مهمانی شام من همراه با نظافت منزل فوری

 مهمانی شام منهمه چیز به خیر گذشتاین خاطره را که درباره نظافت منزل فوری می باشد را برای شما که تازه عروسی

توسط ATSHNEWS در 5 آبان 1399

 

مهمانی شام من

همه چیز به خیر گذشت

این خاطره را که درباره نظافت منزل فوری می باشد را برای شما که تازه عروسی می نویسم تا بلای من سر شما هم نیاید. از آن جایی که من در خانه ی پدری تک فرزند بودم و عزیز کرده ی خانم جون کسی جرات این که کاری به من بدهد را نداشت البته یک سری کار های روتین و معمولی را مادرم همیشه به من یاد می داد اما من زیاد دل به کار نمی دادم تا این که با شوهرم آشنا شدم و پس از گذشتن مرحله ی آشنایی و نامزدی ما به خانه ی نقلی خودمان رفتیم . روز های اول به خاطر نو بودن لوازم به گرد گیری و تمیز کاری اساسی لازم نبود. منم تو این مدت غذا های ساده را یاد گرفته بودم و زندگی جریان داشت تا این که یک روز خواهر شوهرم با من تماس گرفت و گفت با امشب همه با هم برای شام به منزل ما می آیند من داخل آن زمان کم فقط وقت کردم غذا بپزم و یک دوش بگیرم تا بوی غذا ندهم. وقتی که مهمان ها آمدند از دم در قیافه ی مادر و خواهر شوهرم کج شد. خواهر شوهرم هم هر جایی که یک چیز می دید به حالت هشداری می گفت این چه وضعش است و ‌‌‌‌... آن شب هر طور که بود تمام شد.


این سری قضیه فرق کرد

خب طبیعی است که کنار گذاشتن عادت چندین و چند ساله ی من که خوردن و خوابیدن بود کار چندان راحتی نبود و من هم چنان به خاطر کار های دیگری که داشتم زیاد وقت نمی کردم به کار های خانه برسم اما در این مدت فهمیده بودم که استعداد پنهانی در آشپزی داشتم. بعد از گذشت چند وقت بعد از یک روز شلوغ کاری خواهر شوهرم با من تماس گرفت که شام به منزل ما می آیند و گفت علاوه بر خودشان خانواده ی شوهرش نیز می آیند آخر تماسش به کنایه گفت:  آبرمو جلو خونواده ی شوهرم نبری ها. منم تصمیم گرفتم سنگ تمام بگذارم این اواخر دیگر در پخت قورمه سبزی، مرغ سوخاری و ..‌ استاد شده بودم پس یک خورش جانانه بار گذاشتم و کنار آن مرغ و سالاد و ما بقی چیز ها را آماده کردم پس از اتمام کار ها با آشپزخانه ی ترکیده شده مواجه شدم و با دیدن ساعت متوجه شدم که عمرا بتوانم این همه کار را تنهایی انجام بدهم پس از کمی گشتن داخل اینترنت  یک نظافت منزل فوری پیدا کردم.


نظافت منزل فوری

پالسین در کوتاه ترین زمان یک خانم به کمک من فرستادند و در کم ترین زمان خانه مانند دست گل شد تازه علاوه بر تمیز کاری های لازم یک تغییر دکوراسیون نیز انجام دادیم که خانه را دل باز تر کرد. این خانم همه چی تمام بود حتی وقتی که از او خواستم تا از غذا ها بچشد با صبوری تمام اشکالات کارم را به من گفت و در بقیه کار ها به من کمک کرد و باعث شد من آن شب پیش خانواده شوهرم سر بلند بیرون بیایم. شما نیز برای سفارش نظافتچی از این سامانه تنها کافی است بر روی اینجا کلیک نمایید.


آخرین مطالب