مغلوب ساختن پیشی جستن به مدارس آمریکا: بازگشایی و یا ممکن است از دست دادن وجوه فدرال

توسط COLLIN BINKLEYمصمم به بازگشایی مدارس آمریکا با وجود coronavirus نگرانی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی

توسط ATSHNEWS در 19 تیر 1399

توسط COLLIN BINKLEY

مصمم به بازگشایی مدارس آمریکا با وجود coronavirus نگرانی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تهدید روز چهارشنبه به عقب نگه دارید فدرال پول اگر مدارس را به دانش آموزان خود را در پاییز. او شکایت کرده است که خود مقامات بهداشت عمومی' دستورالعمل های ایمنی غیر عملی هستند و بیش از حد گران است.

مدت کوتاهی پس از آن معاون رئیس جمهور مایک پنس اعلام کرد که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری خواهد بود صدور راهنمایی های جدید در هفته آینده "است که به تمام ابزارهای جدید به مدارس ما." توصیه های حفظ خواهد کرد دانش آموزان امن او گفت: "رئيس جمهور گفت: امروز ما فقط نمی خواهم هدایت می شود بیش از حد دشوار است. "

با وجود تهمت افزایش فشار بر دولت های محلی و مقامات شهر نیویورک اعلام کرد که بسیاری از دانش آموزان خود را به کلاس های درس فقط دو یا سه روز در هفته و یادگیری آنلاین در میان است. "اکثر مدارس قادر خواهد بود به تمام بچه های خود را در مدرسه در همان زمان گفت:" شهردار, بیل د Blasio.

برای یک ملت است که به خود می بالد در آن سیستم مدارس دولتی آن را یک وضعیت فوق العاده ای در این بیماری همه گیر در سال است.

با میلیون ها نفر از ملت را از والدین نگران فرزندان خود ایمنی در پاییز و کار خود وقفه اگر آنها باید در خانه بمانند — مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به سیاست تزریق به سلامت عمومی است. او را متهم دموکرات دوباره مایل به نگه داشتن مدارس بسته برای انتخابات سال دلایل به جای نگرانی های بهداشتی. و او صادر محجبه تهدید به CDC مقامات بیش از بازگشایی مجدد دستورالعمل به tweeting "من در این جلسه با آنها!!!"

در جای دیگر در کشور آمریکا و در ادامه برای مقابله با ظهور مجدد این ویروس که تاکنون بیش از 130,000 زندگی در U. S.. اما ایمنی موانع در مدارس می تواند غلبه تهمت اصرار و بازگشایی "مهم است که برای کودکان و خانواده ها است. ممکن است به قطع بودجه اگر باز نمی شود!"

او نگفت چه کمک های مالی او را بکشد اما پنس پیشنهاد در coronavirus نیروی کار جلسه آینده COVID-19 امداد صورتحساب می تواند به بازگشایی مدارس به عنوان یکی از راه "به کشورهای انگیزه قوی و تشویق به بچه ها در مدرسه است."

در توییتر تهمت استدلال کرد که کشورها از جمله آلمان و دانمارک و نروژ بازگشایی مدارس "با هیچ مشکلی."

آلمان شروع به بازگشایی مدارس در, ممکن است, اما در بسیاری از موارد دانش آموزان در حال گرفتن نوبت رفتن به مدرسه و تحصیل در صفحه اصلی به صورت نیم هفته — فقط چیزی که مقامات دولت انتقاد کرده اند. آلمان مقامات هدف برای کلاس های رزومه کاری در مد نرمال پس از تعطیلات تابستان.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتر هشدارهای جلب واکنش شدید از برخی از فرمانداران که گفت او هیچ اختیاری در مدارس' سقوط برنامه. رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو یک دموکرات گفت: مسئولان دوباره باز خواهد شد هنگامی که آن را امن برای انجام این کار.

"مدرسه reopenings دولت تصمیم, دوره," او گفت: در یک کنفرانس خبری. "این قانون و این روشی است که ما می رویم به ادامه. آن را به رئیس جمهور ایالات متحده است."

رهبر حزب دموکرات مجلس سنا چاک شومر توییتی "ما در مدارس و ارائه دهندگان مراقبت از کودکان نیاز بیشتر بودجه فدرال—کمتر—قادر به با خیال راحت باز است."

رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل ساخته شده بازگشایی مدارس یک اولویت برای کمک به پدر و مادر برای بازگشت به کار, و او گفت: او از CDC راهنمایی برای کمک به که اتفاق می افتد.

حزب دموکرات پیشنهاد $430 میلیارد دلار برای مدارس و ارائه دهندگان مراقبت از کودکان به عنوان بخشی از بسته کمک های, به بحث در کنگره در اواخر این ماه. مک کانل نیز پیشنهاد پول بیشتر برای مدارس مورد نیاز خواهد بود.

مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته تهدید خود را یک روز پس از راه اندازی تمام تلاش و فشار دولت و مقامات محلی برای بازگشایی این کشور در مدارس و دانشگاه های این سقوط. در رویداد روز شنبه, بهداشت و آموزش و پرورش مقامات استدلال می کرد که نگه داشتن دانش آموزان برای ترم پاییز را مطرح بیشتر خطرات بهداشتی از هر گره به کوروناویروس.

در میان کسانی که فشار برای کاهش بازگشایی شد رئیس CDC. اما مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه شکایت آژانس مدرسه باز کردن دستورالعمل های بیش از حد دشوار و پر هزینه است.

"در حالی که آنها می خواهند آنها را باز آنها درخواست مدارس به انجام این کار بسیار غیر عملی چیزهای ناروا" نوشت.

CDC مدیر دکتر رابرت Redfield تأکید کرده است که آژانس دستورالعمل تنها توصیه

"من می خواهم به آن را بسیار روشن است که چیست و نه قصد CDC دستورالعمل است مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک منطق برای حفظ مدارس بسته شده," او گفت: در روز چهارشنبه coronavirus نیروی کار مطبوعاتی که برگزار شد در وزارت آموزش و پرورش.

CDC راهنمایی توصیه می کند که دانش آموزان و معلمان پوشیدن ماسک هر زمان که امکان پذیر است, پخش میز تلو تلو خوردن برنامه خوردن وعده های غذایی در کلاس های درس به جای کافه تریا و اضافه کردن موانع فیزیکی بین سینک حمام.

مغلوب ساختن پیشی جستن روشن نیست که کدام یک از دستورالعمل های او مخالف است. اما یک سخنگوی کاخ سفید بعد از ارائه یک مثال گفت: رییس جمهور موضوع را با CDC پیشنهاد است که دانش آموزان را وعده های غذایی خود را به مدرسه زمانی که امکان پذیر است.

"وجود دارد 22 میلیون کودک در این کشور است که بستگی به این وعده های غذایی در مدارس است که بستگی به دسترسی به تغذیه در مدارس" Kayleigh McEnany گفت.

دموکرات ناودان رئیس جمهور بیش از تهدید و هشدار داد از CDC ، سناتور. پتی موری, واشنگتن, رتبه بندی دموکرات در کمیته آموزش و پرورش گفت: این سازمان نیاز به اعتماد به تصمیم گیری مبتنی بر شواهد علمی "نه رئیس جمهور تهمت توییتر طغیان."

در نیروی کار جلسه و یک روز پیش از آن در تماس با این کشور فرمانداران وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos گفت: هر چیز کمتر از کامل بازگشایی خواهد بود یک شکست برای دانش آموزان و مالیات دهندگان. اما برخی از این کشور بزرگترین مناطق طرح را به تعداد محدودی از دانشجویان تنها برای چند روز در هفته و گفت این امر می تواند ناامن برای همه برای بازگشت در یک بار.

DeVos خاص ویرجینیا مدارس عمومی کانتی فیرفکس که در حال درخواست از خانواده ها برای تصمیم گیری بین به طور کامل آموزش از راه دور و یا دو روز در هفته در مدرسه

"انتخاب دو روز در هفته در کلاس درس است نه یک انتخاب در همه," او گفت: با توجه به صوتی از تماس با فرمانداران به دست آمده توسط آسوشیتد پرس.

در اعلام شهر نیویورک برنامه ریزی برای فرد آموزش دو یا سه روز در هفته د Blasio گفت: مدارس نمی تواند جای همه دانش آموزان خود را در هر زمان در حالی که حفظ اجتماعی فاصله. این شهر سیستم مدارس دولتی با 1.1 میلیون دانش آموز است و تا کنون این کشور بزرگترین.

لیلی Eskelsen گارسیا رئیس ملی انجمن آموزش و پرورش گفت: مربیان می خواهند چیزی بیش از به پشت در کلاس های درس و در محیط های دانشگاهی با دانشجویان ما, اما ما باید آن را در راه است که نگه می دارد در دانش آموزان, مربیان و جوامع امن است."

آکادمی اطفال آمریکا به تازگی با صدور دستورالعمل نشان می دهد که مناطق هدف برای شروع سال تحصیلی با دانش آموزان "حضور فیزیکی در مدرسه است." نگه داشتن دانش آموزان در خانه می تواند منجر به انزوای اجتماعی این سازمان گفت و جلوگیری از مدارس از شناسایی يادگيری فضايی سوء استفاده افسردگی و دیگر مسائل.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان کوین Freking و فرانک Jordans در برلین کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن