گوزن شمالی در شل در لوول

لوول — بزرگ گوزن ساخته شده راه خود را به لوول صبح روز جمعه حضور در مناطق مانند مدونا دایره و ماونت پلزنت باشگا

توسط ATSHNEWS در 22 خرداد 1399

لوول — بزرگ گوزن ساخته شده راه خود را به لوول صبح روز جمعه حضور در مناطق مانند مدونا دایره و ماونت پلزنت باشگاه گلف قبل از اینکه احاطه شده توسط پلیس در نزدیکی پوتوککت و مدرسه و خیابان.

لوول پلیس مشغول به کار بودند به نگه داشتن چشم در حیوانات است که به نظر می رسد به اندازه کافی بزرگ به خطرناک آن را به عنوان شنا در کانال بین Merrimack رودخانه و پوتوککت خیابان و گاهی اوقات ساخته شده راه خود را بر روی زمین بین رودخانه و پوتوککت خیابان, به گفته پلیس برنامه های رادیویی.

  • اد بویل از لوول اسیر این عکس از گوزن شمالی آن را به عنوان عبور مدونا دایره در لوول در اوایل روز پنج شنبه. عکس حسن نیت ارائه میدهد اد بویل

  • اد بویل از لوول کردم این عکس از گوزن شمالی به عنوان آن را در زمان استراحت در این منطقه از مدونا دایره زودتر پنج شنبه. عکس حسن نیت ارائه میدهد اد بویل

  • اد بویل از لوول اسیر این عکس از گوزن شمالی آن را به عنوان عبور مدونا دایره در لوول در اوایل روز پنج شنبه. عکس حسن نیت ارائه میدهد اد بویل

  • براندون Bernier از لوول اسیر این تصویر از گوزن شمالی آن را به عنوان شنا در یک کانال بین پوتوککت خیابان و Merrimack رودخانه جمعه. حسن نیت ارائه میدهد براندون Bernier.

  • Sean بوشنل از لوول اسیر این عکس از گوزن شمالی شنا کردن در یک کانال بین Merrimack رودخانه و پوتوککت خیابان از طبقه پنجم سابق فرانکو مدرسه آمریکایی حدود 10:30 صبح حسن نیت ارائه میدهد عکس شان بوشنل.

آن را بلافاصله روشن نیست چه اولین رویت از گوزن شمالی بود, به عنوان لوول پلیس هنوز ردیابی حیوانات و نمی تواند بلافاصله نظر.

مردی که نخواست کردم تصویری از یک گوزن در حال حرکت از طریق پارکینگ چلمزفورد بازار در چلمزفورد خیابان در چلمزفورد در 7 صبح او گفت که او نمی تواند برخی آن را همان گوزن اما شانس این که یک گوزن های مختلف باریک به نظر می رسید.

معاون لوول پلیس سرپرست دن Larocque گفت: پلیس شروع به گرفتن تماس در مورد گوزن شمالی حدود 8:30 صبح و فرستاده ماموران در جستجوی آن است. Larocque گفت: اولین تماس گزارش گوزن شمالی در 1200 بلوک میانه خیابان بود که بعد از آن گزارش می شود در کاج و خیابان بلمونت به عنوان به خوبی.

اد بویل از لوول کردم عکس از گوزن شمالی در Madonna دایره خاموش برادوی و خیابان در نزدیکی پوتوککت کانال حدود 10:15 صبح

Sean بوشنل از لوول گفت: او را دیدم گوزن شنا در کانال بعدی به Merrimack رودخانه از طبقه پنجم سابق فرانکو مدرسه آمریکایی در پوتوککت و مدرسه و خیابان به نام 911 حدود 10:30 صبح قبل از گرفتن عکس.

"من نمی توانستم باور چشمان من" بوشنل گفت.

براندون Bernier سپس رو بیشتر عکس ها و ویدئوها از گوزن شمالی از هاو پل در خیابان دانشگاه در حدود ساعت 11 صبح

از ساعت 11 صبح حداقل تا 1 بعد از ظهر حیوانات باقی مانده در منطقه Merrimack رودخانه و پوتوککت خیابان باعث لوول پلیس به درخواست که در نزدیکی نیروگاه های آبی بود shutdown, به گفته پلیس برنامه های رادیویی.

Larocque گفت: لوول پلیس در حال درخواست از ساکنان برای جلوگیری از این منطقه و دور ماندن از گوزن اما برای حیوانات ایمنی و امنیت ساکنان است. او گفت که پلیس در حال کار با محیط زیست و پلیس امیدوار به گرفتن حیوانات با خیال راحت.

گوزن شمالی به دلیل اندازه آنها می تواند بسیار خطرناک است اگر در گوشه ای و یا تهدید در وحشی.

لوول پلیس برنامه های رادیویی نشان داد که ماساچوست زیست محیطی پلیس نامیده می شدند به شهرستان با آرام بخش دارت در این امید که آنها با خیال راحت می تواند.

سروان. جیمز Hodgdon گفت: گوزن ایستاده بود در آب های کم عمق در مرریمکک رودخانه حدود 12:15 p. m. و زیست محیطی پلیس در صحنه و تلاش برای پیدا کردن یک راه برای با خیال راحت آن را ضبط.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب