SJC تصمیم گیری می کند پایان دعوای حقوقی بیش از زندانیان در طول همه گیر

بوستون – دولت بالاترین دادگاه پرچم نگرانی شنبه که مستند شرایط در بسیاری از ماساچوست تادیبی امکانات در معرض خطر

توسط ATSHNEWS در 14 خرداد 1399

بوستون – دولت بالاترین دادگاه پرچم نگرانی شنبه که مستند شرایط در بسیاری از ماساچوست تادیبی امکانات در معرض خطر ابتلا به ایجاد قانون اساسی نقض است اما بلافاصله تصمیم اینکه بیشتر زندانیان باید آزاد شده در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

در طولانی مدت به نظر دادگاه عالی قضایی را تکذیب کرد یک حرکت ظ توسط زندانیان و گروه های حمایت برای یک دستور مقدماتی که مجبور وزارت امور خارجه از اصلاح برای کاهش زندان و حبس جمعیت به یک سطح که در آن اجتماعی فاصله ممکن است.

این SJC ارسال پرونده را به دادگاه عالی اجازه می دهد تا آن را به ادامه به صورت اورژانس تا روز سه شنبه حکم می کند نه پایان دعوای حقوقی.

عدالت فرانک Gaziano نوشت که DOC ساخته شده است "مهم تلاش" برای کاهش COVID خطرات برای زندانی زندانیان. اما با همه گیر مداوم او و دیگر قضات هشدار داد که اعمال محدودیت بر فعالیت ها و ملاقاتها با هدف محدود کردن گسترش ویروس می تواند به زودی به تلو تلو خوردن به قانون اساسی نشد.

"به عنوان کمیسر مشاور اذعان کرد در دهان استدلال در حالی که این بیماری همه گیر در ادامه این مستند شرایط برقرار توضیحات برای جلوگیری از یک خطر جدی آسیب خود را در خطر تبدیل شدن به هشتم متمم نقض" Gaziano نوشت. "CDC موقت هدایت اشاره می کند که اقدامات اصلاحی امکانات برای کاهش انتقال COVID-19 مانند لغو فعالیت ها و ملاقات ممکن است مضر به سلامت روان زندانیان."

بخش دوم از این حکم همچنین اخراج رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر به عنوان یک حزب در این مورد در حالی که دولت آزادی مشروط هیئت مدیره درگیر است.

"دولت خوشحال است که امروز تصمیم مناسب نشان دهنده اقدامات بی سابقه ای که در ماساچوست' عدالت کیفری سازمان گرفته اند برای حمایت از سلامت و ایمنی مردم در مراقبت از ما فروشندگان ما و کارکنان ما متعهد به اتخاذ استراتژی های موثر است که از عموم در حالی که با خیال راحت مدیریت امکانات ما" جیک Wark سخنگوی دولت دفتر اجرایی امنیت عمومی و امنیت در بیانیه ای گفت.

زندان شده اند یک نقطه کانونی COVID-19 نگرانی در میان شیوع با توجه به نزدیکی از زندانیان.

از سه شنبه 609 زندانیان و 347 کارکنان دولت در سراسر تادیبی امکانات و شهرستان زندان تا به حال آزمایش مثبت برای این ویروس در حالی که هشت زندانی بوده اند با توجه به اطلاعات وارد شده توسط زندانیان خدمات حقوقی ،

لطفا واصل طرح دعوی در دادگاه به نمایندگی از زندانیان که باعث شد روز سه شنبه تصمیم گیری و سازمان های دیگر نیز راه اندازی شد اقدام قانونی به دنبال قابل توجهی "decarceration" در ماساچوست است.

تقریبا 1600 زندانیان آزاد شده اند و از دولت و شهرستان امکانات زیر مراحل ذکر شده در مارس توسط SJC از جمله پیش از محاکمه بازداشت شدگان است.

لطفا مدیر اجرایی الیزابت Matos گفت: در آزادی مطبوعات است که او "نا امید" با روز سه شنبه SJC حاکم است.

"بیش از 600 زندانی مردم در کشور ما در حال COVID مثبت در حال حاضر و کسانی که در حال افزایش تعداد با وجود ناکافی تست" Matos گفت: با اشاره به کسانی که در DOC و زندان شهرستان بازداشت کرده است. "مشتریان ما در DOC شده اند پایدار هشت هفته متوالی از سلول انفرادی شرایط و تنها به تازگی مجاز به دریافت چند دقیقه در هفته از هوای تازه. در علاوه بر این به یک بحران بهداشت عمومی وجود دارد جدی سلامت روانی بحران در زندان ها و زندان."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن