تواریخ از خانواده

من نیاز به شروع با یک ورود. من شده اند به اشتباه اشاره به هلگا زنی که نگه داشته است خانه ما پاک برای چند دهه ب

توسط ATSHNEWS در 15 اردیبهشت 1399

من نیاز به شروع با یک ورود. من شده اند به اشتباه اشاره به هلگا زنی که نگه داشته است خانه ما پاک برای چند دهه به عنوان "بانوی تمیز کردن."

من می دانم که در حال حاضر که او در واقع یک "تمیز کردن حرفه ای است."

که من به اندازه کافی قدردانی تخصص او در آن زمان هرگز کاهش قدردانی من برای او به عنوان یک فرد. او مورد احترام و دوست داشتنی شده توسط هر عضو از خانواده ما در ما 28 سال رابطه. اما ما نمی دیدن معجزه از او روش تمیز کردن. که تا به حال.

در ماه مارس هلگا و من موافقت کرده است که او نمی خواهد آمد به خانه ما در طول این دوره برای همه, ایمنی است. این در حال حاضر سمت چپ من و شوهرم در راس خانه بهداشت.

در اینجا این است که چگونه ما تمیز کردن تواریخ رفته اند (و آن را بسیار نبوده است):

هفته 1: تکمیل Newbies

من: "استیو در آن زمان برای تمیز کردن خانه."

استیو: "خوب شما چه نشان می دهد؟"

من: "من را فراموش آشپزخانه شمارنده stovetop ناهارخوری سطوح. شما تمرکز بر روی طبقه است."

استیو: "برای تلفن های موبایل مانند یک طرح است."

به نظر می رسید به اندازه کافی ساده اما مسائل را بوجود می آیند. از من خواسته شد که آیا هلگا حذف تمام صندلی ها و مکان آنها را در جای دیگر برای تمیز کردن کف. او رفت و برگشت قبل از جارو یا تصفیوی? آیا من به یاد بیاورید که آیا او تغییرات فایل پیوست بین فرش و کف چوب?

در ضمن من متوجه شدم که این الگو گرانیت شمارنده می توانید به راحتی پنهان کردن خاک و که من نیاز به استفاده از انگشتان من به احساس و رها کردن خرده. در stovetop من تا به حال ضربه تند وشدید زدن علامت که در آن من تا به حال تمیز. هلگا هرگز ضربه تند وشدید زدن علامت.

پس از یک ساعت از "تمیز کردن تمرکز" و فعالیت بدنی ما تصمیم گرفتیم آن را "به اندازه کافی خوب" و بهبود تماشای Netflix بکشد.

اما صبر کنید ... من ناگهان به یاد آورد که از پله ها بالا نیست دیوارهایی نه راهرو.

من: "استیو" است و آن را خیلی دیر به انجام دو مناطق — پله ها و راهرو? هلگا همیشه آن مناطق است."

استیو: "دفعه بعد. اجازه دهید فقط استراحت کن."

آه استعفای, و حداقل ما رو آغاز شده است.

هفته 2: هنوز در آموزش

ما اضافه پله های حمام و سرویس بهداشتی تغییر ورق و پاک کردن وسایل آشپزخانه. دوباره این سوال:

استیو: "آیا شما می دانید که دلبستگی هلگا استفاده برای پله ها؟" ("هیچ" اما مهم نبود چون استیو آن را نمیفهمد.)

من: "من میل راه کف آشپزخانه نگاه پس از ما انجام می شود."

استیو پیشنهاد ما به آدرس کف آشپزخانه را عدم درخشش هفته بعد که مناسب من بیش از حد. من هنوز هم تا به حال تعداد زیادی از تمیز کردن در سمت چپ در لیست من.

استیو: "چگونه هلگا شستن کاسه توالت?"

من: "او با استفاده از ترکه با یکبار مصرف پاک کن."

استیو: (پس از پیدا کردن تمیز کردن ابزار) "آیا ما باید از جعبه در اومد طوری که من می تواند دستورالعمل به عنوان خوانده شده?"

این است که در واقع یک سوال احمقانه. وجود دارد یک راه از تخلیه ترکه را یکبار مصرف و همچنین به عنوان راهنمایی در مورد چگونه بسیاری از دقیقه به ترک تمیز کننده در کاسه. استیو آن را نمیفهمد — بدون کمک مورد نیاز است.

من: "فراموش نکنید که این شمارنده و غرق در حمام."

استیو: "البته." (این نشان می دهد که استانداردهای ما از تمیز کردن بودند و آشکار شدن.)

من اقدام به تغییر ورق و متوجه شدم که چرا هلگا ترجیح یک مجموعه بیش از دیگر. یکی متناسب به راحتی در حالی که دیگر مانند یک یدک کش از جنگ. چرا من این را می دانم قبل از ؟

هفته 3: تبدیل شدن به نیمکت گرم شدن جانبازان

ما همچنان به انجام همه چیز ما در اوایل هفته اما افزود: "چیزی" به بازی ما. این هفته ما اضافه درخشش به طبقه و شسته به ندرت استفاده می شود وان حمام. ما همیشه با بحث و گفتگو شروع از ابزار است.

من: "استیو چه چیزی شما فکر می کنم من باید استفاده کنید برای کمک به درخشش طبقه؟"

استیو: "چه هلگا استفاده کنید؟"

من: "هلگا خود موقت ابزار — کف شوی چوب متصل به یک پلاستیک مستطیل با یک حوله پیچیده شده در اطراف آن است."

من توضیح دهید که چگونه از حوله خشن تری نسبت به فوم کوسن به طور معمول در پایان مبس (مبس) و هلگا معتقد است او می تواند بهتر تمیز کردن. بنابراین من سعی کنید برای انجام همان, هر چند آن را به همان. من پور بیش از حد از طبقه درخشش در اولین نقطه تعیین شده و سپس بعد از من بریزید کمی بیش از حد.

نتیجه: این طبقه به نظر می رسد بهتر است اما نه Helgaesque.

در حال حاضر بین سه هفته و چهار پسر من شروع می شود ما باغ سبزی. این خبر خوبی است جز این که خاک می آید به خانه از طریق کفش و ما دو سگ که به نظر می رسد به عشق که باغ خود را شریک. این به این معنی آنها خاک خوردن در حالی که او tills.

پس از اشاره به جدید خاک من شوهر من از جارو. ما با استفاده از یک قوطی خلاء است که به نظر می رسد می دانم که در آن من می خواهم برای رفتن و ضربه من به آن است. من مطمئن شوید که من نمی سفر و یا پیچیده در کابل.

جارو نباید سخت باشد و در عین حال آن است. من تحتانی به استیو که آیا تحتانی به هلگا اما برخی از خاک را برداشت و به هر حال ما نمی گویند "یک خانه کثیف است ،

ما پس از اضافه شده گرد همراه با پاکسازی و سازماندهی. ما خوب هستند در این چند ما در حال گرفتن کمی بهتر است. برخی از ترکیبی از تکنیک و غرور و افتخار از یک کار خوب انجام می شود باید در ما وجود دارد.

من می توانم احساس عجیب این ماجرا اما من به نوبه خود این تجربه را به چیزی مثبت است. من خودم یک وعده. من خواهد شد برای همیشه لطفا برای اشاره به کسانی که تمیز کردن فضاهای در جهان ما به عنوان "تمیز کردن حرفه ای است." زیرا این چیزی است که آنها هستند.

وقتی که لحظه ای می آید من خوش آمدید هلگا پشت با دستان باز (اگر به من اجازه داده) اما البته مقاومت در برابر از دست دادن. من فقط امیدوارم آغوش پشت در.

جیل Ebstein است سردبیر "در پک" مجموعه ای از کتاب و بنیانگذار اندازه حق بازاریابی, نیوتن, Mass., شرکت مشاوره. او نوشت: این برای InsideSources.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن