10 کالج تاسیسات داستان است که به شما اجازه می دانم که ما تمام شده وجود دارد

آه, کالج— زمان برای لذت بردن از یک کمی آزادی به خصوص در دنیای دوستیابی. اکثر دانشجویان برای پیدا کردن خود را ه

توسط ATSHNEWS در 8 مرداد 1399

آه, کالج— زمان برای لذت بردن از یک کمی آزادی به خصوص در دنیای دوستیابی. اکثر دانشجویان برای پیدا کردن خود را هدف قرار دادن برنامه های آشنایی رفتن به احزاب و تجربه بهترین و بدترین "تاسیسات فرهنگ است." شما باید با استفاده از قضاوت خوب و به یاد داشته باشید به اقدامات احتیاطی مناسب برای ایمنی شما را در سفر خود را برای پیدا کردن بازی مناسب...یا حداقل کامل تاسیسات. مرور از طریق لیست ما از 10 relatable تاسیسات داستان برای آماده سازی شما برای تجارب خود را و به شما اجازه می دانم که ما تمام شده وجود دارد.

خوانده شده در برای تجارب دست اول و برخی از راهنمایی خودی برای ایمن ماندن و لذت بردن از کشیدن.

1. هنگامی که خود را آتش زنه تاریخ شما را به پدر و مادر خود را در خانه

giphy.com

"من ملاقات با یک پسر از آتش زنه و ایده خود را از یک تاریخ برای اولین بار بود که برای رفتن به پدر و مادر خود را' محل و تماشای فیلم. من بسیار ساده دانشجوی سال اول در دانشگاه بنابراین هیچ آلارم زنگ زد. من فکر می کنم این چیزی است که هر کس انجام شد. بنابراین ما باید به جای خود ما مستقیما به اتاق خود و او قرار می دهد در فیلم " گریس.' نه 10 دقیقه قبل از رفتن او تلاش می کند چیزی. من احساس کردم واقعا بی دست و پا به دلیل پدر و مادر خود را در اطراف بودند, بنابراین من فقط وانمود گریس بود من تمام زمان های مورد علاقه فیلم" دانشگاه بین المللی فلوریدا ارشد Jacky Cornejo گفت.

که باعث می شود یک راه برای خارج شدن از یک وضعیت بد! هیچ چیز احساس بدتر از تلاش برای به قلاب تا با کسی که در حالی که پدر و مادر خود را شناور در اطراف. برای جلوگیری از loitering پدر و مادر در یک مجلس را جامد و برنامه های خود را با تاریخ قبل و به شکل یک نقطه از قبل. نکته خوب دیگر شامل گفتن یک دوست که در آن شما برنامه ریزی در هزینه های شب—شما حتی می توانید به اشتراک گذاری مکان خود را با آنها را در مورد شما نیاز به یک فرار سریع و یا اگر شما را به برخی از مشکلات.

همچنین هرگز احساس تحت فشار به رفتن را از طریق هر چیزی که شما در نظر گرفته شده در حال انجام است. اجازه دهید تاریخ خود را می دانم که شما احساس نمی راحت با این وضعیت و همیشه طرح خروج. به همین ترتیب اگر شما دیدار با کسی که به نظر نمی رسد راحت با این وضعیت یادگیری به خواندن نشانه ها و کار با آنها را به بهتر vibes. جایگزین می تواند بوجود می آیند فقط با برخی از ارتباط ساده از فرد دیگر است. من معنی واقعی بحث در اینجا–دست کم نگیرید ارزش ساده نوازش sesh! گاهی پریدن به داخل گونی فقط در ستاره... به خصوص با پدر و مادر در اطراف.

2. هنگامی که شما در حال تلاش برای مطالعه و هم اتا قی خود را به ارمغان می آورد کسی که بیش از

giphy.com

"این اولین بار من زندگی دور برای کالج و من مصمم به انجام بهترین من. من برنامه ریزی شده بود در ماندن تا خیلی دیر به پایان چندین تکالیف برای یکی از دوره های تابستان هم اتاقی من روش من برای یک نفع است. او پرسید: اگر من می تواند او را به اتاق را برای چند ساعت به امیدوارم مجلس با یک دختر او ملاقات کرد. او پسر خوبی بود و من خودم را بسیار آسان رفتن, بنابراین من موافقت کرد. من سمت چپ برای رفتن به اتاق مشترک کار می کرد و در چندین تکالیف است که شب به پایان رسید و تا کشیدن یک all-nighter. از یک طرف من رو به پایان همه چیز و نمی باید به پیاده روی در هر چیزی ناشیانه روی دیگر من مشخصه و جسمی خسته و پشیمان از آن چون من تا به حال کلاس که آن روز صبح. من آمد به او را پیدا کنید و خواب در بستر خود. او بعدها به من گفت که هیچ چیز اتفاق افتاده است که آنها فقط بوسید کمی پس از آن همه برای هیچ چیز," ارشد در دانشگاه فلوریدا آتلانتیک گفت.

در حالی که استفاده از برخی از کالج برای پیدا کردن خود را به احزاب و مجلس با مردم به عنوان بسیاری از آنها می توانند دیگران رفتن به کالج به سادگی به مطالعه و گذراندن کلاس. هنگامی که یک تست روش بعد چه چیزی می تواند بدتر از شما هم اتا قی آوردن کسی که بیش از یک Netflix و لرز جلسه?

تنظیم مرزهای خود را با هم اتاقی از شروع دارای چنین اهمیت ویژه هنگامی که آن را شامل آوردن بیش از مردم است. در حال توسعه یک رابطه جامد با آنها شروع می شود با ارتباط و احترام. اگر شما به اشتراک گذاشتن یک اتاق با کسی که ذهن اهمیت دادن به آنها گاهی اوقات برخی از فضا. پیدا کردن یک خوب مطالعه/پاتوق نقطه خارج از خوابگاه خود را برای جلوگیری از رانندگی با یکدیگر مجنون.

3. Hooking با همان مرد به عنوان دوست خود

giphy.com

"گاهی اوقات هنگامی که ما مانند کسی جدید ما می تواند تبدیل به کور و فراموش نکنید افرادی که واقعا مهم است. اگر شما را تا پایان با کسی و خواب آنها را با دوستان خود آنها احتمالا به دنبال هر چیزی جدی و به هر حال آنها فقط می خواهم به شما صدمه دیده است. شما بهتر است خنده آن را خاموش و به دنبال شخص دیگری به جای پایان دادن به دوستی بیش از آن" یک مقام ارشد در دانشگاه بین المللی فلوریدا گفت.

گاهی اوقات ما تجربه چیزهایی که ما را یک گام به عقب و متوجه آنچه در یک جهان کوچک ما واقعا زندگی می کنند. کوچکتر پردیس, کوچکتر, دوستیابی, استخر, بنابراین ارتباط در صحنه می تواند واقعا شلوغ است. شما می خواهم تا پایان تعجب تا ببینید که چگونه اغلب این اتفاق می افتد و بسته به نوع بر روی وضعیت شما, شما می توانید یا پیدا کردن آن واقعا خنده دار یا شکستن قلب مردم است. اگر شما به خودتان پیدا کنید در نیمه دوم وضعیت به یاد داشته باشید که یک جنسی/رمانتیک علاقه نباید بین شما و دوست شما. اگر شما تا به حال به خودتان پیدا کنید در این وضعیت در نظر گرفتن این جاده بالا است. بعد از همه وجود دارد مقدار زیادی از ماهی ها در دریا! اما اگر شما احساس می کنید مانند این وضعیت نشان دهنده حساس طبیعت دوست شما ممکن است زمان به آنها را برش را به عنوان به خوبی و نگاهی به برخی از زمان به تمرکز بر روی خودتان.

4. زمانی که تاریخ خود را مانند بوی قدیمی رامش

Giphy.com

"من معمولا حمل آدامس و عطر را در کیف پول من پس اگر من hooking با کسی و من نمی خواهم به آنها توهین من معمولا آنها را ارائه می دهد آدامس یا اسپری عطر من در خودم... کسانی که بچه ها معمولا نمی توانید یک تماس هر چند, بنابراین اگر شما به دنبال کسی را به جای خود را شما باید قطعا پاک up!" یک تازه وارد در دانشگاه مرکزی فلوریدا گفت.

هیچ چیز احساس بدتر شدن در خلق و خوی تنها به تحقق بخشیدن به که خود را شریک نفس بدبو و یا آنها را نگه نمی مرتب اتاق. متاسفانه بسیاری از دانش آموزان در تلاش برای نگه داشتن یک اتاق مرتب در کالج به دلیل اولین تجربه خود را دور از خانه که در آن پدر و مادر خود بود سهم شیر را از بین ببریم. بنابراین چه چیزی شما را اگر بوی شما را از خلق و خوی ؟ آنچه را که گفت ؟ نظافت و پاکیزگی نزدیک به یک زمان خوب است ؟ اه نزدیک به اندازه کافی.

به دنبال این نکته خود را به نگه داشتن لیسانس/لیسانس پد تمیز: تنظیم زمان از روز برای هر یک از کارهای عادی و روزمره به طوری که شما می توانید جلوگیری از استرس از روز که در آن شما باید به انجام همه چیز را در همان زمان. برای مثال ذخیره شنبه ها برای لباس های شسته شده و روزهای یکشنبه برای تمیز کردن حمام. خودتان را از پانزده دقیقه در روز برای سازماندهی اتاق خود را. این کمک خواهد کرد جلوگیری از جمع آوری های غول پیکر ظروف سرباز یا مسافر در پایان هفته.

5. بودن بیش از حد عصبی در واقع از طریق با آن

"من hooking با یک آتش زنه تاریخ در اتاق من و من ناگهان عصبی, بنابراین من آن را کشیده به توقف screeching. به تصویب آن زمان من به پایان رسید تا او به من نگاه کن بازی سوپر ماریو جهان. او فوق العاده خنک مانند " من در مورد آن نگران نباشید,'", ارشد در دانشگاه بین المللی فلوریدا گفت.

گاهی اوقات ما نیش کردن یک کمی بیشتر از ما می توانید از جویدن در DM است. اگر شما به خودتان پیدا کنید که همه صحبت کنید و هیچ نگرانی وجود ندارد. خوب تاریخ را احترام به خواسته های خود را کنید و سعی کنید به یک زمان خوب فقط حلق آویز کردن. با این کار مطمئن شوید که شما دریافت رضایت کامل از شخص شما ممکن است با قلاب قبل از هر چیزی و اجازه دهید آنها را می دانیم که شما آن را کاملا خوب فقط قطع اگر آنها احساس ناراحت کننده است. گاهی اوقات نشانه نمی خواهد به نظر می رسد به آسانی در دسترس و تاریخ شما ممکن است شروع به احساس تحت فشار برای انجام بیش از مایل. خجالتی نیست و دور از ابراز احساسات خود را از unease. گاهی اوقات آن را حتی کمک می کند تا آرامش شما, وقتی شما هوا را از نگرانی های خود را.

6. هنگامی که خود را در مجلس شروع می شود و به وسیله شما در رسانه های اجتماعی پس از

giphy.com

"من به قلاب تا با یک پسر در یک زمان و پس از آن او به دنبال همه من پسر دوستان در Instagram و DM می خواهم آنها را به دور ماندن از. واقعا من از freaked," ارشد در دانشگاه مرکزی فلوریدا گفت.

متاسفانه صحنه دوستیابی همراه با برخی از املاک weirdos با فرآوری نشده مسائل عاطفی و این می تواند در نهایت تحت تاثیر قرار. بدترین سناریو مورد, شما ممکن است دریابید که پس از اتصال با کسی که آنها شروع به متن شما بیش از حد مانند تمام تصاویر خود را دنبال کسانی که نزدیک به شما و حتی شروع به نشان دادن تا در کار خود را. اوه! یادآوری: وسیله غیر قانونی است.

اکثر دانشگاه ها ارائه منابع برای شما اگر شما تجربه ناراحتی با کسی راه می رود در مورد تعامل با شما. اگر شما شروع به متوجه نشانه هایی از cyberstalking سعی کنید صحبت کردن به آنها و آنها گفتن که شما احساس ناراحت کننده با رفتار خود. اگر آنها نمی, شما باید در پیدا کردن پشتیبانی در پردیس بلافاصله قبل از آن را از دست.

7. STI Freakout

گزارش این آگهی

"من برنامه ریزی شده بود برای دیدار با یک پسر از آتش زنه و تا به حال بسیار موفق مجلس تا زمانی که من تا به حال ناهار با یکی از دوستان و کشف کرد که او تا به حال نیز با او همبستر. او و من صحبت کرد و آویزان بود و همه آن را خوب و نوع خنده دار اما پس از آن چند هفته بعد او messaged من گفت کسی که او می دانست که او نیز قلاب تا با او کردم چیزی که شبیه یک STI. من بلافاصله تست کردم و صحبت کردم مرد مورد آن, اما او بسیار دفاعی ساخته شده است که من ناراحت است. در پایان از آن همه من قرارداد یک STI, خدا را شکر! اما آن مرد و من هرگز صحبت کرد دوباره" یک مقام ارشد در دانشگاه ایالتی فلوریدا گفت.

Uh-oh. تفکر شما ممکن است یک STI به نظر می رسد بیش از حد واقعی است. این ترسناک اتفاق می افتد اتفاق همه بیش از حد اغلب با افرادی که اصلا در مورد اتصال دقت کنید. صحبت کردن با شریک بالقوه خود را در مورد STI را باید به عنوان یک جریان اصلی بیشتر عادت اگر چه آن ممکن است منجر به ناراحتی و توهین آمیز به نظر می رسد به برخی از. مرد در این سناریو شد جرم و دفاعی مواجه, مورد احتمال این که او به طور بالقوه گذشت یک STI به یک شریک جنسی–این نباید اتفاق می افتد. با وجود این خود را سلامت قرار می گیرند باید به عنوان اولویت شماره یک شما بنابراین مطمئن شوید که شما زمان را به دامپزشک مردم شما را انتخاب کنید به قلاب تا با استفاده از حفاظت مناسب راه است که شما می توانید لذت بردن از یک شوک-صبح رایگان.

8. هنگامی که تاسیسات خود را به شما نشان می دهد طناب

giphy.com

"من به کالج و من هرگز با کسی و من هم نبود ملاقات با هر کسی که دوست داشتم در فرد, بنابراین من در یک برنامه دوستیابی و همسان با کسی که من فکر می کردم سرد بود. من راستش اصلا انتظار نداشت به hooking تا با او تا به این تاریخ واقعا خوب پیش رفت و من گفت: "Ah هر بیایید آن را انجام دهد!' تاریخ من بود راه بیشتر تجربه کردهاما او واقعا خوب در مورد آن و به من نشان داد طناب. ما نمی رفتن تمام راه را اما هنگامی که من کردم بیش از شوک اولیه از آن همه من قادر به یک زمان خوب و احساس رایگان به تجربه بیشتر در آینده" یک مقام ارشد در دانشگاه فلوریدا گفت.

تعداد زیادی از دانش آموزان وارد کالج با بسیار کمی به هیچ تجربه در hooking تا دوستیابی و یا هر چیزی که برای ماده. وجود دارد هیچ چیز با آن اشتباه! همه ما تجربه چیز در زمان خود ما و زمانی که ما احساس می کنید آماده است. بسیاری از ما تجربه کرده اند ما اولین بار با یک مجلس به جای دیگر قابل توجه و است که می تواند کمی باعث ناراحتی...اما هر کس اولین بار بی دست و پا به هر حال. به یاد داشته باشید احساس نمی کند و نیاز به عجله به هر چیزی جنسی زیرا تمام دوستان خود آن را انجام دهد و شما احساس می کنید از سمت چپ. که می تواند شما را در برخی از موقعیت های ناخواسته است که شما در واقع نه قصد. اگر شما احساس می کنید آماده, مطمئن شوید که شما را به ایجاد اعتماد با شخص شما را تا پایان با گوش دادن به دل و روده خود را!

9. اتصال در مکان بعید

giphy.com

"من زندگی در خارج از دانشگاه سال اول و پدر و مادرم نمی خواست من دوستیابی, بنابراین من نمی تواند هر کسی را به خانه. پسر من از دیدن در آن زمان بود در یک وضعیت مشابه اما ما واقعا می خواستم راحت نقطه به تنهایی با هم به طوری که یکی از دوستان ما به ما اجازه استفاده از پدربزرگ و مادربزرگ خود را' خانه در حالی که آنها دور بودند. نه من proudest لحظه" ارشد در دانشگاه ایالتی فلوریدا گفت:

همه ما از شنیدن آن دیوانه داستان در مورد مردم hooking تا در عجیب ترین مکان های. کالج بچه ها هیجان زده AF و گاهی آماده به پرتاب کردن در هر کجا که. در حالی که ما به شدت توصیه می شود برای پیدا کردن یک فضای امن که شما تماس خود را به شرکت در فعالیت جنسی ما متوجه است که گاهی اوقات گزینه ای نیست که برای همه است. فقط در صورتی که شما لازم نیست که دوستان زیادی که اجاره خود را پدربزرگ و مادر بزرگ را به خانه برای یک بعد از ظهر لذت مطلع است که آن را غیر قانونی است به رابطه جنسی در اماکن عمومی حتی در ماشین خود را. با در نظر گرفتن شاید شما فکر می کنم دو بار در زمان بعدی شما به دنبال یک چیزی که بسرعت انجام و بار دیگر شما را به انجام آنچه به شما کردم به انجام ،

10. سقوط برای کسی که شما "فقط hooking با"

giphy.com

"من hooking با این دختر بود که فقط بر دیگری ارتباط و من دیوانه احساسات برای او, اما او نمی خواهد به من فرصت بده به چیزی بیش از یک مجلس. من در نهایت به حال برای پایان دادن به آن بود چرا که او شکستن قلب من, اما من هنوز هم او را دوست داشت زیادی است. از آن ساخته شده من نمی خواهم برای قرار دادن اعتماد من در هر کسی و در حالی که من به پایان رسید تا انجام همان چیزی که به دختر دیگری مدت کوتاهی پس از" فارغ التحصیل از دانشگاه فلوریدای جنوبی گفت.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم—سن-پیر داستان: دو نفر به قلاب تا چند بار و کسی که همیشه جلب احساسات در حالی که دیگر نیست برای هر چیزی جدی است. تاسیسات فرهنگ می تواند تا پایان بودن واقعا جای تاسف به در برای کسانی که نا امید کننده romantics فقط به دنبال پیدا کردن عشق واقعی. اگر شما سقوط تحت رده از کسی که می پوشد قلب خود را در آستین خود را آماده به احساس درد است. این توجیه که چرا صادق ارتباطات دارای اهمیت بسیار است اما تاسیسات فرهنگ پر می کند تا با فریبکارانه مردم است.

اگر شما می خواهید چیزی جدی شما می توانید پیوستن به یک باشگاه در محوطه دانشگاه و یا درخواست یکی از دوستان خود را به شما راه اندازی به جای. ورود به مجلس سناریو به این امید که آن را ممکن است به نوبه خود به یک رابطه تقریبا همیشه به پایان می رسد تا خودش به نمایش گذاشت. اگر شما نمی خواهید یک رابطه, اجازه دهید کسی می دانم و اصلا بازی با احساسات خود را. همه ترس خود دل شکسته, اما به یاد داشته باشید برای شرکت در تمرکز حواس به سمت شخص دیگر احساسات... اما همه در عشق و جنگ عادلانه درست است ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب