رجینا تجمع برنامه ریزی شده برای مبارزه موقت ER تعطیلی در مناطق روستایی Sask.

یک نبرد در برابر بسته شدن موقت از 12 روستایی در اتاق اورژانس می تواند به زودی تغییر از فضای مجازی به دنیای واق

توسط ATSHNEWS در 5 خرداد 1399

یک نبرد در برابر بسته شدن موقت از 12 روستایی در اتاق اورژانس می تواند به زودی تغییر از فضای مجازی به دنیای واقعی در رجاینا اما این مجموعه به کون علیه بهداشت عمومی سفارشات که لازم نیست که هر گونه استثنا برای اعتراض.

تا کنون, کمپین برای بازگرداندن روستایی خدمات اورژانس معلق به عنوان بخشی از COVID-19 برنامه ریزی تلاش و اتحاد حول یک Facebook گروهی به نام "شهروندان نگران بهداشت و درمان روستایی" که جذب کرده است بیش از 1600 عضو دارد.

اما سازمان دهندگان که در حال حاضر اعمال شده به استان کمیسیون برای یک مجوز برای نشان دادن بر روی یکی از چمن در مقابل ساسکاچوان قانونی ساختمان با متخلفان در تاریخ 3 ژوئن.

کریس Carley یک Carnduff شهر عضو شورا که همچنین با این نسخهها کار در میدان نفتی بخش خدمات چين صدها نفر از مردم ایستاده در یکی از چمن در مقابل قوه مقننه ساختمان — با دو متر فاصله بین خانواده ها است.

"ما مطمئن هستیم که تعداد ما در حال رفتن به" او اذعان کرد. "ما امیدوار 100 تا 500 شاید 1,000."

در تاریخ 8 آوریل شا اعلام کرد این امر به طور موقت شاتر 12 روستایی و شهر های کوچک اتاق های اورژانس در جوامع مانند Arcola, هربرت, Davidson, Preeceville و بیگگر. این امکانات می توان به جای "alternate سطح مراقبت بيماران" از بزرگ-بیمارستان های شهرستان آزاد کردن شهری تخت برای امکان افزایش COVID-19 بيمار.

شش روستایی اورژانس در حال حاضر بسته ممکن است 8. بیشتر بسته به هفته بعد. در آن زمان شا مدیر عامل شرکت اسکات لیوینگستون گفت: اندازه گیری شد و هنوز هم مورد نیاز برای محافظت از ساکنان آسیب پذیر در ارتباط دراز مدت مراقبت از خانه و به "حفظ ظرفیت برای COVID موج و شیوع بیماری به عنوان آنها بوجود می آیند در طول بیماری همه گیر."

اما Carley نامیده می شود که یک "زودرس واکنش" است که قرار دادن زندگی روستایی در معرض خطر در حال حاضر برای یک آینده افزایش است که هنوز هم نمی آیند.

اگر و هنگامی که این تجمع صورت می گیرد Carley گفت: سازمان را هر تلاش برای اطمینان حاصل شود فاصله فیزیکی و جلوگیری از انتقال رمان coronavirus از جمله با تشویق تظاهر کنندگان به سفر با خانواده تنها. او همچنین پیش بینی تلاش برای ضد عفونی کردن میکروفن بین سخنرانان در این مراسم است.

"ما قصد داریم به درخواست مردم نه به دست دادن; آن را فقط رفتن به ارتباطات کلامی و عقب...," او گفت:. "به همین دلیل ما برای انتخاب این چمن قوه مقننه; آن را به یک منطقه بزرگ. بنابراین ما فقط مردم را تشویق به ایستادگی یک راه طولانی از هم جدا است."

که ممکن است به اندازه کافی با این حال از آنجا که بهداشت عمومی به منظور محدود کردن تجمعات به 10 را ندارد هر گونه استثنا برای تظاهرات — حتی اگر معترضان ایستاده دو متری از هم جدا. وزارت بهداشت تایید کرد روز دوشنبه به رهبر-پست است که تمام تظاهرات بیش از 10 نفر ممنوع, هر شرایطی.

Carley استدلال کرد که اگر مراکز خرید می توانید باز کنید و سپس اعتراض نیز باید مجاز است. "در داخل خانه در یک مرکز خرید ما در حال قرار دادن افراد بیشتر در معرض خطر از من فکر می کنم ما در حال خارج زیر مناسب اجتماعی فاصله دستورالعمل" گفت: Carley.

"آره ما در وسط یک بیماری همه گیر اما ما نمی توانیم صبر کنید در این صورت. ما احساس می کنیم که این چنین یک وضعیت وخیم با ERs بسته بودن و میزان سفر مردم را در مواقع اضطراری است که ما احساس می کنیم اگر ما این کار را به درستی که بیشتر همه گیر دستورالعمل مجموعه ای از" Carley اضافه شده است.

"در این کشور هر کس حق دارد که برای یک اعتراض مسالمت آمیز یا مسالمت آمیز تظاهرات."

مخالفان سیاسی از ساسکاچوان, حزب, دولت, دیدن, روستایی, بیمارستان, بسیج به عنوان یک فرصت برای دندانه حزب stranglehold در روستایی صندلی.

استیسی Strykowski یک NDP نامزد برای Canora-Pelly که در حال حاضر نشسته در Preeceville شورای شهر شده است فعال در Facebook و گفت: گروه او ممکن است مایل به صحبت در این رویداد است.

Wexit ساسکاچوان رهبر جیک دیوار است vocally پشتیبانی بسیج. او هشدار داد در یک نظر به Facebook گروهی که به طور موقت تعطیل می تواند به نوبه خود دائم اگر ساکنان اقدام نکنید.

"این روستایی تعطیل است کاملا غیر قابل قبول" دیوار گفت: اعضای گروه. "ما این موضوع را در مقابل سوز است. چگونه شما قرار است برای دریافت کمک در مواقع اضطراری ؟ ما کمک خواهد کرد که شما را در مبارزه با این."

دیوار با ارسال نامه سرگشاده به نخست وزیر اسکات معارف مورخ 25 مه از او درخواست تجدید نظر به طور موقت تعطیل. او را مورد سوال تخصص مقامات بهداشتی.

Carley معتقد است روستایی بيمارستان مسئله می تواند آسیب رساندن به ساسکاچوان ، او معتقد است که علت آن می تواند برخی از حامیان نقص به Wexit یا مترقی محافظه کاران اگر این احزاب در آن بازی درست و ضبط حرکت.

"من یک کارت حمل عضو حزب ساسکاچوان," او گفت:. "ریشه های خود را در روستایی استان, و من فکر می کنم که آنها از دست رفته تماس با خود را روستایی ریشه است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن