مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او تصمیم گیری در کاهش دستورالعمل نمی فرمانداران

توسط ZEKE میلر و جیل COLVINواشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دوشنبه اظهار داشت که او تصمی

توسط ATSHNEWS در 25 فروردین 1399

توسط ZEKE میلر و جیل COLVIN

واشنگتن (AP) — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دوشنبه اظهار داشت که او تصمیم گیرنده نهایی برای تعیین چگونگی و زمانی که به بازگشایی coronavirus زده کشور هر چند معلوم نیست چه قدرت او برای ابطال متحده است.

در حالی که تهمت که نگران است به قرار دادن این بحران پشت سر او صادر کرده فدرال اجتماعی فاصله توصیه شده است فرمانداران و رهبران محلی که باید برقرار محدودیت های اجباری از جمله سازندگان: مدارس و سفارش بسته شدن غیر ضروری کسب و کار.

کاخ سفید بلافاصله پاسخ به سوالات در مورد آنچه که اقتدار آنها بر این باورند که رئیس جمهور ممکن است مجبور به ابطال محلی سفارشات. تحت قانون اساسی بهداشت عمومی و ایمنی در درجه اول دامنه دولت و مقامات محلی. و بسیاری از رهبران آن ابراز نگرانی کرده اند که مغلوب ساختن پیشی جستن برنامه را امتحان کنید برای بازگشت به حالت عادی به عنوان به زودی به عنوان پایان ماه هزینه زندگی و تمدید مدت از وقوع.

هر چند او خود را رها یک بار برگزار می شود هدف از عقب مقررات توسط یکشنبه عید پاک تهمت شده است خارش به بازگشایی کتک اقتصاد است که کاهش یافت به عنوان کسب و کار باید توقیف ترک میلیون ها نفر از مردم از کار و تلاش برای به دست آوردن کالاهای اساسی.

با توجه به توییتر در دوشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: برخی هستند "گفت که این فرمانداران تصمیم به باز کردن متحده نیست که رئیس جمهور ایالات متحده و دولت فدرال است. اجازه دهید آن را به طور کامل درک که این نادرست است...این تصمیم رئیس جمهور و برای بسیاری از دلایل خوب است."

او افزود: "با این حال گفت: دولت و من در حال همکاری نزدیک با استانداران و این را ادامه خواهد داد. تصمیم من در رابطه با فرمانداران و ورودی از دیگران ساخته خواهد شد به زودی!"

مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه گذشته در جای خود قرار داده در سراسر کشور توصیه هایی است که اکثر آمریکایی ها ماندن در خانه و دور از یکدیگر به منظور کند کردن گسترش ویروس. اما دستورالعمل های برنامه ریزی شده به پایان می رسد در پایان ماه باید کمی زور — بر خلاف اقدامات فرمانداران و رهبران محلی که حمل جریمه و یا سایر مجازات های دیگر و در برخی از حوزه های قضایی گسترش به اوایل تابستان است.

تهمت و ادعا می کنند که او می تواند نیروی فرمانداران به بازگشایی کشورهای خود را نیز نشان دهنده شدید تغییر در تن. برای هفته ها در حال حاضر مغلوب ساختن پیشی جستن است و استدلال کرد که دولت نه دولت فدرال باید منجر پاسخ به بحران است. و او حاضر به عموم فشار متحده به تصویب اقامت در خانه محدودیت با استناد به اعتقاد خود را در محلی کنترل دولت است.

برخی از ایالت ها مانند اوهایو و واشنگتن در زمان تهاجمی تر اقدام به تعطیل از کاخ سفید در ابتدا پیشنهاد شده است. دیگران مانند فلوریدا صبر و مقاومت دقیقترین سفارشات.

بحث در مورد چگونگی و زمانی که به راه اندازی مجدد اقتصاد این کشور آمده است به عنوان مغلوب ساختن پیشی جستن است bristled در انتقاد بود که او به کندی پاسخ به این ویروس و زندگی می کند که می تواند ذخیره شده تا به حال اجتماعی فاصله توصیه شده است در محل قرار داده و هر چه زودتر.

دیدگاه توسط ملت بیماری های عفونی, متخصص, Dr. Anthony Fauci, به خصوص به نظر می رسید به رسم رئیس جمهور ire.

وقتی پرسیده شد که یکشنبه در سی ان ان اگر زودتر اقدام اجتماعی فاصله و "ماندن در خانه" سیاست می تواند به نجات زندگی Fauci گفت: "بسیار دشوار است برای رفتن به عقب و می گویند که" اما افزود: "من معنی بدیهی است, شما می تواند منطقی می گویند که اگر شما تا به حال یک فرایند است که در حال انجام و شما شروع به کاهش زودتر شما می تواند زندگی را نجات داد. بدیهی است که هیچ کس در حال رفتن به انکار آن. اما آنچه می رود به این نوع از تصمیم گیری های پیچیده است."

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلان مجدد یک صدای جیر جیر که اشاره Fauci نظرات و شامل خط "هم به #FireFauci" بالا بردن آلارم که مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است نظر به تلاش برای بوت ملت بیماری های عفونی متخصص.

اما یک مقام ارشد دولت گفت: تهمت بود نه با توجه به شلیک Fauci و صرفا در واکنش به آنچه که او تصور می شود از نقد رهبری است. رسمی صحبت می کرد به شرط ناشناس ماندن به بحث داخلی بحث.

"این رسانه ها پچ پچ مسخره است – رئیس جمهور تهمت نیست شلیک دکتر Fauci," سخنگوی کاخ سفید هوگان Gidley بعد در بیانیه ای گفت: اصرار آن را دموکرات ها و رسانه ها که نادیده گرفته virus نه مغلوب ساختن پیشی جستن.

"دکتر Fauci شده است و همچنان مشاور مورد اعتماد به رئیس جمهور تهمت," او گفت:.

Fauci, 79, حرفه ای, رسمی به عنوان یکی از قابل تشخیص ترین و مورد اعتماد چهره دولت فدرال پاسخ.

در همین حال مقامات فدرال مشغول به کار بودند در حال گسترش و در دسترس بودن تست از جمله تست های است که می تواند نشان دهد که آیا کسی که دارای آنتی بادی این ویروس نشان می دهد آنها به بهبود است و ممکن است ایمنی به عنوان یک گام ضروری در جهت کاهش اجتماعی فاصله دستورالعمل.

در یک کنفرانس تلفنی روز شنبه با فرمانداران, معاون رئیس جمهور, مایک پنس و دکتر دبورا Birx هماهنگ کننده کاخ سفید coronavirus وظیفه نیروی نگرانی در مورد بکر تست ظرفیت تشویق بیمارستان و آزمایشگاه و امکانات به منظور هماهنگی برای بهبود بهره وری از تست.

Birx گفت که بر روی یک پلت فرم ارائه دهندگان تا به حال لوازم برای اجرای 3 میلیون آزمون بیش از سه هفته گذشته اما تنها اجرا 200,000.

پنس همچنین گفت: یک اطلاعیه خواهد بود ساخته شده در اواخر این هفته در انتظار تایید برای تست آنتی بادی.

مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده است به پرده وظیفه نیروی کاخ سفید وزارت امور خارجه و مقامات محلی کسب و کار مدیران اقتصاددانان و مقامات بهداشت یکشنبه به عنوان او به بررسی نحوه بازگشایی, کسب و کار بدون معکوس پیشرفت است.

Fauci صحبت در مورد امکان "نورد هنگام ورود دوباره" برای بخش های خاصی از کشور در اوایل ماه آینده ارائه شده مقامات بهداشتی می تواند به سرعت شناسایی و منزوی کردن افرادی که به ناچار آلوده شود. اما او گفت که او "نمی تواند تضمین نماید" که آن را امن برای آمریکایی ها به رای دادن در فرد در روز انتخابات نوامبر. 3.

Fauci هشدار داد که هر زمان که محدودیت سهولت "ما می دانیم که وجود خواهد داشت افرادی که آلوده شدن. منظورم این است که فقط واقعیت است. "

و او هشدار داد که "همیشه این احتمال وجود دارد که ما را به آینده سقوط و آغاز زود هنگام فصل زمستان که ما می توانیم یک جهش."

آسوشیتد پرس نویسندگان Mark Sherman, Alan Suderman و Darlene Superville کمک کرده است. Suderman گزارش از ریچموند, ویرجینیا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن