دفاع از بدن شما: اجازه ندهید Coronavirus کشیدن پایین سلامت خود را

متحده آماده برای مستند و مردم شتافت نسبت به فروشگاه های مواد غذایی. قفسه پاک از کنسرو لوبیا و ماکارونی و کاغذ

توسط ATSHNEWS در 29 فروردین 1399

متحده آماده برای مستند و مردم شتافت نسبت به فروشگاه های مواد غذایی. قفسه پاک از کنسرو لوبیا و ماکارونی و کاغذ توالت (راستش من نمی فهمم مردم وسواس با کاغذ توالت. آن را نمی شود یک مسئله مگر تاج را به شما می دهد مواد منفجره اسهال). مردم با تکیه بر unperishable مواد غذایی در این زمان بحران. اما این می تواند خراب کردن فوق العاده خود را, رژیم غذایی و تغذیه سطوح. نه تنها رژیم غذایی خود را تغییر دهید, اما فعالیت های خود را تغییر خواهد کرد. قفل بودن در یک خانه به دام افتاده خود را با خانواده فوق العاده به معنی فیلم روز هر روز. به زودی اصطلاح "سیب زمینی نیمکت" را به سطح دیگری. در طول این دوران سخت, سلامت, باقی مانده است و بسیاری از جنبه های مهم است.

نگه داشتن خواندن برای پیشگیری از راهنمایی در مورد چگونه به نگه داشتن تاج مستند از کشیدن شما پایین است.

مواد غذایی کنسرو شده

wile e coyote eating GIF by Looney Tunes
giphy.com

برای کسانی از ما که بازی بازی های هوشمند, شما را پیدا خواهد کرد برج از مواد غذایی فرآوری شده نگردند ما در کابینت. بسیاری از مردم بحث است که مواد غذایی خود را از دست می دهد مواد مغذی در طول کنسرو روند. اما با کمال تعجب می سازد "سالم" چک لیست با تعداد بسیار کمی از نگرانی. "فرآیند کنسرو کردن مواد غذایی حفظ بسیاری از مواد مغذی آنها را فقط به عنوان مواد مغذی تازه یا یخ زده گزینه های. در واقع کنسرو میوه ها و سبزیجات به طور معمول برداشت و کنسرو در زمان اوج طراوت," ثبت شده متخصص تغذیه و متخصص تغذیه Kait ریچاردسون گفت. در حال حاضر هنگامی که شما خرید در فروشگاه ها, آیا ترس به شتاب می توانید. شما به نفع همان مواد مغذی و بدون هیچ گونه نگرانی در مورد مردم دست زدن به مواد غذایی خود را. مواد غذایی کنسرو شده به عنوان یک جزء اصلی برای بقا است. به عنوان به زودی به عنوان مردم شروع به حفظ مواد غذایی در ظروف هوا تنگ, آنها آغاز شد و با تکیه بر مواد غذایی کنسرو شده به عنوان یک وعده غذایی اصلی و منبع.

سرگرم کننده واقعیت: مواد غذایی کنسرو اختراع شد در 18th قرن به منظور حفظ سربازان و ملوانان. امپراتور ناپلئون بناپارت به حال ترس نگه داشتن ارتش خود را تغذیه پس از او ارائه یک جایزه نقدی برای روش موثر برای نگهداری مواد غذایی. خوشبختانه مشخص Nicolas Appert اختراع بطری. پس از 15 سال از او آموخته است که اگر او گرم و مهر و موم شده از مواد غذایی در یک ظرف تنگ او را در پیدا کردن هیچ فساد.

در برخی از قوطی ماده ای به نام BPA (بیسفنول-A) همچنان بر روی بسته بندی مواد غذایی. این مواد شیمیایی می تواند انتقال از می تواند به مواد غذایی است. قرار گرفتن در معرض BPA می تواند از بیماری های قلبی و دیابت نوع 2 و مشکلات بهداشت و سلامت دیگر. "کنسرو فرآیند نیاز به گرما که ممکن است باعث کاهش این ویتامین محلول در آب محتوا (فکر می کنم ویتامین C و ویتامین های گروه B)," ریچاردسون گفت. همچنین هنگامی که در مقایسه با منجمد یا, بهتر است, تازه های مواد غذایی, مواد غذایی کنسرو اضافه کردن اضافی سدیم. کنسرو غذاهای حاوی نمک زیاد سطوح افزودن شکر و مواد نگهدارنده. برای جلوگیری از خرید مواد غذایی کنسرو شده با نامطلوب مواد مغذی خواندن برچسب. سازمان دیده بان برای برچسب است که به عنوان خوانده شده "کم سدیم" یا "بدون نمک اضافه شده است." این خواهد خود را کاهش کلی مصرف نمک و کاهش فشار خون. هنگامی که به دنبال فرار از قند اضافی را انتخاب کنید میوه است که کنسرو شده در آب به جای شربت. در نهایت فراموش نکنید که در مورد تخلیه قوطی های آن. همه که نگهدارنده مایع در نظر گرفته شده است برای مصرف پس از تخلیه آن است. غذاهای کنسرو شده ممکن است به عنوان بهترین موقت منبع غذایی در حال حاضر. در اینجا من ارائه یک لیست به صورت امن و سالم مواد غذایی کنسرو شده را انتخاب کند.

  • دلم مونته را کنسرو اسفناج کل هسته ذرت (بدون نمک اضافه شده)
  • 365 روزمره ارزش Refried سیاه دانه (اضافه کردن برخی از فیبر و پروتئین را به خود تاکو مخلوط)
  • Busch را کاهش سدیم پینتو, لوبیا, نخود,
  • شکار بدون نمک اضافه شده سس گوجه فرنگی
  • دلم مونته قطعه قطعه چغندر (رنگدانه در این خونین سبزیجات جلوگیری از بیماری های قلبی و کاهش التهاب)

مدیتیشن

Meditation Self Care GIF by MOODMAN
giphy.com

بیایید به دنبال مسیرهای پیاده روی از غذا خوردن دعا عشق ، مدیتیشن و تمرکز ذهن خود را و هدایت افکار خود را. در نظر گرفتن یک لحظه از روز خود را به مراقبه می تواند تغییر چشم انداز کل خود را. شما می توانید افزایش آگاهی از بدن خود و محیط اطراف خود را کاهش استرس و رسیدن به مرکز خود را. "قادر به حرکت می شود و در تماس با دیگران" گفت: تارا Brach, یک روان درمانگر و معلم مراقبه. "این است که واقعا شفا. ما باید به مردم ما می توانید به صحبت و واقعی باشد. وجود دارد خیلی خوب علم در حال حاضر که هنگامی که دو نفر می تواند در همسویی ما احساس امن تر. آن را منتشر استرس است."

مردم می خواهم به تمرین مدیتیشن به منظور توسعه و تشدید احساسات خود را و خلق و خوی آن حتی می تواند به بهبود چرخه خواب. شما را قدرت بر بدن و ذهن است. آگاهی کمک می کند تا شما را در ارتباط عاطفی با آنهایی که شما را دوست دارم. "ما در یک واقعیت مجازی که در آن ما در حال برنامه ریزی و نگرانی و یا در راه ما جای دیگری است. پس به فکر آگاهی بدان معنی است که شما آگاه هستند از آنچه که در این لحظه حاضر و احساسات درون شما. شما را تبدیل به هماهنگ به افراد دیگر و احساس هر یک از دیگر در قلب ما" Brach گفت. حتی بدون تحقق آن چشم انداز خود را در زندگی شکل به یک نقطه خوش نظر. شما در بهبود آگاهی از خود و خود را نگران کننده افکار است. از طریق مدیتیشن, شما رشد ذهنی با از بین بردن افکار شیطانی و تبدیل آنها را به آنهایی که مثبت.

مدیتیشن همچنین ممکن است کمک به مبارزه با اعتیاد. به عنوان شما را افزایش می دهد آگاهی از بدن خود و اقدامات آن شما یاد بگیرند که برای کنترل آنها است. تمرین مدیتیشن افزایش اراده است که باعث افزایش توانایی خود را برای محدود کردن هوس های غذایی. پس دیوانه نیست در طول این مستند. تفکر خود را برای سلامت عقل.

برنامه پیشنهاد: تعادل

ورزش

the simpsons exercise GIF
giphy.com

من می دانم که شما از آنها بدم میاید به آن را ببینید. ورزش نقش مهمی در سلامت شما. در حال حاضر که شما لازم نیست زود بیدار می شوم و صرف روز خود را به گرفتن گام در پردیس, شما نیاز به انگیزه است. ورزشگاه بدیهی است که بسته شده اما شما می توانید در ادامه ساختمان بدن خود را در خانه. من می دانم آن را برای تلفن های موبایل مانند سختی کار می کنند اما من مثبت ما نمی خواهد تا پایان مانند چاق نوزادان در WALL-E. تمرینات تولید اندورفین خود را افزایش خلق و خوی و انتشار استرس است. به یاد داشته باشید این واقعیت مهم برای جلوگیری از مستند جنون. بدن شما موافق نیست با فعالیت کم آن جنبش است. نه تنها شما ارائه بدن خود را با یک روش برای اخراج انرژی, اما شما را به کشتن برخی از زمان. ما باید بپذیریم که ما در حال حاضر زندگی در "روز موش خرمای کوهی امریکا" و به روز خواهد شد در نهایت ترکیب را به یکی. کشتن تکراری خستگی و پیوستن مجازی کلاس یوگا! بسیاری از آنلاین ورزش برنامه های خود را در انتظار دانلود. گرد و غبار کردن آن وزن و رسیدن به کار.

برنامه پیشنهاد: FitOn

برنامه

jon lovitz animation GIF
giphy.com

نگه داشتن نفس خود را پاسخگو باشد. روال نقش عمده ای در سلامت روانی خود را. پس از چند روز و اواخر شب و در اواخر صبح تا شیوه زندگی جدید خود را. به من اعتماد کن من به خواب رفتن در 5...صبح زمانی که تاج به پایان می رسد چه خواهد شد شما پا زدن که بد عادت ؟ خود برنامه خواب و اشکال شما به عنوان یک فرد. خواب شما تاثیر می گذارد وزن, تمرکز حواس, پاسخگویی, پوست, پاسخ های واکنشی...و لیست در می رود. گفتگو و تنظیم خواب.

ماندن در خانه به جای کار احساس می کند مانند زندگی ضربه زدن به دکمه مکث. در واقعیت زندگی نگه می دارد. مردم با استفاده از زوم برای دریافت کار انجام می شود در حالی که شما در رختخواب دراز خوابیده تا 3 p. m. حفظ یک برنامه برای شما روز بسیار مهم باقی می ماند. با زمان بیش از حد شما می تواند در نهایت خوردن شراب خواری خوابیدن بیش از حد و یا احساس افسردگی. در حال حاضر من مطمئن هستم که شما نمی خواهید که. مطمئن شوید که برنامه خود را شامل اجتماعی زمان برای کمک به کنترل و حفظ ذهنیت خود را. "من صرف زمان با خانواده و من بهترین از این فرصت برای استراحت از گیج کننده فضای زندگی و استراحت" دانشگاه فلوریدا دانشجوی سال دوم جین Hufnagel گفت. استفاده از یک برنامه برای جلوگیری از عادات بد از در حال توسعه است. آنها باید از خواب بیدار زمان وعده های غذایی و ورزش های اجتماعی تماس بگیرید (از طریق تلفن) و زمان خواب. رفتن گرد و غبار خود را دستور کار, پیر و شروع به برنامه ریزی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب