناس ماندن با استناد به بخش قوانین.

فعالیت های کشاورزی در اطراف کره شمالی منطقه که در آن شلیک رخ داده است ادامه داد: در طول پنج شنبه و نظامی در کره شمالی را نشان نمی دهد هر گونه فعالیت مشکوک و پس از تیراندازی ، او گفت: وجود مه غلیظ در منطقه در زمان حادثه.

بعد یکشنبه, کره جنوبی با ارسال یک پیام به کره شمالی به تلاش برای جلوگیری از تشدید اما شمال را بلافاصله پاسخ با توجه به کره جنوبی ،

تبادل آتش یک روز پس از کره شمالی پخش تصویری از رهبر آن, کیم جونگ سازمان ملل متحد کرد در بعد از 20 روز غیبت در میان شدید گمانه زنی ها در مورد سلامت خود را.

KCNA گفت: Kim حضور داشتند روز جمعه در مراسم اتمام یک کارخانه کود در نزدیکی پیونگ یانگ همراه با مقامات ارشد. تلویزیون دولتی نشان داد کیم لبخند زدن و راه رفتن در اطراف کارخانه امکانات.

کیم زودتر از بین رفت و از چشم پس از ریاست دفتر سیاسی جلسه حاکم حزب کارگران روز 11 آوریل برای بحث در مورد کوروناویروس. گمانه زنی ها در مورد سلامت خود شروع به چرخش پس از او از دست رفته مارس 15 رویداد بزرگداشت تولد پدربزرگش و بنیانگذار دولت, کیم ایل سونگ, چیزی است که او انجام داده بودند پس از به ارث بردن قدرت بر پدرش کیم جونگ ایل مرگ در اواخر سال 2011.

شبه جزیره کره باقی مانده تقسیم در طول 248 کیلومتر (155 مایل) -طولانی 4 کیلومتر (2.5 مایل) -مرز گسترده ای به نام منطقه غیرنظامی. آن را در اصل به عنوان یک بافر پس از پایان 1950-53 جنگ کره. اما بر خلاف نام آن حدود 2 میلیون و معادن فلفلی داخل و در نزدیکی DMZ که همچنین محافظت شده توسط سیم خاردار حصار مخزن تله ها و نیروهای نظامی در هر دو طرف.

در زیر مجموعه ای از موافقت نامه به کاهش آمریکا رسید و در سپتامبر سال 2018 دو کره تخریب برخی از آنها در خط مقدم پست گارد و شروع به از بین بردن معادن از DMZ بعد از آن سال. اما این تلاش ها متوقف میان یک بن بست در مذاکرات بین کیم رئيس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به معنای متقاعد کردن کره شمالی به رها کردن زرادخانه هسته ای خود را. دیپلماسی نشده ساخته شده است هر گونه پیشرفت پس از دوم Kim-مغلوب ساختن پیشی جستن اجلاس در ویتنام در اوایل سال 2019 خراب شد با توجه به اختلافات بیش از ایالات متحده آمریکا در کره شمالی.

در اوایل این سال, کره شمالی انجام کشت از موشک و دیگر سلاح های آزمایش, اما آنها کوتاه برد و هیچ کدام مطرح شده یک تهدید مستقیم به سرزمین اصلی ایالات متحده.

آخرین بار وجود دارد تیراندازی در امتداد مرز کره بود در ماه نوامبر سال 2017, زمانی که سربازان کره شمالی اسپری گلوله در یک همکار در حال فرار به کره جنوبی. این پناهنده شد آمار پنج بار اما جان سالم به در برده است و در حال حاضر زندگی در کره جنوبی. کره جنوبی نیست آتش بازگشت.

قبلا دو کره معامله تیراندازی در امتداد DMZ چندین بار اما هیچ درگیری رخ داده در سال های اخیر است. یک 2015 زمین انفجار معدن است که معلول دو کره جنوبی و سربازان تحت فشار قرار دادند کره به آستانه یک درگیری مسلحانه. کره جنوبی مقصر کره شمالی برای انفجار.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب