شهردار نیویورک: تظاهرات عمدتا مسالمت آمیز حکومت نظامی ادامه خواهد داد

نیویورک (AP) — آخرین شب از تظاهرات در نیویورک بیش از مرگ جورج فلوید شد, صلح آمیز, شهردار, بیل د Blasio روز جمع

توسط ATSHNEWS در 16 خرداد 1399

نیویورک (AP) — آخرین شب از تظاهرات در نیویورک بیش از مرگ جورج فلوید شد, صلح آمیز, شهردار, بیل د Blasio روز جمعه گفت در حالی که وعده اصلاحات بیشتر از یک اداره پلیس است که در مواجهه انتقاد سخت تاکتیک های استفاده شده توسط برخی از افسران اجرای این هفته 8 بعد از ظهر حکومت نظامی.

"چیزهایی هستند که وجود دارد ما نیاز به آدرس وجود دارد چیزهایی که ما نیاز به تعمیر در NYPD اما به طور کلی محدودیت سطوح روشن بود" de Blasio گفت: در جلسه توجیهی روزانه.

د Blasio گفت: این شهر حکومت نظامی ادامه خواهد داد از طریق پنج شنبه به عنوان برنامه ریزی شده با وجود برخی از نشانه هایی که در این شهر آرام است و ممکن است دیگر لازم خواهد بود. "ما در حال صحبت کردن در مورد سه شب برای رفتن است که مدت زمان طولانی در این طرح از همه چیز," او گفت:.

اشاره به نمونه هایی از پلیس اجرای مقررات منع رفت و آمد به شدت de Blasio وعده نامشخص پلیس اصلاحات در طول باقی مانده سال و نیم از دولت او.

"شما دیدن نتایج آن و شما خودتان قضاوت کنید که تمام نیروهای جدید انجام," او گفت:.

معترضان دوباره در خیابان ماندند گذشته 8 بعد از ظهر روز پنج شنبه در سرپیچی از مقررات منع رفت و آمد اما د Blasio اشاره کرد که بسیاری از تظاهرات مسالمت آمیز و گفت که در مقایسه با سر و صدا-و-چنگ زدن و تخریب قرار گرفت که پیش از آن در هفته "چند وجود دارد یا نه حملات در اموال است."

اما چند فیلم ارسال شده به توییتر در روز پنج شنبه شب نشان داد که پلیس به شدت در مقابله با معترضان مسالمت آمیز — اغلب منجر به دستگیری — در برانکس و جاهای دیگر. در برخی از مکان های پلیس را تماشا اما نمی بلافاصله در حرکت و یا ساخته شده منظم بازداشت بدون باتوم و شورش دنده قبلی شب.

د Blasio گفت: گزارش پلیس سوء خواهد بود مورد بررسی قرار گرفت. "در هر مورد وجود دارد باید یک تحقیق کامل و که در آن نظم و انضباط موجه است باید آن را سریع," او گفت:.

تظاهرات برنامه ریزی شده بود در اطراف شهر و در سراسر کشور در روز جمعه بیش از مرگ فلوید, سیاه و سفید مردی که 25 مه در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس فشرده زانو به Floyd گردن.

صبح روز پنج شنبه در یک مراسم یادبود شامل فلوید برادر ترنس فلوید برگزار شد در بروکلین Cadman پلازا.

د Blasio هو شد و heckled در این سرویس که در آن حتی برخی از سخنرانان در زمان عکس در شهردار انتقاد خود را مدیریت NYPD و پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

شهردار توییتی اوایل جمعه که به او گفته بود به NYPD کمیسر درموت شیا بعد از دیدن یک ویدیو از یک کارگر تحویل دستگیر شد. د Blasio تصریح کرد: در جلسه که "هر کارگر ضروری انجام کار خود را معاف از مقررات منع رفت و آمد."

د Blasio اشاره کرد که روزنامه نگاران مانند مواد غذایی تحویل کارگران معاف از مقررات منع رفت و آمد. "وجود دارد هیچ شرایطی است که در آن یک عضو از اخبار رسانه ها باید تا کنون دستگیر NYPD و یا هر سازمان پلیس," او گفت:.

د Blasio قبلی بود را محکوم کرد پلیس برای درخشش روزنامه نگاران از جمله دو از AP که هل شد, نفرین در و گفت: به خانه توسط ماموران سه شنبه شب.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن