امریکا می تواند بهتر

شده اند وجود دارد بسیاری از مقایسه به اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970 به 2020 مربوط به ناآرامی های مدنی و خشون

توسط ATSHNEWS در 3 مرداد 1399

شده اند وجود دارد بسیاری از مقایسه به اواخر دهه 1960 و اوایل دهه 1970 به 2020 مربوط به ناآرامی های مدنی و خشونت در امریکا است. اما در دهه 1960 و اوایل دهه 1970 این تظاهرات عمدتا در محیط های دانشگاهی و درگیر جنگ ویتنام و عدالت اجتماعی مسائل.

در حال حاضر در سال 2020 شهرهای پورتلند و سیاتل مواج عمدتا رانده شده توسط باندهای داخلی و آنارشیست گروه های که می خواهند چیزی بیش از به از بین بردن. نابود کردن کسب و کار, زندگی و شهرستانها.

در روز free-lance روزنامه نگار به نام Hunter S. Thompson یک بار گفت: "آن را دریافت نمی کند عجیب و غریب به اندازه کافی برای من" در جریان تظاهرات در اطراف ویتنام جنگ و انتخابات از رئیس جمهور ریچارد نیکسون.

امشب من فقط شنیده ام در مورد مطلب تیراندازی و قتل در شیکاگو در اخبار تلویزیون. چرا ؟ تنها جنگ است و یکی بودن برپا برابر دشمن نهان یک ویروس. به جای ناکجاآباد و خشونت ما باید حلق آویز هم نه پاره پارچه آمریکا از هم جدا.

تامپسون, من فکر می کنم هرگز پیش بینی امریکا که این "عجیب و غریب است." ما بهتر از وضعیت فعلی امریکا و من امیدوارم که ما می تواند به توقف این خشونت ها در حال حاضر. برای خاطر امریکا و همه ما است.

جورج مک نامارا
لئومینستر



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب