آن زمان برای کارشناسی ارشد ایران به تخلیه ران کافمن

اگر کسی بدتر رکورد از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر در انتخاب همکار جمهوری خواهان در آن زمان ماساچوست ملی Com

توسط ATSHNEWS در 1 مرداد 1399

اگر کسی بدتر رکورد از رژیم صهیونیستی است. چارلی بیکر در انتخاب همکار جمهوری خواهان در آن زمان ماساچوست ملی Committeeman ران کافمن. ماه آینده کارشناسی ارشد جمهوریخواه کمیته امور خارجه رای خواهد داد که آنها مایل به نمایندگی ایالت ماساچوست جمهوری خواهان در کمیته ملی حزب جمهوری خواه.

کارشناسی ارشد جمهوریخواه کمیته امور خارجه دارای یک شانس برای خلاص شدن از شر خود را از کافمن که به افزایش ماساچوست' جمهوریخواه نمایندگی در سطح فدرال. پس از اولین انتخابات خود در سال 1988 ران موفق به کسب تنها 5 162 خانه نژادها. که مثل این است که تنها با داشتن پنج برنده در کل فصل بیس بال. Ronny 1 برای 13 در آمریکا مسابقه. حتی اجماع بدترین NFL quarterback از همه زمان Ryan برگ تا به حال یک رکورد از 4 و 17.

آه و کافمن است 0-8 در انتخابات ریاست جمهوری رقابت کنند. اگر این یک بازی بیس بال, اجازه دهید من فقط می گویند آن است که زمان برای کارشناسی ارشد عربستان به جلو و پارچ. ترک ران به عنوان ملی Committeeman است مانند دادن Bob استنلی توپ در جهان سری و گفت: "بروید و برنده شدن در این بازی بچه." آن اتفاق می افتد نیست.

نه تنها Ron بدترین رکورد از هر کسی در کمیته ملی; این بدترین رکورد از حزب جمهوری خواه تاسیس شد. سلام اما اجازه دهید ما را نگاه کافمن موفقیت. از سال 1996 ماساچوست بوده است بزرگترین دولت با حزب واحد نمایندگی و ران گرفته شده استفاده کامل غنی سازی خود را به عنوان واشنگتن لابی. او ساخته شده است که میلیون ها نفر با موقعیت خود را در RNC چرا که ملی جمهوری خواهان رفتن به نوبه خود در ماساچوست? سناتور براون ؟ اوه درست است. Ron تبدیل به بالفعل جمهوری خواه و نماینده ماساچوست در واشنگتن است و هیچ نیت از رفتن در هر نقطه تا زمانی که او می تواند نگه داشتن نا مشروع قطار در حال اجرا است.

عدم انتخاب جمهوری خواهان در کشورهای مشترک المنافع را فعال کرده Ron تا گرم و نرم برای موفقیت در کسب و کار مردم در دولت و عمل خود را به عنوان لابی گر. در واقع ران در واقع با این نسخهها کار در برابر انتخاب جمهوری خواهان زیرا اگر وجود دارد یک کنگره جمهوری خواه از ایالت ماساچوست مشتریان خود را دیگر نمی خواهد نیاز به او و ران در واقع ممکن است که به فروش میلیون دلار خانه واقع فقط چند بلوک از ساختمان کاپیتول ایالات متحده. آیا من ذکر است که Ron حتی زندگی در ماساچوست پس از او خرید سی عمارت در سال 1999?

نیاز به اثبات بیشتر به اعتبار رون خیانت به حزب جمهوری خواه? فقط انجام یک جستجو در گوگل برای ماه مارس سال 2016 زمانی که ران و یک گروه از لیونل استقرار انواع در برابر توطئه های پس از آن نامزد ریاست جمهوری دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. رون بی وفایی شد مستند در Showtime ضربه سری "سیرک." این قسمت با عنوان "حساب" که در آن رون و دوستان او به دنبال پیدا کردن یک راه برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن. ما می دانیم آنچه اتفاق افتاده نسبت ناروا به دست آورد و با وجود بی وفایی خود را به حزب خود او نامزد و در حال حاضر رئیس جمهور ران درست کردم و غنی بودن تنها ماساچوست مرد در اطراف در سطح فدرال.

خط پایین این است که دولت جمهوری کمیته دارای یک فرصت برای تغییر. برخی می گویند که بر اساس کافمن را بی پایان نتایج و سابقه غنی سازی خود را تغییر دهید این است که مدتها به تعویق افتاده است. کافمن را پاسخ ؟ به خوبی ران مغز متفکر بیکر تلاش ناموفق برای پاکسازی MassGOP در ماه مارس است. در حال حاضر او معاشرت آرای مردم او trashing چند ماه پیش.

MA ایران است که بازسازی آن پایه و استخدام داوطلبان به چالش مترقی دموکرات. رئیس جیم لیون است ساختمان ائتلاف کار سخت و او نیاز به یک متحد در سطح ملی است. این مسائل را طول می کشد زمان و این زمان در حال حاضر به آتش DC هک ران کافمن.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب