رستوران ها درخواست کمک مالی

AYER — پس از نزدیک به چهار ماه از مشتریان در خانه گیر کرده و توقیف درب بسیاری از رستوران ها و کافه ها در سراسر

توسط ATSHNEWS در 16 تیر 1399

AYER — پس از نزدیک به چهار ماه از مشتریان در خانه گیر کرده و توقیف درب بسیاری از رستوران ها و کافه ها در سراسر کشور در حال استقبال مراجعان را داخل خود سالن. هنوز کسانی که کسب و کار در زمان ضربه قابل توجهی از این بیماری همه گیر کوروناویروس در حالی که مجاز به ارائه داخل سالن ناهار خوری و ترس از دست دادن مشتریان به غذا خوردن با گزارش این ویروس هنوز هم شایع است. هر چند کسب و کار است که به آرامی در آینده برخی از صاحبان رستوران هنوز هم نگران کسب و کار نمی تواند به اندازه کافی بزرگ برای جبران ضرر و زیان آنها دچار شده ایم.

یکی از صاحبان این است که رضا رحمانی از نوار 25 در Ayer خیابان اصلی که در هفته گذشته گفت: این رستوران بسته شده برای دو هفته گذشته برای آماده سازی به استقبال مشتریان در داخل ایجاد در پنج شنبه. هر چند رستوران بوده است و باز پس از شروع این بیماری همه گیر برای takeout, رحمانی گفت: او را "احساسی خسته" از تنظیم و به طور کلی از دست دادن کسب و کار. او گفت که او تا به حال به اخراج هفت نفر از کارکنان خود را 10 در طول همه گیر هر چند او امیدوار است به آن دسته از کارمندان که اگر کسب و کار میدارد بازگشت.

"ما تا به حال کمی به هیچ نقدی در جریان" رحمانی گفت. "در شرایط عادی شما hustling به مطمئن شوید که همه چیز اتفاق می افتد. کسب و کار شده است بالا و پایین ما تا به حال واقعا به سرعت تنظیم خودمان است."

عروسکی Panos مدیر آتن گوشه در لوول, همچنین تجربه "بزرگ تنظیم" هنگامی که خانواده اش در رستوران تا به حال به تغییر به بایگانی اطلاعات و تحویل در اواسط ماه مارس. Panos روز یکشنبه گفت که او تا به حال به اخراج شش نفر از نه نفر از کارکنان و در حالی که کسب و کار مورد تایید برای $37,000 چک برنامه حفاظت از وام در اواسط ماه آوریل برخی از کارکنان نمی خواهند به تسلیم مزایای بیکاری. کارکنان در حال حاضر به ظرفیت کامل و Panos گفت: او حتی استخدام پاره وقت کارکنان. با وجود آن و مجاز بودن به میزبان در محیط داخلی و فضای باز ناهار خوری, دوباره, Panos دیده نشده یک به نوبه خود در اطراف و در عین حال.

"داخل سالن ناهار خوری نشده است آنچه که ما امیدوار," او گفت:. "من سنجش که مردم هنوز هم می ترسم در مورد غذا خوردن. این یک چالش است و ما نمی خواهد که تصویر روشنی از آنچه که تا طبیعی جدید در مجموعه. بسیاری از مکان ها در سطح ایالت در حال بستن و شما خواهید دید که به صورت محلی مگر اینکه چیزی تغییر میکند."

اسکات پلات تا به حال طرح های بزرگ قبل از coronavirus رسید. نه تنها او صاحب تخته سنگ در لوول و پزشکی در چلمزفورد اما او همچنین برنامه ریزی برای باز کردن سنگ های اجتماعی رستوران در Nashua, در ماه آوریل است. پس از همه گیر باعث تاخیر در افتتاح پلات و گفت: این رستوران در نهایت باز ژوئن 28, یک هفته پس از سنگفرشهای بازگشایی درهای خود را به همه خدمات و دو هفته پس از پزشکی بود که به ارائه فضای باز و داخل سالن ناهار خوری. قبل از آن بازگشایی خرما در ماه ژوئن پلات گفت: "امن تر و عاقلانه تر" طرح کسب و کار با داشتن بایگانی اطلاعات و ارائه خدمات در حال اجرا به طور انحصاری از ب. در حالی که تخته سنگ باقی مانده به طور کامل بسته شده است.

"کسب و کار وحشتناک بوده است," او گفت:. "ما فقط دیده می شود درصد کمی از فروش در مقایسه با آنچه ما معمولا. این ساختمان به عقب, اما ما هنوز هم مانع محدود کردن صندلی. آن را به یاد ماندنی چالش است."

پلات گفت: او گذاشته 80 کارکنان بین چلمزفورد و لوول رستوران در شروع این بیماری همه گیر به طوری که آنها می تواند "برای اولین بار در خط برای بیکاری است." هر چند هر سه رستوران در حال حاضر باز برای کسب و کار پلات گفت: او تنها آورده 25 درصد از نیروی کار خود. بسیاری از عناصر را به کمک به او گفت, "کون بزرگ, چاق بار" در حال اجرا رستوران خود را در طول یک بیماری همه گیر از جمله بالاتر مواد غذایی, هزینه, مانده بدهی و تنها 20 درصد خود نوعی سود است.

"همه محدودیت ها و هزینه های ما در برخورد با انباشت اشیاء بدست آمده به صورت عادی هزینه ها باعث می شود برای یک فاجعه" پلات گفت. "این بسیار عجیب و غریب زمان. تابستان است و بدترین زمان برای یک رستوران در نزدیکی آب پس از فروش و تقاضا خواهد میرم پایین به طور معمول اما در حال حاضر آنها را حتی بیشتر."

Panos نیز تا به حال برای مقابله با هزینه های غیر منتظره در بالای جهانیان درآمد. این خدمات عبارتند از بالاتر تحویل هزینه از فروشندگان مواد غذایی و پرداخت برای بیشتر تجهیزات بسته بندی برای بایگانی اطلاعات سفارشات چادر برای صندلی و تجهیزات بهداشتی مانند ضد عفونی کننده دست و دستکش برای کارکنان.

رحمانی ضمن اشاره به هزینه های فراوان از خود بیمه شده و نیاز به حمایت از ادعای از دست دادن. در حالی که برخی از ساکنان ممکن است gawk در نوار 25 باز بودن برای کسب و کار رحمانی گفت: این یک راه برای او به پایان می رسد دیدار.

"وجود دارد نگرانی از افرادی که پرسید:" چرا شما باز,', " او گفت:. "من تا به حال هیچ انتخاب من یک خانواده برای ارائه. حدود 3500 رستوران می تواند در این سال ما در حال درخواست برای رهبری است. وجود دارد در حال زندگی بر روی خط. مردم از دست داد در دنیای شرکت های بزرگ و ما پیشی گرفت."

رحمانی گفت که رهبری آینده باید از مقامات دولتی و او را خجالتی در مورد درخواست برای آن است. نوار 25 ساخته شده در Facebook صفحه در ماه مارس درخواست از ساکنان برای گوشی خود قانونگذاران و از آنها بخواهید برای حمایت از رستوران های محلی. رحمانی همچنین اذعان کرد کوکتل به صورت مشترک المنافع درخواست آنلاین در Change.org که متصلب تا 870 امضا در حالی که درخواست مقامات دولتی اجازه می دهد تا "کافه ها و رستوران ها با فرض مجوز" به فروش مشروب دوباره برای بازگرداندن درآمد.

"من فکر نمی کنم دولت انجام یک کار ضعیف و ما نمی خواهیم به نقطه انگشتان" رحمانی گفت. "ما بیشتر متمرکز بر نجات و یا اعطای یک وام ما می خواهم که به پرداخت بیش از مجموعه بعدی سال است."

پلات ممکن است فرد مناسب برای رحمانی و دیگر صاحبان رستوران از او در هیئت مدیره ماساچوست انجمن رستوران. پلات گفت که از زمان شروع این بیماری همه گیر از MRA ساخته شده است که تلاش های متعدد برای حمایت از مبارزه رستوران. این محدوده از کمک به پرداخت هزینه های نیروی کار به لابی سیاستمداران برای وام و برنامه های بیشتر. هر چند به نظر می رسد وضعیت وخیم برخی از پلات معتقد است صاحبان کسب و کار نمی خواهد به پایین بدون مبارزه.

"کارآفرینان متولد مبارزان" او گفت:. "رستوران افراد چاق و چله افرادی که در انجام آنچه آنها می توانند برای خود متقاعد کند که بهبودی را به دنبال خواهد داشت."

"در برخی از نقطه ما باید قادر به کار خواهم دوباره عادی" Panos گفت. "حتی در صورتی که اجازه داده شد من هنوز هم فکر می کنم مردم واقعا عصبی به بیرون بروید تا یک واکسن هست. هر آنچه در آن طول می کشد برای به دست آوردن این بحران بهداشتی کمک خواهد کرد. مردم باید احساس راحتی بیرون رفتن برای غذا خوردن. اگر شما نمی توانید مردم در کرسی نقطه چیست؟"



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب