10 نشانه شما یک GW دانشجو

رفتن به کالج در پایتخت کشور و نشیب آن است. برای یک, آن را می سازد برای انجام بخش, الهام بخش دانشگاهی حرفه ای س

توسط ATSHNEWS در 19 خرداد 1399

رفتن به کالج در پایتخت کشور و نشیب آن است. برای یک, آن را می سازد برای انجام بخش, الهام بخش دانشگاهی حرفه ای ساخته شده ممکن است با تن از فرصت های کارآموزی. اما از سوی دیگر تولید آن تقریبا کوکی-برش GW دانش آموزان که در این نمایشگاه همان صفات بارها و بارها به عنوان ما استفاده از همان مزایا یا معایب. به هر حال #RaiseHigh!

در اینجا 10 مواد تشکیل دهنده است که زمانی که با هم مخلوط شده به شما یک کلاسیک GW ،

1. شما شده ام مست Monumenting (Dr-onumenting? مست-umenting?)

gw students
pexels.com

هدف قرار دادن آثار تاریخی در شب به عنوان اوج تجربه GW دانش آموزان است. آنچه در مورد قیمتها که باعث می شود آن را تا انتها ناشناخته باقی مانده است. اما برای برخی از درخواست تجدید نظر ممکن است در نزدیکی آن ساخت این فعالیت چیزی GW دانش آموزان را وادار به لذت بردن از آن رقبای جورج تاون و دانشگاه نیست. "من تضعیف یادبود لینکلن پس از یک شب به عنوان یک دانشجوی سال اول" ارشد گفت: Gabby پیکارد. "ما تنها دانشگاه که واقعا به اندازه کافی نزدیک به راه رفتن در شب وجود دارد." ما نگه داشتن جسارت به سادگی وجود دارد زیرا ما می توانیم و یا اینکه ما واقعا می خواهید به? در هر صورت فعالیت های ثابت و نشاط به خصوص با شرکت حق.

2. شما تا به حال به گوش دادن به یک مرد سفید پوست بازی devil's Advocate

gw students
giphy.com

گاهی اوقات تحریک گفتمان علمی می تواند خسته کننده و یا هدایت در یک ناراحت کننده جهت. من فکر می کنم من می توانم صحبت می کنند برای بسیاری از GW دانش آموزان وقتی که من می گویند حداقل یک کلاس بحث شما شده است در حال تشدید و نه به سرعت. "در بحث بخش سیاست تطبیقی این مرد نگه داشته و در تلاش برای توجیه مداخله آمریکا به دلیل آن را محافظت می کند 'آزادی' و تاسیس 'دموکراسی' در حالی که ما صحبت در مورد میلیون ها نفر از زندگی از دست رفته در طول جنگ علیه ترور" گفت: junior Hiba سهیل. به مسائل بدتر او آغاز شد و با "اجازه دهید من فقط بازی مدافع شیطان برای یک ثانیه." من شروع به فکر می کنم شما حمایت آمریکا از مداخله و نه شیطان, Jared. چه نقطه از این عبارت به هر حال ؟ اگر شما احساس می کنید به شدت در مورد وضعیت شما, شما باید قادر به نقطه نظر خود را با اعتماد به نفس و دفاع از آن است. لطفا فقط نمی استدلال می کنند به خاطر بحث. شما در مقدمه به سیاست بین المللی و نه یک کنگره شنوایی. در حرکت است.

3. شما تا به حال یک "Hillternship"

gw students
pexels.com

ترکیب کلمات "کاپیتول هیل" و "کارورزی" یک "hillternship," توصیف یک امتیاز معمولی برای بسیاری از GW دانش آموزان وجود دارد یک نام مستعار برای آن است. این کار معمولا نمی پرداخت همراه با رفت و آمد طولانی و نیاز به کسب و کار لباس رسمی. رک و پوست کنده تجربه درست نیست حتی به نظر می رسد ارزش بدون هیچ زحمتی. اما بیایید صادق باشیم با خودمان است. اگر یکی از چیزهایی که ما GW دانش آموزان عشق آن را به دنبال مهم است. واضح است که چرا ما همه تسلیم شدن به یک "hillternship" در نهایت: این کار یک رزومه ساز.

4. شما می دانید کسی کارآموزی وضعیت قبل از اینکه شما می دانید که خود سال

gw students
giphy.com

به عنوان ابتدائی در مورد "hillternships" GW دانشجويان رزومه به وضوح مهم تر از شناسنامه خود را. "من فکر می کنم که GW دانش آموزان واقعا اعتماد به نفس خود را در مورد مهارت ها و آموزش و پرورش است که در یک محل کار تنظیم (و تشویق برای شبکه) اما واقعا فقط زمان و مکان, مثل, شاید من دیوانه بودن در اینجا, اما من فکر نمی کنم کسی که شما فقط ملاقات چند دقیقه پیش می خواهد به شنیدن در مورد فهم و outs از خود hillternship" گفت: های اخیر فارغ التحصیل راشل Armany. واقعیت این است که ساختمان مناسب اتصالات ثابت می کند یک دلیل اصلی که چرا ما به GW. ما فقط نیاز به انجام بهتر در خواندن اتاق; گاهی اوقات به سادگی فقط تبادل تشریفات را انجام خواهد داد.

5. شما برای جلوگیری از استعمار مرکز بهداشت در تمام هزینه های

gw students
giphy.com

عامل از طبقه همکف ماروین مرکز استعماری مرکز بهداشت می آید که تا حدودی از درد برای بسیاری از GW دانش آموزان است. "این وحشتناک و همه من می دانم که رفته تا به حال تجربه بد وجود دارد و نمی شد تشخیص داده گفت:" ارشد میا والش-Serpico. بسیاری از دانش آموزان توصیف ناکارآمدی خدمات با استناد به تجارب جایی که پس از ساعت ها انتظار و تست آنها به سادگی گفت: برای خرید بیش از حد دارو. با تشکر برای هیچ چیز CHC!

6. شما کشیده اید یک Gelman All-Nighter: که در آن فضا و زمان متوقف به وجود داشته باشد

gw students
giphy.com

اجازه دهید سطح سنتی دانشجو all-nighter. "من تا به حال یک بار برای نوشتن یک, انسان شناسی, مقاله در یک شب به خاطر من دست کم گرفت چقدر کار های دیگر من تا به حال" تاریخ و مت Zachary گفت. "من شروع به خاموش در Gelman رفت به منطقه زیرزمین برای تغییر از مناظر و سپس رفت و برگشت به Gelman حدود دو صبح تا هفت صبح" اما هیچ ترس او قادر به لذت بردن از یک گشت کوچک قبل از خاموش خود را به جهان خارج باقی مانده از شب: "من رفتم به CVS برای دریافت کافئین/نوشابه های انرژی زا قبل از بازگشت سفر به Gelman." GW دانش آموزان هیچ غریبه ای به تجربه. اما حداقل این انتساب را دریافت کنید در زمان انجام می شود! گاهی اوقات ما فقط نیاز به کمی فشار برای انجام کار ما است.

7. شما گفته اید "#OnlyAtGW" از قضا

gw students
giphy.com

#OnlyAtGW شده است regurgitated توسط دانشگاه بسیار گفته شد تقریبا غیر ممکن است برای بهم زدن سرگرم کننده در. هشتگ ایجاد شد به نماد منحصر به فرد GW دانش آموزان و فنی ما هنوز هم استفاده از آن را در چنین راه. به عنوان مثال که در آن مدرسه به خودی خود ممکن است به عنوان یک عکس از سی شکوفه های گیلاس "#OnlyAtGW" یک هدف به تحریک برخی از سرگرم کننده بی ضرر ممکن است به عنوان یک عکس از یک موش مرده در مقابل Gelman کتابخانه همان چیزی.

8. یک کاروان مانع است شما را از گرفتن جایی در زمان

gw students
giphy.com

یک کاروان موتوری است که یک نفرت انگیز و با صدای بلند در صفوف منظم از وسایل نقلیه همراهی یک فرد مهم. اگر شما به اندازه کافی خوش شانس (و بیدار به اندازه کافی) شما قادر به گرفتن یک نگاه اجمالی از گفت فرد مهم است اما بسیاری از ما حداقل قادر به دریافت و با دیدن پرچم در دو طرف براق لیمو به درک کشور است که از آن همراهی تحسین از. آنها می تواند رخ دهد در هر زمان و بیشترین راحتی در وسط محوطهپنج دقیقه قبل از کلاس بعدی شروع می شود.

9. شما یک بازمانده از Thurston طاعون

gw students
giphy.com

این Thurston طاعون شده بود تعمید پس از بدنام Thurston سالن خانه بسیاری از GW اول. این بیماری اشاره به فراگیر فوری هجوم بیماری wreaking havocs در قربانیان خود را حداقل یک بار در سال. هنگامی که شما به بسیاری از دانش آموزان زندگی در چنین محله های تنگ در چنین یک ساختمان قدیمی چنین فاجعه موظف است به رخ می دهد. در نظر گرفتن فراوانی از قالب رو کاملا در همه جا سوسک رومینگ آزادانه و غیر قابل اعتماد تهویه مطبوع. خوشبختانه GW قصد دارد در بازسازی خوابگاه در طول تابستان است. یک زمان تلخ و شیرین برای بسیاری و شاید حتی جرقه حسد برای ورودی کلاس ها در هوا, اما آن را برای بهترین.

10. شما را دیده ام یک سیاستمدار معروف... شاید حتی بدون دانستن آن

gw students
giphy.com

چون ما واقع شده در دی سی, مهم مردم در حال رفتن به پرواز در داخل و خارج از شهر است. اغلب آنها باید به تصویب از طریق دانشگاه برای رسیدن به مقصد خود را. بار دیگر GW می تواند یک پای خود را متوقف کند مانند کتاب یا سخنرانی های عمومی. "من به یک دوست در گوشه ای توسط الیوت و ما شاهد یک هلیکوپتر پرواز کم است و ما مانند کشیدن این نوع از مشکوک" و ما متوجه آن شد دریایی یکی. سپس رفتم به قهوه وجود دارد و یک تلویزیون را در فروشگاه بازی سی ان ان و آنها مصاحبه رئیس جمهور تهمت و آنها گزارش او فقط پریدند خاموش دریایی یکی!" گفت: دانشجوی سال دوم Ameen عراق. چنین تجربه ای بسیار معمولی از GW دانش آموزان از آنجا که تنها پس از واقع انجام ثبت نام می کنیم که ما فقط دیدم.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن