آینده 2020 قطار خراب

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن در یک چیز توافق دارند — از طرف دیگر د

توسط ATSHNEWS در 7 تیر 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن در یک چیز توافق دارند — از طرف دیگر در تلاش است به سرقت انتخابات.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: تجمع دانشجویان در ققنوس که این "خواهد بود به نظر من فاسد ترین انتخابات در تاریخ کشور ما است."

او تقویت نقطه ثابت موضوع خود را در یک صدای جیر جیر: "تقلب 2020 انتخابات: میلیون ها نفر از پست الکترونیکی-در برگه های رای چاپ خواهد شد توسط کشورهای خارجی ، از آن خواهد شد رسوایی از زمان ما!"

رئیس جمهور ایالات متحده به طور فعال تضعیف ایمان در روند انتخابات است فاحش و بی سابقه اما او تنها نیست.

پرسیده شده توسط Trevor Noah از "نمایش روزانه" آیا او نگران انتخابات خواهد بود رندر "مسئله" توسط حامیان او که مانع از رای گیری بایدن در پاسخ گفت: "این بزرگترین نگرانی است. من تنها بزرگترین نگرانی است. این رئیس جمهور در حال رفتن به سعی کنید به سرقت این انتخابات است."

این نبود جدا شده نظر. "علامت گذاری کلمات من," او هشدار داد در مه "من فکر می کنم او در حال رفتن به سعی کنید به پشت پا زدن انتخابات به نوعی به آمده تا با برخی از دلایل که چرا آن را نمی تواند برگزار شود."

بله اگر یک چیز وجود دارد هر کس می تواند در حال حاضر توافق بر سر آن را ناتوانی ما به جلو و یک انتخابات آزاد و عادلانه.

ما احتمالا رهبری به زشت ترین انتخابات smashup از سال 1876 زمانی که مسابقه بین جمهوری خواه Rutherford B. Hayes و دموکرات ساموئل بریتیش رفت و به اضافه کاری هر کدام این ادعا آن برنده شده بود, فلوریدا, لوئیزیانا و کارولینای جنوبی است.

شاید دستی از پیروزی بایدن و یا بسیار کمتر به احتمال زیاد تهمت را به لبه خاموش postgame acrimony, اما از آن است که رفتن به زشت بدون در نظر گرفتن. اگر انتخابات نزدیک است پس خواهد بود یک هنجار متلاشیکننده اغراق از تئوری های توطئه دعاوی و حداقل تهدید به آن را به خیابان.

اگر تهمت از دست می دهد وجود دارد بعید است به یک امتیازی تلفن تماس — یکی از یادداشت های فضل ما دموکراسی — و او را به استدلال می کنند که او بازگشت دموکراتیک ، هک او برنده در سال 2016 و هنوز هم حفظ او شده است می خواهم فریب خورده.

گذار خواهد بود مطمئنا بر خلاف ما تا کنون دیده ام با وقت به طور معمول توهین او به زودی به جانشین. مغلوب ساختن پیشی جستن خواهد بود مردها به زندگی-پرینت بایدن را افتتاح نسبت به حضور در.

و اگر او برنده آن می تواند حتی بدتر است.

وجود تظاهرات در خیابان ها بعد از او به دست آورد در سال 2016. در سوپر فضای 2020 ما نباید شگفت زده شورش. پس از یک بار دیگر اعتقاد او به ناچار از دست دادن و مواجهه با دیگر غیر قابل تحمل چهار سال رئیس جمهور تهمت چپ را در شوک و ناامیدی خواهد بود بر خلاف هر چیزی که هر دو طرف در ما سیاست را تجربه کرده است در حافظه است.

آن را منجر به مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفان به نتیجه گیری کرد: "خب. ما فرار دیگری ناقص نامزد کردم و رای دوباره. ما مجددا با ابزار تجهیز و ببینید شما در سال 2022 و 2024."

یکی از ironies از انتخابات 2016 است که دموکرات ها به درستی بدحجابی مغلوب ساختن پیشی جستن برای آماده سازی زمین به قبول نتیجه انتخابات. سپس هنگامی که او برندهآنها در برابر پذیرش نتیجه خود را ترجیح می دهند به این باور است که انتخابات دزدیده شده توسط روسیه است.

نزدیک نتیجه را به وضوح و بزرگنمایی احساسات در هر دو طرف. فلوریدا رای اختلاف از سال 2000 ارتفاع اخیر داخلی مشاجره بیش از یک انتخابات ریاست جمهوری. به دنبال بازگشت, هر چند آن را ملاحظه ای اهلی.

با کنترل از ریاست جمهوری حلق آویز با یک موضوع در فلوریدا وجود دارد در مقیاس بزرگ تظاهرات چه رسد به خشونت است. حقوقی دادخواستها پرواز سریع و خشمگین و هر دو رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش و معاون رئیس جمهور سابق ال گور می خواستم به نفع خود و اعتماد حقوقی و انتخاباتی مانور از طرف دیگر.

هنوز وجود دارد چیزهایی است که هیچ یک از آنها را می گویند و هر دو از آنها مایل بودند اگر آن آمد که به تن با فضل. هر دو نفر شکل گرفته پس از جنگ جهانی دوم اجماع در سیاست آمریکا است. آنها تا به حال جذب استانداردهای آن و بازاندیشانه افتخار آن guardrails.

که 20 سال و eon پیش.

(ریچ لوری در توییتر @RichLowry)
(c) 2020 توسط پادشاه ویژگی های سندیکا

آخرین مطالب