لوول را LeCedra ادعا می کند یکی دیگر از Gatorade بازیکن سال جایزه

لوول – صبح روز سه شنبه لاول بالا دوم Giana LaCedra نامگذاری شد, ماساچوست, Gatorade سافتبال بازیکن سال برای دوم

توسط ATSHNEWS در 8 خرداد 1399

لوول – صبح روز سه شنبه لاول بالا دوم Giana LaCedra نامگذاری شد, ماساچوست, Gatorade سافتبال بازیکن سال برای دومین مستقیم فصل.

"این جایزه را که به رسمیت می شناسد نه تنها برجسته ورزشی, برتری, اما همچنین استانداردهای بالا, پیشرفت تحصیلی و شخصیت نمونه نشان داده و در این زمینه متمایز LaCedra ماساچوست به عنوان بهترین دبیرستان سافتبال player" با توجه به آزادی مطبوعات از Gatorade.

در کنار تسلط Merrimack دره کنفرانس batters از درون پارچ دایره LaCedra یک رول افتخار ، علاوه بر این او زمان صرف کمک به دیگران, آیا به عنوان بخشی از بهترین رفقا برنامه و یا در حال اجرا در اردوگاه ها و درمانگاه ها و یا درس دادن به بازیکنان سافت بال در تاینسبرو جایی که او ساکن.

"من می دانم که معیارهای شد بیشتر وزن بر او برتری علمی او خدمات اجتماعی شخصیت او و چیزهای شبیه به آن است و بدیهی است که با هیچ نجومی این سال آنها مبتنی بر آن از آمار از سال گذشته در شرایط از آنچه او در سافتبال زمینه گفت:" لوول سافتبال بانوان مربی بو Durso. "من تعجب نیست با این. این نوع از بچه ها که او است. او بسیار دوست داشتنی بچه ها که با این نسخهها کار بسیار سخت است و او بسیار مستحق این جایزه است."

به عنوان یک دانشجوی سال اول راست دست hurler به پایان رسید با 20-2 رکورد کلی منجر قرمز اظهارات (21-2 کلی) به بخش 1 شمال مقطعی نهایی قبل از سقوط 1-0 به متوئن. در 147 نوبت او را زده 247 batters و رفت فقط 12. او در پایان فصل با یک 0.95 عصر و شکست چهار مدرسه سوابق از جمله برد در یک فصل shutouts در یک فصل (11), متوالی shutouts (5) و قابل توجه 19 مورد در پیروزی وستفورد آکادمی.

"بهترین چیز در مورد Giana به عنوان یک پارچ است او می اندازد شش رزین های مختلف گفت:" Durso. "من می دانم که بسیاری از مردم می گویند که او دارای چهار یا پنج تا شش که او می تواند قرار داده و تنها جایی که او می خواهد. من از تمام این زمین و این واقعا سرگرم کننده برای من چون هر جا که من درخواست او را برای آن قرار داده است او می کند صرف نظر از آنچه در زمین است — به fastball, افزایش, ابله, changeup منحنی و رها کردن. او می اندازد بسیار کمی fastballs. او نان و کره است افزایش توپ و او می اندازد خوب ابله و changeup."

LaCedra قرار داده مهارت های خود را بر روی صفحه نمایش در 2019 دولت مسابقات با برنده بیش از آرلینگتون (5-2) و بوستون لاتین (3-0) قبل از از دست دادن به متوئن.

"دولت که مسابقات بسیار هیجان انگیز برای همه ما و ما قرار داده تا مبارزه با Methuen," او گفت:. "این زمستان گذشته همه ما مشغول به کار در تلاش برای بازگشت وجود دارد برای این فصل اما متاسفانه این اتفاق نمی افتد. من فقط احساس می کنم واقعا بد برای قادر بودن به بازی با سالمندان."

LaCedra این نسخهها کار بر روی صنایع دستی در طول سال از جمله اینکه بخشی از Rhode Island Thunder زیر 18 ASA تابستان تیم.

"من بازی سافتبال بانوان جوانان و زمانی که من حدود نه سال, من تو را دیدم این واقعا خوب پارچ در یک تیم دیگر و من فکر کردم او واقعا سرد بود, بنابراین من واقعا می خواستم به سعی کنید که" او گفت:. "تا کنون از آن زمان به بعد من و پدر من کار کرده اند در آن هر روز برای به دست آوردن بهتر است. پدرم هم بزرگ ورزشکار و من فقط واقعا نگاه کردن به او به خصوص با ورزش مسائل است."

Giana و او می خواهد به تماشای فیلم ها به انتخاب, نکات مختلف مقابله و راه را به پرتاب انواع رزین. او گفت: یکی از سخت ترین برای یادگیری بود changeup.

"پدرم به من کمک کند زمانی که من جوانتر بود و من رفته از طریق چندین تبادل مربیان است. در حال حاضر من کار با جورج Perlotto از کانکتیکات," او گفت:. "او شده است یک کمک بزرگ برای من است."

Perlotto بازی سریع گام و سافتبال برای 32 سال برنده 379 بازی. او کمک کرده است تا به جای 60 کودکان و نوجوانان در برنامه های.

LaCedra در حال حاضر یک فینالیست معتبر Gatorade ملی سافتبال بازیکن سال جایزه بود در ماه ژوئن اعلام کرد.

"او فقط یک بچه یک استعداد بزرگ است یک کار بزرگ اخلاق و او فقط یک دوست خوب فرد با مربیان و هم تیمی های او و معلمان در مدرسه است. او بسیار فروتن بچه همه چیز است که همیشه در مورد تیم تیم تیم و این فقط به نوع فرد است که او گفت:" Durso.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن