آخرین: استرالیا رکورد اول COVID-19 مرگ در ماه

توسط آسوشیتد پرساسترالیا — استرالیا ثبت کرده است اول آن مرگ از COVID-19 در یک ماه افزایش ملی و میر از این کرون

توسط ATSHNEWS در 4 تیر 1399

توسط آسوشیتد پرس

استرالیا — استرالیا ثبت کرده است اول آن مرگ از COVID-19 در یک ماه افزایش ملی و میر از این کروناویروس جدید به 103.

مقامات در ویکتوریا دولت می گویند که یک مرد در 80s, درگذشت یک شبه لغو دولت در مجموع به 20.

این می آید به عنوان دولت ثبت دو رقمی افزایش موارد برای هشتمین روز متوالی با 20 مورد جدید تایید شده در روز چهارشنبه. شده اند وجود دارد بیش از 7,500 عفونت در استرالیا.

ویکتوریا دولت برتر Daniel Andrews در آخر هفته گفت: خانواده بزرگ اجتماعات شده بود کاتالیزور برای این ویروس دوباره مصرف کردن در برخی مناطق پس از مستند قوانین کاسته شد.

نه از دولت جدید در مورد روز چهارشنبه مشخص شد از طریق روال تست و هفت در ارتباط بودند شناخته شده به شیوع بیماری های, یکی بود, بازگشت مسافر در هتل قرنطینه و سه مورد باقی مانده تحت بررسی است.

ویکتوریا ارشد بهداشت افسر برت ساتون می گوید: 241 موارد در کشور شناسایی شده اند به عنوان جامعه انتقال افزایش هشت, از شنبه.

___

در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن در مورد شیوع ویروس:

— Dr. Anthony Fauci نقل از نژادپرستی نهادی برای ویروس' تاثیر در آمریکایی های آفریقایی تبار

فرانسه — رسمی تماس با ما-ردیابی نرم افزار دانلود شده است 1.9 میلیون بار اما فرستاده شده تنها 14 اطلاعیه در سه هفته

— نواک جوکوویچ و سه نفر دیگر از برترین بازیکنان تنیس تست مثبت برای ویروس پس از بالکان مسابقات است.

— هتل های یونان را پایه جداسازی و درمان مناطق پزشکان در این تابستان.

— یکی از جهانی ترین دانشگاه های معتبر را متحمل شده است, جنگ داخلی, کارکنان, آدم ربایی و بحران اقتصادی در آن 154 سال سابقه. دانشگاه آمریکایی بیروت در حال حاضر در برابر یک تهدید سه گانه به طور همزمان در یک بیماری همه گیر رکود اقتصادی و سقوط لبنان را ارز. در همین حال گزارش های رسمی می گوید در سازمان حج و زیارت که معمولا تساوی به 2.5 میلیون مسلمان است که به احتمال زیاد برای دیدن تنها چند هزار زائر.

— یک coronavirus شیوع مربوط به یک کشتارگاه در آلمان باعث شده است که دولت برای تحمیل یک هفته ای از مستند اقدامات است. بیش از 1500 نفر به کشتارگاه باید آزمایش مثبت است. بیش از هزاران قرنطینه می شوند. فرماندار ایالت نوردراین-وستفالن در کشور می گوید: منطقه, سینما, تناسب اندام استودیو و میله بسته خواهد شد دوباره. در اخبار مربوط به چین ممنوعیت واردات از یک تایسون غذاهای مرغ گیاهی با آلوده کارگران را مطرح کرده است نگرانی های ایالات متحده در صنعت گوشت.

— مردم هجوم آوردند به سواحل برای تعطیلات پس از cooped توسط COVID-19 ماه. اما coronavirus است بدون در نظر گرفتن تعطیلات. دولت ایالات متحده از کارولینای جنوبی در حال حاضر چهارم-کمترین جدید عفونت رای دادن در این کشور هنگامی که تنظیم جمعیت. یک نقطه داغ در اطراف گل تلفونی ساحل که دیده است COVID-19 موارد پرش کمتر از 300 در آغاز ماه ژوئن به حدود 1,600. و این که تنها تعداد ساکنان نه بازدید کننده. کارآفرینان محلی ترس بیشتر عفونت می تواند منجر به تبلیغ بد.

___

به دنبال همه از AP را همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak

___

در اینجا چه چیز دیگری اتفاق می افتد:

ققنوس — صدها نفر از جوانان حامیان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بسته بندی شده یک megachurch برای دانش آموزان برای مغلوب ساختن پیشی جستن رویداد.

پیش از روز سه شنبه رویداد دموکراتیک شهردار ققنوس, کیت Gallego روشن ساخته است که او باور نمی کند این سخنرانی می تواند با خیال راحت برگزار می شود در شهرستان خود را — و خواست رئیس جمهور به پوشیدن ماسک صورت.

اما تنها یک دانش سطحی از شرکت کنندگان — جوان محافظه کاران از سراسر کشور — عینک ماسک و کمی وجود دارد اتاق را برای شرکت کنندگان به عمل اجتماعی فاصله.

___

مکزیکو سیتی — مکزیک ارسال شده رکورد دیگر یک روز افزایش در تایید coronavirus موارد با 6,288 در حالی که 793 بیشتر مرگ و میر گزارش شده است.

وزارت بهداشت روز سه شنبه گفت: مکزیک در حال حاضر دیده می شود 191,410 موارد و 23,377 مرگ و میر ناشی از COVID-19. مقامات اذعان هر دو undercounts به دلیل بسیار پایین تست نرخ. مکزیک انجام شده تنها در حدود نیمی از یک میلیون آزمایشات و یا در مورد یکی برای هر 250 نفر.

مقامات ادعا می کنند همه گیر تثبیت شده و حتی ممکن است به شروع یک روند نزولی در این هفته اما آنها را ساخته اند که ادعا می کنند چندین بار قبل از.

مکزیک نیز بسیار بالا میزان عفونت در میان متخصصان مراقبت های بهداشتی. در مورد 39,000 از کشور را تایید موارد مراقبت های بهداشتی کارگران در حدود 20 ٪ از کل. شده اند وجود دارد 584 مرگ و میر در میان پزشکان و پرستاران و تکنسین ها و کارگران بیمارستان.

___

پکن — چین اعلام کرده است کاهش بیشتر در تازه تایید coronavirus موارد هر دو در سراسر کشور و در پایتخت پکن که در آن تقریبا دو هفته سنبله در موارد به نظر می رسد در حال حاضر بصورتی پایدار و محکم در افول است.

در مجموع 12 مورد گزارش شده از چهارشنبه کشور را از 22 روز قبل. پکن گزارش هفت مورد از 13 در حالی که دو نفر دیگر از موارد گزارش شده در کشور همسایه هبی استان و سه مورد ذکر شده به عنوان داشتن آورده شده از خارج از کشور توسط مسافران چینی.

جدید مرگ و میر گزارش شده و 359 باقی مانده در درمان COVID-19 با یکی دیگر از 118 در نظارت و انزوا برای آزمایش مثبت برای این ویروس در حالی که هیچ نشانه و یا موارد مشکوک. چین گزارش کرده است در مجموع 4,634 مرگ و میر از میان 83,430 موارد COVID-19 پس از این ویروس برای اولین بار در شناسایی مرکزی چین در شهر ووهان در اواخر سال گذشته.

پکن در ماه ژوئن شیوع دیدم بیش از 200 مورد بیشتر مربوط به این شهر بزرگترین بازار عمده فروشی و منجر به برخی از مستندات و لغو کلاس. پس از 3 میلیون آزمایش نمونه های گرفته شده از 2.43 میلیون نفر در شهر ارشد بهداشت شهری گفت: در روز سه شنبه. در مجموع 249 نفر آلوده شده اند در پکن پس از ژوئن 11.

___

قاهره — کشور جنگ زده لیبی گزارش کرده است بزرگترین افزایش روزانه در عین حال در coronavirus عفونت و مرگ و میر بالا بردن ترس است که عمده شیوع بیماری می تواند پایمال کردن آن در نظام سلامت چپ در قتلگاه توسط نه سال از جنگ است.

ملی لیبی در مرکز کنترل بیماری ها اعلام کرد 639 total virus موارد از جمله 17 مرگ و میر پس از ضبط

44 ویروس جدید موارد و چهار مرگ و میر در روز سه شنبه. با چنین کوچولو, تست کارشناسان بر این باورند که شماره می تواند بالاتر باشد.

شمال کشور آفریقایی تبدیل شده تقسیم بین رقیب دولت در شرق و غرب هر یک پشتیبانی شده توسط آرایه ای از شبه نظامیان متمرد و قدرت های خارجی. مرکز ملی کنترل بیماری ها است و یکی از معدود نهادهای دولتی به پل کشور تقسیم شده است.

لیبی در مورد تعداد بیش از چهار برابر شده در چند هفته اخیر تا حد زیادی به دلیل بازگشت از رشته شهروندان از خارج از کشور. هشدار دهنده نقطه داغ است که شهر سبها در دور افتاده جنوب صحرا که در آن امکانات بهداشتی هستند به شدت تحت مجهز و بسیاری از شهروندان بی اطلاع باقی می ماند.

جکسون می سی سی پی — سی سی پی افسر بهداشت گفت: "از راه دور شگفت زده" است و نگران برای آینده پس از دولت دیدم بالاترین تک روز افزایش coronavirus موارد است.

وی عنوان می سی سی پی سنا در حال کار برای محدود کردن پرونده های حقوقی توسط مشتریان که می گویند آنها در معرض COVID-19 در کسب و کار و یا دفاتر پزشکی.

"ما شده ایم از دیدن این روند در حال تکامل در طول هفته" دکتر توماس دابز گفت: در مصاحبه با آسوشیتد پرس روز سه شنبه. "به مردم تلاش کرده اند به آغوش عادی اما ناامن عادی آن است که اجازه این ویروس به گسترش است. ما واقعا در حال رفتن برای پایان دادن به پرداخت قیمت آن است."

می سی سی پی, وزارت بهداشت, گزارش 611 موارد جدید و مرگ و میر 11 سه شنبه. دابز گفت: چشم انداز مثبت رانده است جامعه انتقال ویروس از جوان بدون علامت مردم را به همسر و بستگان.

"اگر شما رانندگی در اطراف و نگاه کنید که چگونه افراد جوان داشتن گردهمایی های اجتماعی آنها ازدحام به میله های آن نه تنها امن" دابز گفت. "مردم تبعیت نمی کنند مردم هستند نه با پوشیدن ماسک. این یک شوخی نیست. واقعا چیزهای بد می رویم به اتفاق می افتد."

دابز گفت: یک نگرانی بزرگ خود است استرس این موارد جدید در حال قرار دادن بر روی می سی سی پی را مراقبت از سلامت سیستم. او گفت: آن را در حال حاضر در حال تست این ایالت تخت بیمارستان با ظرفیت.

___

المپیا – واشنگتن به مردم نیاز به پوشیدن صورت پوشش در تنظیمات عمومی تحت یک ایالت بهداشت عمومی به منظور اعلام شده توسط رژیم صهیونیستی. جی Inslee در پاسخ به مداوم COVID مربوط به نگرانی های بهداشتی.

سفارش صادر شده توسط وزیر بهداشت جان Wiesman طول می کشد اثر جمعه. سفارش نیاز به پوشش صورت زمانی که مردم در داخل و در منطقه و در خارج از منزل در منطقه عمومی که شش پا از فاصله فیزیکی نمی تواند حفظ شود.

واشنگتن می پیوندد چند کشورهای دیگر که در حال حاضر در سطح ایالت ماسک سفارشات در محل از جمله کالیفرنیا صادر شده است که منظور آن هفته گذشته است.

یک سخنگوی Inslee گفت که نقض ایالت ماسک منظور این است که یک تخطی از قانون مجازات تا 90 روز در زندان و به $1,000 خوب است. نقض شهرستان Yakima اعلام ناخالص تخطی از قانون مجازات تا 364 روز در زندان و به $5,000 خوب است.

___

واشنگتن — رئیس یک کمیته مجلس انجام نظارت شنوایی در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت COVID-19 پاسخ می گوید: پنل بود توبیخ توسط رئیس مدیکر و مدیکید.

Seema Verma مدیر از مراکز مدیکر و مدیکید خدمات و یا سیستم مدیریت محتوا خواهد پیوست Dr. Anthony Fauci و مقامات بهداشتی شهادت جمعه قبل از خانه انرژی و تجارت کمیته.

رئیس فرانک Pallone D-N. J. می گوید Verma تبدیل کردن مکرر دعوت نامه.

او "می تواند به ارائه بینش ارزشمندی در (مورد) چه کار می کند, چه هنوز هم نیاز به بهبود و آنچه بیشتر ما می توانید انجام دهید برای کمک به این آسیب پذیر جوامع" گفت: Pallone. "متاسفانه او تصمیم به آمده است."

سیستم مدیریت محتوا گفت: در پاسخ که ورما شده است "به طور کامل و شفاف با کنگره" و دیگر مقامات که به نظر می رسد قادر به نمایندگی از دولت "مناسب و کافی است."

___

سازمان ملل متحد — سازمان ملل متحد رئیس انتقاد از مجموع عدم هماهنگی های بین المللی در مقابله با COVID-19 همه گیر و هشدار داد که رفتن آن تنها سیاست بسیاری از کشورها نمی خواهد شکست coronavirus.

دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: در مصاحبه روز شنبه با آسوشیتد پرس که چه باید انجام شود این است که به کشورها درک کنند که با اقدام در انزوا "آنها در حال ایجاد این وضعیت است که خارج از کنترل" — که هماهنگ جهانی هماهنگی کلیدی است.

او گفت: COVID-19 آغاز شده در چین نقل مکان کرد و به اروپا و سپس به آمریکای شمالی و در حال حاضر به آمریکای جنوبی و آفریقا و هند و برخی از مردم در حال حاضر صحبت کردن در مورد دوم امواج آینده در هر لحظه ای — "وجود دارد و در مجموع عدم هماهنگی میان کشورهای در پاسخ به COVID."

اشاره به این حادثه تلخ گفت: این مهم است به استفاده از آن واقعیت "را به کشورها درک کنند که آوردن آنها با هم و کنار هم قرار دادن ظرفیت های خود را نه تنها در مبارزه با این بیماری همه گیر در راه هماهنگ اما در کار با هم به درمان تست مکانیزم واکسن ... در دسترس به هر کسی که در این راه ما شکست همه گیر."

___

NEW YORK — macy's, جولای 4th, آتش بازی رو به جلو خواهد رفت در شهر نیویورک اما با یک پیچ و تاب و به معنای نگه داشتن تماشاگران از تجمع در اعداد بزرگ در طول coronavirus بیماری همه گیر.

شهردار بیل د Blasio گفت: وجود خواهد داشت یک سری از "سرزده نمایش" در اطراف شهر منتهی به چهارم.

"با ارتفاع تا رسیدن به 1000 متر از برخی از شلیک محل اقامت نزدیک به خانه و زیر اجتماعی فاصله دستورالعمل است که بهترین راه برای لذت بردن از نشان می دهد" د Blasio گفت.

شهردار توصیف آتش بازی به عنوان "5-minute تعجب نمایش" که به اوج رسیدن در یک تلویزیون ملی پخش های نهایی آتش بازی جشن و اجرای موسیقی.

اولیه صفحه نمایش شروع خواهد شد روز شنبه و در ادامه "در انتخاب شب در یک یا دو زمین یا آب مبتنی بر مکان در سراسر شهر نیویورک" میسی گفت: در نسخه جدید.

"نهایی نمایش سایت ها به دلیل آنها می توانند با خیال راحت جای راه اندازی و شلیک در مقیاس بزرگ فشفشه."

___

Dr. Anthony Fauci ارائه شده است برخی از مشاوره برای کالج اقدام به بازگشایی کلاس های این سقوط: خیاط قصد دارد به شرایط محلی مطمئن شوید که هر کس با پوشیدن ماسک و نادیده گرفتن رفاه و نگهداری و سالن غذاخوری کارکنان.

"ماسک باید انجام شود در همه زمان ها" Fauci گفت: کمیسیون انرژی مجلس و تجارت کمیته.

او گفت: دانشگاه باید فرض کنیم که برخی از دانش آموزان را آلوده و آنها را به برنامه ریزی برای چگونه به آنها را نگه دارید و همکلاسی های خود را امن است.

Fauci گفت: آموزش آنلاین و آموزش ارائه می شود باید به عنوان گزینه های برای همه دانشجویان و استادان.

___

واشنگتن — مقامات بهداشت فدرال بگویید کنگره به بریس برای موج دوم coronavirus عفونت در پاییز و زمستان این سال است.

Drs. Anthony Fauci از NIH رابرت Redfield از CDC و FDA سر استفان هان توافق زیر سوال قبل از خانه انرژی و تجارت کمیته.

"ساده" گفت: Redfield. "ما در حال رفتن به تجربه قابل توجهی coronavirus عفونت در پاییز و زمستان است."

دیگر ویروس های تنفسی به دنبال یک الگوی معمول از تجدید حیات در آب و هوای سرد ماه زمانی که مردم در حال مردها به داخل خانه ساخت آن را آسان تر برای انتقال عفونت است.

HHS معاون وزیر بهداشت و درمان برت Giroir موافقت با دیگر مقامات و اضافه کرد که او می خواهد به منابع به اندازه کافی ذخیره شده به طوری که سیستم مراقبت های بهداشتی می تواند در درمان COVID-19 بيمار بدون نیاز به خاموش کردن دسترسی برای افرادی که نیاز به مراقبت از شرایط دیگر است.

___

TOPEKA, کانزاس — کانزاس رژیم صهیونیستی. لورا کلی توصیه که جوامع کمی دیگر صبر کنید قبل از حرکت به مرحله بعدی از بازگشایی به عنوان coronavirus موارد افزایش می دهد.

این "فاز" مرحله کلی Ad Astra بازگشایی طرح توجیهی تنظیم شده برای شروع روز گذشته (کلی و کانزاس وزارت بهداشت و محیط زیست در حال حاضر مشاوره جوامع به ماندن در فاز 3 برای حداقل دو هفته.

تفاوت اصلی این است که فاز 3 محدودیت تجمع جرم به بیش از 45 نفر است. این "فاز" مرحله صرفا خواستار اجتماعی فاصله اما نمی محدود کردن اندازه از جمعیت. تصمیم نهایی هر چند استوار با مقامات محلی.

"هر چند بسیاری از Kansans و جوامع بوده است اجتماعی فاصله پوشیدن ماسک و کار سخت در طول چند هفته گذشته برای کاهش شیوع این ویروس متاسفانه ما شاهد افزایش در گسترش بیماری" کلی در انتشار اخبار گفت.

داده های جدید دوشنبه منتشر شد نشان می دهد کانزاس حداقل 12,465 موارد تا 406 از جمعه. دولت در بخش بهداشت و درمان نیز گفت: تعداد COVID-19 مرگ و میر افزایش پنج تا 259.

___

AUSTIN تگزاس و کالیفرنیا ، گرگ ابوت می گوید تگزاس پیشی گرفته 5,000 جدید کروناویروس موارد در یک روز برای اولین بار ضبط دیگر نگران نقطه عطف امریکا به عنوان بزرگترین اطفال, بیمارستان, بیمارستان کودکان تگزاس شروع به مصرف بیماران به آزاد کردن فضای تخت در هوستون.

اعلام روز شنبه می آید روز پس از تگزاس تحت الشعاع 4,000 موارد جدید برای اولین بار فقط در آخر هفته گذشته.

Dr. Anthony Fauci, ملت را بالا متخصص بیماری های عفونی گفت: قانونگذاران در واشنگتن در روز سه شنبه گفت که "چند هفته آینده در حال رفتن به بحرانی" در تگزاس و کشورهای دیگر که در حال تلاش برای محدود کردن هشدار دهنده افزایش موارد جدید.

عفونت رای در تگزاس دو برابر شده است و از اواخر مارس به حدود 9 درصد. و در روز دوشنبه تگزاس ثبت 11th روز متوالی از رکورد COVID-19 بستری شدن در بیمارستان با بیش از 3,700.

___

واشنگتن — رئیس یک کمیته مجلس انجام نظارت شنوایی در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت COVID-19 پاسخ می گوید: پنل بود توبیخ توسط رئیس مدیکر و مدیکید.

Seema Verma مدیر از مراکز مدیکر و مدیکید خدمات خواهد پیوست Dr. Anthony Fauci و مقامات بهداشتی شهادت جمعه قبل از خانه انرژی و تجارت کمیته.

رئیس فرانک Pallone D-N. J. می گوید Verma تبدیل کردن مکرر دعوت نامه.

او "می تواند به ارائه بینش ارزشمندی در (مورد) چه کار می کند, چه هنوز هم نیاز به بهبود و آنچه بیشتر ما می توانید انجام دهید برای کمک به این آسیب پذیر جوامع" گفت: Pallone. "متاسفانه او تصمیم به آمده است."

هیچ نظر فوری از مدیکر آژانس. Pallone گفت: او را نگه دارید هل دادن برای ورما به نظر می رسد قبل از این کمیته ،

___

سالت لیک سیتی — یوتا فرماندار جمهوری خواه می گوید که او هیچ برنامه ای برای تعطیل کردن اقتصاد حتی اگر او سهام برخی از نگرانی های مطرح شده در یادداشت را با دولت اپیدمیولوژی هشدار داد که یک "تعطیلی کامل" ممکن است قریب الوقوع اگر دولت نمی تواند به توقف طولانی مدت سنبله از coronavirus موارد است.

رژیم صهیونیستی. گری هربرت توییتی اواخر دوشنبه شب که قدردانی از تجزیه و تحلیل توسط اپیدمیولوژی آنجلا دان در یادداشتی که دقیق شدت گسترش COVID-19 است که دو برابر ميزان عفونت و روزانه مورد تعداد پس از هربرت مجاز بسیاری از کسب و کار به بازگشایی در اواسط ماه مه.

اما او تصریح کرد موضع خود را که رشد اقتصادی اتفاق می افتد در حالی که مردم بی خطر است.

"ما کار خواهد کرد برای جلوگیری از این جزر و مد اما من هیچ برنامه ای برای تعطیل یوتا اقتصاد ایم" هربرت.

دونن توصیه می شود که دولت reimpose برخی از محدودیت در کسب و کار و گروه تجمعات مگر در مواردی که دولت آن را کاهش می دهد میانگین هفتگی مورد بیش از نیمی از ژوئیه 1.

___

واشنگتن — بالا بهداشت فدرال مقامات می گویند آنها همچنان به مقابله با سازمان بهداشت جهانی با وجود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به خروج از U. N. آژانس بهداشت که به عنوان یک انجمن جهانی coronavirus پاسخ.

Dr. Anthony Fauci از موسسه ملی بهداشت و دکتر رابرت Redfield سر از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: کمیسیون انرژی مجلس و کارگروه در روز سه شنبه است که آنها همچنان به طور منظم تعاملات علمی با همسالان در که.

مغلوب ساختن پیشی جستن کشیده متحده آمریکا از سازمان بهداشت جهانی پس از شکایت در مورد آن پاسخ به کروناویروس و اتهام طرفداری نسبت به چین است.

Fauci و Redfield هر دو گفت: آنها به طور مستقیم مشورت در مورد رئیس جمهور تصمیم گیری است.

Fauci گفت: موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی است تفاهم نامه ای است که حاکم به طور منظم با همکاری که. Redfield گفت: آژانس در حال همکاری با جهان در, ابولا, فلج اطفال و آنفلوانزا است.

___

BATON ROUGE, La. — تعداد COVID-19 موارد گزارش شده در لوئیزیانا شروع به پریدن کرد بیش از 1,356 جمعه و تعدادی از مردم در بیمارستان بستری مبتلا به این بیماری علامت تا 16.

این ایالت افزایش به مجموع 51,595 موارد بود که بزرگترین افزایش روزانه در موارد گزارش شده از اوایل ماه آوریل — به استثنای روزهایی که با تاخیر گزارش backlogged موارد اختصاص را افزایش می دهد.

رکورد روزانه گزارش شده توسط وزارت بهداشت دولت یک روز پس از رژیم صهیونیستی است. جان ادم ادواردز اعلام کرد که افزایش اخیر در موارد جلوگیری می کند لوئیزیانا بیشتر از تسهیلات با هدف نگه داشتن جدید کروناویروس از گسترش.

در توییتر دولت در بخش بهداشت و درمان گفت: 95 درصد از موارد گزارش روز شنبه نتیجه "جامعه گسترش" به عنوان مخالف به عفونت در خانه های سالمندان و یا دیگر تنظیمات.

همه گیر مرگ و میر در لوئیزیانا که از سه شنبه بود 3,021.

___

آنکارا — ترکیه ثبت شده 27 بیشتر ویروس های مربوط به مرگ و میر بیش از 24 ساعت از هل دادن thecountry کلی COVID-19 تلفات به 5,001.

وزیر بهداشت Fahrettin Koca در روز سه شنبه نیز گزارش داد 1,268 جدید تایید ویروس موارد از روز قبل. آنها را به ترکیه تعداد موارد تایید شده به 190,165. مرگ و میر در حال حاضر در 5,001.

ترکیه شاهد افزایش موارد جدید از آنجا که دولت مجاز کافه ها و رستوران ها ورزشگاه پارک ها و سواحل و موزه ها به بازگشایی و کاسته stay-at-home سفارشات برای افراد مسن و جوان در آغاز ماه ژوئن است.

این کشور در گزارش جدید روزانه موارد شماره گذاری حدود 1200 یا بالاتر پس از 13 ژوئن تا از حدود 800 تا 900.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن