UMass Lowell را Lutete به نام امریکا شرق مرد سال

مردی که ساخته شده UMass Lowell بسکتبال مردان تاریخ در ماه نوامبر گذشته زمانی که او ریخت و در یک تک بازی برنامه

توسط ATSHNEWS در 11 تیر 1399

مردی که ساخته شده UMass Lowell بسکتبال مردان تاریخ در ماه نوامبر گذشته زمانی که او ریخت و در یک تک بازی برنامه ضبط 51 امتیاز ساخته شده است تاریخ دوباره در روز سه شنبه.

دانشجوی کارشناسی ارشد و گارد مسیحی Lutete نامگذاری شد 2019-20 شرق امریکا در سال است. در انجام این کار, او اولین بسکتبال دانشجویان ورزشکار و اولین رودخانه شاهین به نام مرد سال توسط این کنفرانس است.

آلبانی و سافتبال بازیکن کلی Barkevich به دست آورده افتخار برای از پیوستن به Lutete برای کنفرانس بالاترین افتخارات. برندگان انتخاب شدند کنفرانس ارشد کاری مدیران. مرد و زن از جوایز سال افتخار این کنفرانس را بالا نر و ماده ارشد دانشجو-ورزشکاران که باید بهترین خود را متمایز خود در سراسر دانشگاهی حرفه ای در زمینه های علمی موفقیت های ورزشی, برتری, سرویس و رهبری است.

به نامزد دانشجو-ورزشکاران باید تکمیل بین دانشکده واجد شرایط بودن در اصلی خود, ورزش, تا پایان سال 2020 فصل بهار با استثنا از بهار, ورزشی, ورزشکاران, و حداقل درجه تجمعی نقطه متوسط 2.50 (4.00 مقیاس). امریکا و شرق آغاز شد تجلیل از یک سال در سال 2006 و معرفی مرد سال جایزه در سال 2015.

"این افتخار باور نکردنی به طور جدی گفت:" Lutete از خانه اش در, Silver Spring, Md., در طول یک مصاحبه تصویری انجام شده توسط UMass Lowell. "این چیزی است که من فقط می کردم هرگز فکر نمی کردم. این واقعا به معنی ترین به من."

به هر کسی که بدست بدانید Lutete هر دو در و خارج از دادگاه در طول زمان خود را در UML, این جایزه می آید به عنوان جای تعجب ندارد. او واقعا یک فرد خاص.

پس از انتقال به UMass Lowell از ردفرد دانشگاه Lutete led رودخانه شاهین به ثمر رساند و در بازگشت در فصل لاول. شیرین-تیراندازی 6-پا-5 lefty به طور متوسط 19.3 امتیاز و هفت ریباند در هر بازی در 2019-20 هایلایت شده که 51-نقطه انفجار در برابر لیو. او دو بار تمام تیم دوم کنفرانس انتخاب شده است.

"ما کل برنامه فوق العاده افتخار مسیحی برای دستیابی به چنین جایزه معتبر" گفت: UMass Lowell سر مربی پت Duquette. "مسیحی همواره در تلاش برای تعالی در همه چیز او می کند در حالی که درمان همه او در دیدار با محبت و احترام است."

Lutete فارغ التحصیل با 3.79 معدل در اقتصاد و کامل 4.0 فارغ التحصیل معدل در صلح و مطالعات جنگ. او به یک تیم دانشگاهی آمریکا و تبدیل شدن به تنها بازیکن دوم در کنفرانس تاریخچه به انجام این کار. او داوطلب زمان به علل مختلف از جمله لوول Boys & Girls, باشگاه, تیم, تاثیر و UMass Lowell صلح و درگیری های باشگاه.

او همچنین ایجاد "می دانم که شما چرا" رویداد که تشویق دانشجویان سال اول از پیشینه اقلیت به ساخت اعتماد به نفس و آسایش و کشف علاقه خود را.

برندگان انتخاب شدند و از سه فینالیست بودند که اعلام کرد در ژوئن 25, همراه با تمام کرد. بینگهمتون جک فیتزجرالد و UMBC را Ilia Rattsev بودند مردان دیگر فینالیست در حالی که UMBC را Lucrezia کاستاریکا و استونی بروک را Clodagh o'reilly شد و زنان فینالیست.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب