Minhas Sask رسومات دم تا ضد عفونی کننده دست

محتوای مقالهMinhas Sask یک کارخانه یا محل تقطیر, کارخانه شراب سازی و آبجوسازی استخدام اضافی 40 full-time "تولی

توسط ATSHNEWS در 30 فروردین 1399

محتوای مقاله

Minhas Sask یک کارخانه یا محل تقطیر, کارخانه شراب سازی و آبجوسازی استخدام اضافی 40 full-time "تولید خدمه" اعضا در رجینا و ساسکاتون به عنوان آن را تبدیل به تولید روزانه از ضد عفونی کننده دست.

"همه کارکنان شرکت داده شده است 'COVID-19 قهرمان "افزایش دستمزد" شرکت در انتشار اخبار گفت: در روز جمعه.

کارکنان ارائه شده است کمک های مالی به خدمات ضروری و مقدم کارگران — از جمله hospices اورژانس تماس مراکز آتش بخش های مواد غذایی, بانک ها در سراسر استان است.

Ericsson research را Safeway و IGA فروشگاه در ساسکاچوان نیز ارائه آن را برای فروش به عموم مردم (750 میلی لیتر خرید محدودیت در اثر است.)

"این یک بیت از یک تلاش برای طراحی مجدد گردش جمع آوری مواد تشکیل دهنده و تمام بسته بندی ما می تواند" Minhas Sask بنیانگذار مونی Minhas گفت: در انتشار. "اما ما در مسیر به بیش از 250.000 بطری در انواع فرمت های. ما بسیار سپاسگزار قادر به نگه داشتن افراد شاغل در جامعه ما در حالی که انجام آنچه ما می توانیم برای پاسخ دادن به این بحران است."

با توجه به Minhas Sask آن به دست آمده همه لازم است بهداشت کانادا سایت مجوز و مصوبات و محصول به شرح زیر است که توصیه می شود فرمول برای دست بر اساس الکل مالش. آن را حاوی رایحه به کاهش خطر ابتلا به واکنش های آلرژیک.

انبار برای مصرف کنندگان نیز موجود است در Minhas Sask فروشگاه های خرده فروشی در رجینا و ساسکاتون و تحویل در رجینا و ساسکاتون و در سراسر بقیه ساسکاچوان از طریق فروشگاه آنلاین خود www.MinhasSask.ca.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن