المپیک نگاه برای کمک به ورزشکاران جوان در طول خاموش کردن

توسط جی کوهن AP ورزشی نویسنده شیکاگو — وقتی Jesse Smith به نظر می رسد در زوم مخاطبان او می داند که دقیقا همان

توسط ATSHNEWS در 14 اردیبهشت 1399

توسط جی کوهن

AP ورزشی نویسنده

شیکاگو — وقتی Jesse Smith به نظر می رسد در زوم مخاطبان او می داند که دقیقا همان چیزی است که جمعیت در حال رفتن را از طریق.

کاپیتان ایالات متحده مردان واترپلو تیم تنظیم, آموزش های خود را بیش از حد. او نیز نتواند بازی در کنار دوستان خود.

یکی از راه های اسمیت در برخورد با کروناویروس بیماری همه گیر از طریق مجازی زبان درگیری با واترپلو باشگاه ها و تیم های از سراسر کشور در حال عبور همراه آنچه او آموخته است در طول چند دهه در آب است.

37 سال اسمیت یکی از چندین ورزشکاران المپیک شده اند که با استفاده از digital avenues برای کمک به ورزش خود را در طول خاموش کردن. در حالی که زوم جلسات مکرر انتخاب برخی از ورزشکاران در حال ارائه نکات آموزشی در Instagram المپیک و فدراسیون در حال تبادل در خبرنامه ها و دیگر وب مبتنی بر کمک کند.

"ما همه به عنوان ورزشکاران تحت تاثیر همان راه" اسمیت گفت. "حتی اگر من چهار بار المپیک یک مدال نقره (برنده), آموزش برای پنجم من, بازی های المپیک, کاپیتان تیم من همان چیزی است که در سر من به عنوان یک 16 ساله که خود را (فصل) لغو شد و من فکر می کنم که من بیشتر ابزارهای در دسترس, بنابراین من در تلاش برای به اشتراک گذاشتن آن است."

والیبال ساحلی ستاره Kerri Walsh جنینگز انجام شده است آنلاین گفتگو با جوان, والیبال, بازیکنان, از جمله یکی با این تیم در مادر آلما اسقف اعظم Mitty دبیرستان در کالیفرنیا است. آمریکا کشتی گیران مالوری Velte پت اسمیت و Yianni Diakomihalis دقیق خود را در خانه تمرین در یک پست بر روی وب سایت فدراسیون. کیسی پترسون و مارس راس در میان یک گروه از والیبال ساحلی بازیکنان که به اشتراک گذاشته شده در طول تمرین نکات Facebook live جلسات در AVP صفحه.

فدراسیونها نیز در حال رسیدن است. USA Water Polo شده است ارسال خبرنامه هفتگی به نام "در خانه با, USA Water Polo" شامل مصاحبه با مربیان و ورزشکاران است. ایالات متحده قایقرانی شده است برگزاری آموزشی برای اعضای آن است. ایالات متحده آمریکا, والیبال دارای یک صفحه در وب سایت خود را با COVID-19-مربوط به منابع است.

"بسیاری از مردم نگاه به (ما) در ورزشکار جهان در جوامع ما برای ما به نوعی یک صدا. مانند ما چگونه می خواهیم به پاسخ ؟ چه اقداماتی مصرف ما گفت:" ایالات متحده و سافتبال پارچ مونیکا ابوت که انجام شده است صحبت درگیری با بازیکنان سافت بال و برگزاری تبادل الهام گرفته از جلسات تمرین.

تلاش توسط ورزشکاران المپیک و فدراسیون می آید نگرانی در مورد آینده ورزشی کالج. برخی از ورزش های المپیک می تواند در بلوک سفت ورزشی ادارات به دنبال صرفه جویی در پول پس از از دست دادن درآمد به علت COVID-19 shutdown.

"من نمی خواهد می گویند که این چیزی است که من با تمرکز بر اما قطعا چیزی است که در ذهن من و به من کمک می کند برنامه ریزی برای این" ایالات متحده واترپلو مرکز مت کشاورز گفت: "از آنجا که من در نظر گرفتن یک دیدگاه خوش بینانه از آنچه اتفاق می افتد در دانشگاه واترپلو به دلیل آن را به معنای بسیار به بسیاری از مردم."

کشاورز 24-year-old Chicago مادری که در سه NCAA قهرمانی تیم در UCLA است که تمرکز خود را از تلاش های امداد رسانی در غرب میانه. کالیفرنیا خانه آمریکا واترپلو اما کشاورز امیدوار است او می تواند کمک به برخی از بازیکنان جوان به دنبال در قدم به قدم.

"من از نوع تبحر یک دنباله از شیکاگو به بین المللی واترپولو" کشاورز گفت: "و من می خواهم برای به اشتراک گذاری تجربیات من با مردم و شاید ارائه مشاوره به افرادی که در حال فکر کردن در مورد بازی در کالج و یا ادامه و فقط می خواهید به رشد به عنوان بازیکن و به عنوان مردم است."

آنلاین مکالمات معمولا با لمس بر روی انواع موضوعات. وجود دارد معمول راهنمایی های عملی برای بازی کردن این ورزش در سطح بالا دارد و نیز عناصر روانشناسی ورزش — به خصوص با بازیکنان جوان به دور از تیم های خود و جستجو برای انگیزه.

والش جنینگز سه بار مدال طلا گفت: تماس ها را تبدیل به یک نماد از روز خود را.

"ما همه احساس سرخوردگی همان, و, آرزوهای," او گفت:. "این بسیار خاص قادر به صحبت می کنند به این واقعیت است که ما نه تنها در این و آن است که به هر یک از ما را به بهترین از آنچه که ما باید به کار با — به تمرکز بر روی آنچه که ما می توانید کنترل کنید."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب