آماده به چلپ چلوپ به تابستان ؟ با احتیاط ادامه دهید!

لوول تابستان است اما این یکی متفاوت است.در این محیط جدید طراحی شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19 چگونه می توا

توسط ATSHNEWS در 9 مرداد 1399

لوول تابستان است اما این یکی متفاوت است.

در این محیط جدید طراحی شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19 چگونه می تواند ما را در بازگشت به رستوران ها و فروشگاه ها و لذت بردن از کباب و تعطیلات با خیال راحت ؟

چند اصل اساسی و یک دوز از حس مشترک خواهد شد یک راه طولانی می گوید: دکتر دیوید Sidebottom ارشد از بیماری های عفونی در لوول بیمارستان عمومی.

س: مردم به عنوان سرمایه گذاری به اماکن عمومی چه هستند برخی از روش ساده و بی خطر عادت به اتخاذ?

یک: شستن دست ها, توجه به نشانه ها و ماسک ها گام های مهمی برای همه را. پوشیدن ماسک محافظت دیگران; تحقیقات نشان می دهد که حتی افرادی که به تازگی آزمایش مثبت تنها ریختن مقدار کمی از ویروس اگر آنها با پوشیدن ماسک. اما اگر شما یک تب و سرفه و یا نمایشگاه دیگر علائم تنفسی شما باید دور ماندن از افراد دیگر تا زمانی که شما در حال آزمایش است.

س: آیا آن را بی خطر به یک کباب کردن حیاط خلوت با دوستان ؟

یک: بهترین راه برای انجام آن است در اعداد کوچک با افراد گروه خود را که شما می دانید. اگر شما راحت با گروه خود را و به شما اقامت در خارج به عنوان طولانی به عنوان کسی که نیست علامتی نباید آن را یک مشکل بزرگ است. با کودکان و نوجوانان, من می خواهم نگه داشتن آن به زیر 10 شاید حتی زیر 5. من در همپتون ساحل به تازگی و مردم قادر به جداگانه در گروه های کوچک وجود دارد و جریان هوا و مردم در آنجا ماند در گروه خود است که باید امن رویکرد است.

س: آیا امن برای رفتن در تعطیلات و اقامت در یک هتل و یا اجاره کلبه ؟

یک: من پیشنهاد می کنم ماندن در یکی از بزرگتر هتل های زنجیره ای است که تجدید نظر در بسیاری از رفوی و شیوه های دیگر مانند جایگزین کردن صبحانه بوفه با گرفتن و رفتن. به عنوان اجاره برای تعطیلات بهترین راه این است که اجاره از کسی که شما می دانید و اعتماد است. در صورتی که یک گزینه نیست, درخواست مردم از شما اجاره از چگونه آنها را تمیز کردن. اگر شما نگران در مورد آن انجام برخی از تمیز کردن خود را.

س: چه خطر ابتلا به این ویروس از دست زدن به سطوح?

یک: دوباره هر چه گیر شما تماس گرفته شود از یک سطح به صورت و یا دهان – که به معنی دست های خود را در حال خطر است. سطوح باید تمیز اما شما می توانید بیش از حد نگرانی در مورد آلودگی محیط زیست. شما لازم نیست برای رفتن به یک اتاق هتل و اسپری در هر گوشه ای با Lysol. شاید شستن آن غالبا لمس سطوح اما بهترین کاری که می توانید انجام دهید برای جلوگیری از این ویروس است که دستهای خود را به طور منظم و اجتناب از دست زدن به بینی و صورت.

Q: آیا شما احساس امن ارسال یک بچه به اردوگاه این تابستان ؟

یک: مردم باید سوال بپرسید و ارزیابی برای خود آنچه در اردوگاه های در حال انجام به نگه داشتن بچه ها امن است. من فکر می کنم اکثر اردوگاه ها در حال رفتن به سعی کنید به عنوان آنجا که می توانید آنها را به نگه داشتن بچه ها در همان گروه های کوچک و نظارت بر همه چیز. گروه فعالیت های کمی خطرناک در این تابستان اما من فکر می کنم هر کس می خواهد بچه ها به امن و اعتصاب تعادل بین داشتن یک زندگی و نه معتاد به اسب دوانی. اگر چه نادر است شده اند وجود دارد برخی از دراماتیک تظاهرات COVID-19 در برخی از کودکان و نوجوانان.

س: آیا مردم می توانند با خیال راحت کوچک داخل سالن شام ،

یک: کوچک خواهد بود دو تا سه زوج در اکثر چرا که به یاد داشته باشید این ویروس گسترش می یابد بیشتر به راحتی در داخل بنابراین یک فرد می تواند به راحتی گسترش آن به شش نفر. اگر شما در حال رفتن به آن را انجام دهد محتاطانه در مورد نظارت بر علائم و بپرسید که چگونه این دوستان شده اند ایمن ماندن. اگر شما می دانید کسی که معتاد به اسب دوانی (در مورد اقدامات احتیاطی) آنها هنوز هم یک دوست اما شاید نه یک مهمانی شام ، اما اجازه ندهید به خودتان فشار به چیزی است که شما احساس نمی راحت انجام می دهند. سعی مجازی شام.

Q: آیا شما احساس امن برای پرواز ؟

یک: من فکر می کنم من می خواهم چرا که من احساس می کنم هوای کابین است که در واقع به خوبی محافظت می شود و بسیاری از شرکت های هواپیمایی فاصله مردم و نیاز به ماسک. که گفت:, من خواهد بود اگر نگران من بود و در کنار کسی که با نشانه هایی مانند تب یا سرفه. اما آن شخص نباید مجاز در هواپیما در وهله اول.

س: هر گونه مشاوره برای ساخت بسیاری از این تابستان ؟

یک: دریافت خارج و کشف. من و همسرم رفته اند هر آخر هفته بیش از چند ماه گذشته با یکی دیگر از زن و شوهر در کوچک محلی را افزایش دهد. شگفت انگیز وجود دارد حفاظت از مناطق است که ما درک نمی کنند وجود دارد. اگر ما وجود دارد ما در حال پوشیدن یک ماسک از آنجا که ما می توانید با خیال راحت اجتماعی فاصله.

این گزارش فرستاده شده توسط لوول بیمارستان عمومی. برای به روز کردن اطلاعات در مورد COVID-19 بازدید www.lowellgeneral.org/safewithus.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن