پوتین-مغلوب ساختن پیشی جستن تماس با تمرکز بر coronavirus کنترل سلاح نفت

توسط ولادیمیر ISACHENKOVمسکو (AP) — رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و ولادیمیر پوتین رئیس

توسط ATSHNEWS در 19 اردیبهشت 1399

توسط ولادیمیر ISACHENKOV

مسکو (AP) — رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مورد بحث پیشرفت در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس همراه با کنترل سلاح و مسائل مربوط به قیمت نفت در یک تماس تلفنی روز شنبه کاخ سفید و کرملین گفت.

کاخ سفید گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت با پوتین "برای بزرگداشت و منعکس کننده بر 75 سالگرد روز پیروزی در اروپا."

کرملین که در آن بازخوانی تماس است که رهبران دو کشور رد و بدل سلام پیش از سالگرد 75 از نازی شکست در جنگ جهانی دوم تاکید بر "اهمیت تاریخی از جنگ جهانی دوم اتحاد بین مردم ما اجازه داده است که (ما) برای شکست دادن دشمن مشترک."

آن گفت که اگر روسیه و آمریکا به دنبال روح خود را در جنگ به داد آنها می تواند نمره موفقیت در برخورد با چنین مسائل به عنوان تضمین ثبات استراتژیک مبارزه با تروریسم حل و فصل درگیری های منطقه ای و مبارزه با بیماری های همه گیر.

کاخ سفید گفت که رهبران دو کشور مورد بحث و بررسی "پیشرفت در شکست دادن این بیماری همه گیر کوروناویروس" با مغلوب ساختن پیشی جستن تکرار کرد که "ایالات متحده در حال کار سخت برای مراقبت از آمریکایی ها در صفحه اصلی است و همچنین آماده ارائه کمک به هر کشور در نیاز از جمله روسیه است."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که در تماس تلفنی "من پیشنهاد کرد اگر آنها نیاز به فن ما دوست دارم به ارسال برخی از آنها را. در زمان مناسب خواهیم انجام دهیم."

کرملین نمی گویند اگر پوتین پذیرفته آمریکا را ارائه می دهند اما در گذشته گفته است که روسیه سپاسگزار خواهد بود به آمریکا اگر آن پیشنهاد کمک.

مقامات روسی ساخته شده آن را یک اولویت برای امن هواکش اما همچنان مشخص نیست که چگونه بسیاری از ماشین آلات این کشور در حال حاضر و اینکه آیا این تعداد کافی است.

روسیه با ارسال دسته ای از تجهیزات پزشکی به آمریکا در ماه گذشته.

در آغوش کنترل "مغلوب ساختن پیشی جستن مجددا تاکید کرد که ایالات متحده متعهد به موثر کنترل تسلیحات که شامل نه تنها روسیه بلکه چین و به نظر می رسد به جلو به آینده بحث برای جلوگیری از هزینه arms race" کاخ سفید گفت.

تنها آمریکا و روسیه کنترل سلاحهای هستهای توافق هنوز ایستاده است شروع جدید پیمان امضا شده در سال 2010 توسط رئیس جمهور از روز, باراک اوباما و دیمیتری مدودف. پیمان محدودیت های هر کشور به بیش از 1,550 مستقر کلاهک هسته ای و 700 مستقر موشک ها و بمب افکن ها و پیش بینی های فراگیر در سایت بازرسی به منظور بررسی انطباق.

روسیه پیشنهاد کرده است به گسترش این شروع جدید است که منقضی می شود در ماه فوریه سال 2021 در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تحت فشار قرار دادند برای کنترل سلاح پیمان که همچنین شامل چین است. مسکو توصیف کرده است که ایده خام اشاره در پکن امتناع از مذاکره هر معامله را کاهش دهد که خود را بسیار کوچکتر زرادخانه هسته ای.

کرملین گفت که تهمت و پوتین همچنین در مورد وضعیت در بازار جهانی نفت. آن با اشاره به تاثير مثبت اوپک+ توافق با تشکر از تلاش های هماهنگ با آمریکا و روسیه رئیس جمهور که به تثبیت قیمت نفت است.

___

نانسی Benac در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب