بایدن: مغلوب ساختن پیشی جستن یک 'بسیاری برای پاسخ به سوال" در روسی نعمت

توسط بیل بارو و الکساندرا JAFFEویلمینگتون دلم. (AP) — جو بایدن روز سه شنبه گفت که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساخت

توسط ATSHNEWS در 10 تیر 1399

توسط بیل بارو و الکساندرا JAFFE

ویلمینگتون دلم. (AP) — جو بایدن روز سه شنبه گفت که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است "بسیاری به جواب برای" در میان گزارش هایی که توصیه شده در اوایل مارس 2019 از هوش است که پیشنهاد روسیه ارائه شد نعمت به طالبان برای مرگ و میر ناشی از آمریکایی ها است.

"آن را مطلق dereliction of duty اگر هر یک از این است که حتی از راه دور درست است" به presumptive دموکرات نامزد ریاست جمهوری به خبرنگاران گفت: در ویلمینگتون پس از سخنرانی excoriating مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و coronavirus بیماری همه گیر.

بایدن متوقف کوتاه گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به حال نقض سوگند خود را از دفتر و یا باید در صورت هر گونه عواقب ناشی از کنگره است که در حال حاضر استیضاح و محاکمه او به اتهام مربوط به رسیدگی امور خارجه. اما بایدن گفت: "اگر این اتهامات درست هستند و او هیچ چیزی در مورد هر یک از این پس در واقع من فکر می کنم باید نامربوط به من در حال اجرا نتیجه گیری کرد که این مرد نالایق است به رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا است."

آسوشیتد پرس گزارش کرده است که حداقل یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن روزانه هوش جلسات شامل شواهدی از روسیه گرفته شده است. مغلوب ساختن پیشی جستن است و اصرار داشت که او هرگز در جریان جزئیات مانند زیرا آنها نبودند معتبر.

بایدن روز سه شنبه گفت که او تا به حال نه یک طبقه بندی جلسه توجیهی در مواد و یا در مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده اما او گفت که او ممکن است یک درخواست به زودی. حزب عمده نامزد دریافت روزانه هوش جلسات اما بایدن هنوز رسمی نامزد و او اشاره کرد که او دیگر دسترسی به همان اطلاعات طبقه بندی شده که او می تواند به طور منظم بررسی طی دو دوره به عنوان معاون رئیس جمهور.

اشاره به این که تجربه بایدن گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن "حداقل" باید به نام ستاد مشترک ارتش همراه با سایر ملی رهبران امنیتی و تحت فشار قرار دادند برای آشتی دادن هر گونه اختلاف در هوش و قرعه کشی یک شرکت نتیجه گیری. و او گفت:, گرفت, رئیس جمهور او را به تماس با رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین و می گویند: "ولادیمیر پیر دوستان اگر هر یک از این درست است ... شما یک مشکل بزرگ است."

بایدن است در طول مبارزات انتخاباتی با چکش برای مغلوب ساختن پیشی جستن "cozying" به پوتین و دیگر رهبران خودکامه در سراسر جهان و بایدن هشدار داد که اخیرا در دوشنبه که پوتین را در دراز مدت هدف این است که برای بی ثبات کردن ناتو و غرب اتحاد است که در محل بوده است پس از جنگ جهانی دوم است. او گفته است که اگر بارها و بارها مغلوب ساختن پیشی جستن است مجددا انتخاب ناتو را متوقف به وجود داشته باشد در هر معنی دار فرم.

پرسش و پاسخ با خبرنگاران و سخنرانی که قبل از آن یک فرصت برای بایدن به رسم تیز در تضاد با مغلوب ساختن پیشی جستن در موضوعات مختلف از جمله سیاست خارجی همه گیر و توانایی های شناختی.

بایدن به ذکر است که تهمت را توضیح نمی دانستند در مورد هوش در روسیه شواهدی از یک رئیس جمهور که "به نظر نمی رسد به شناختی آگاهی از آنچه در جریان است." مغلوب ساختن پیشی جستن, 74, و متحدان خود را بارها و بارها تحت فشار قرار دادند روایت است که بایدن, 77, ذهنی نا مناسب برای ریاست جمهوری.

"من به سختی می تواند صبر کنید برای مقایسه من شناختی توانایی شناختی توانایی مرد من در حال اجرا برابر می شود."

در این بیماری همه گیر کوروناویروس بایدن گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن است "تکان دادن پرچم سفید" و امتناع این کشور منجر شود از طریق یک بیماری همه گیر است که کشته 125,000 آمریکایی و منجر به افسردگی-سطح بیکاری است.

"با وجود این دولت تبلیغاتی است که پاسخ آنها باید دلیلی برای جشن با وجود رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن درخواست است که ما باید آهسته تست چرا که او فکر می کند که باعث می شود آن را نگاه کنید بد COVID-19 است که هنوز هم در اینجا می شود." "آن را نمی باید در این راه."

بایدن گفت: یک سیستم ملی برای تست ویروس ها و ردیابی قرار گرفتن در مسیر کسانی که تشخیص داده است که لازم است برای بازگرداندن اعتماد به نفس برای کسب و کار به بازگشایی و مصرف کنندگان به reengage در اقتصاد است. و او اضافه کرد که استفاده گسترده از ماسک و اجتماعی فاصله شیوه باید عادی پروتکل برای "آینده قابل پیش بینی" و او هشدار داد که COVID-19 "به احتمال زیاد بدتر" در طول آمدن فصل آنفولانزا.

"ما نمی تواند ادامه دهد نیمی از دوره نقاهت بعد نیم بدتر می شود." "ما نمی توانیم همچنان نیمه با یک برنامه ریزی و نیم فقط امید برای بهترین. ما نمی توانیم شکست این ویروس با یک رویکرد تدریجی."

بایدن گفت که او در تست شده است برای ویروس اما انتظار دارد به آزمایش می شود "نسبتا به زودی" و او اشاره کرد که سرویس مخفی عوامل و کارکنان که در اطراف او هستند و تست شده به طور منظم.

بایدن به کمپین گفت: به طور جداگانه است که یکی از اولین اقدامات خود به عنوان رئیس جمهور اگر او برنده خواهد بود به درخواست دکتر Anthony Fauci, دولت فدرال پیشرو عفونی-بیماری متخصص برای ادامه خدمت. مغلوب ساختن پیشی جستن است و اغلب در تضاد Fauci دستورالعمل در coronavirus و جانباز از شش دولت شده است از نمایش عمومی در بار در هفته های اخیر به عنوان COVID-19 موارد مشخصی در سراسر کشور است.

بایدن تحویل اظهارات خود فقط مایل از محل اقامت خود که در آن او را صرف بیشتر از زمان مبارزات انتخاباتی خود از اوایل ماه مارس زمانی که فرمانداران و شهرداران سراسر کشور برای اولین بار شروع به صدور اقامت در خانه سفارشات و اجتماعی فاصله دستورالعمل برای جلوگیری از این بیماری همه گیر را گسترش.

به عنوان او را برای هفته بایدن با چکش مغلوب ساختن پیشی جستن به آمریکایی ها یک "انتخاب نادرست" بین "زندگی و معیشت."

بایدن به یاد رای دهندگان از اقدامات او به نام برای بیش از چند ماه در مقابل تهمت کم اهمیت جلوه دادن ویروس و bemoaning فرمانداران دستور به تعطیل کردن کسب و کار. بایدن گفت که او می خواهم پیاده سازی این برنامه را به عنوان رئیس جمهور با تمرکز بر یک ملی تست-و-سیستم ردیابی است که او سیاهی به عنوان کلیدی برای بازگرداندن اعتماد به نفس کافی برای کسب و کار به بازگشایی با خیال راحت و مصرف کنندگان به تعامل مجدد با اقتصاد است.

بایدن همچنین تاکید کرد تجهیزات حفاظت شخصی و سرمایه گذاری در تحقیقات واکسن و روش درمان.

بایدن به نام در ماه مارس برای مغلوب ساختن پیشی جستن به استفاده از دفاع تولید عمل معمولا زمان جنگ اساسنامه مستقیم به بخش خصوصی ظرفیت تولید برای تولید بیشتر مراقبت های بهداشتی مواد مورد نیاز برای جلوگیری از, درمان و مبارزه با این ویروس. مغلوب ساختن پیشی جستن بعد گفت که او با استناد به قانون به سطح شیب دار بالا تولید هواکش هر چند او هفته را صرف این استدلال که فرمانداران باید برای تامین امنیت خود را تامین کنند.

بایدن اذعان کرد و گفت او توصیه شد تکرار همه چیز به نام او برای هفته ها یا حتی ماه ها پیش. او گفت که به سادگی است چرا که تهمت نیست انجام کار خود را.

___

آسوشیتد پرس نویسنده لایحه بارو کمک به این گزارش از آتلانتا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب