پنس وظیفه نیروی اعضای منزوی پس از قرار گرفتن در معرض ویروس

توسط KEVIN FREKING و ZEKE میلرمهر — معاون رئیس جمهور مایک پنس خود منزوی پس از یک دستیار آزمایش مثبت برای coron

توسط ATSHNEWS در 22 اردیبهشت 1399

توسط KEVIN FREKING و ZEKE میلر

مهر — معاون رئیس جمهور مایک پنس خود منزوی پس از یک دستیار آزمایش مثبت برای coronavirus هفته گذشته به سه ملت دانشمندان در نظر گرفتن محافظ مراحل ممکن است پس از قرار گرفتن در معرض در یکی دیگر از استارک یادآوری است که حتی یکی از این کشور را امن ترین ساختمان ها توسط سیستم ایمنی بدن از ویروس.

یک دولت رسمی گفت: پنس است که به طور داوطلبانه محدود کردن قرار گرفتن در معرض خود را به افراد دیگر. او بارها و بارها آزمایش منفی برای COVID-19 پس از قرار گرفتن در معرض خود را, اما پس از مشاوره پزشکی و مقامات.

"معاون رئیس جمهور پنس ادامه خواهد داد و به دنبال مشاوره از کاخ سفید پزشکی واحد است و نه در قرنطینه" در این رابطه گفت: Devin اومالی. "علاوه بر این معاون رئیس جمهور پنس را آزمایش کرده است منفی هر روز و برنامه در کاخ سفید فردا."

Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و عضو برجسته کاخ سفید coronavirus نیروی کار قرار می گیرد خود را در قرنطینه بیش از آخر هفته همراه با دکتر رابرت Redfield, مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و کمیسیون از سازمان غذا و دارو دکتر استفان هان.

پنس مطبوعاتی وزیر آزمایش مثبت برای coronavirus روز جمعه با نفر دوم که با این نسخهها کار در کاخ سفید پیچیده شناخته شده برای تست مثبت برای این ویروس این هفته است. پنس باعث شده است تا کاخ سفید coronavirus نیروی کار برای بیش از دو ماه است. مقامات کاخ سفید تایید کرده بود روز شنبه که یک عضو از خدمت نظامی به عنوان یکی از مغلوب ساختن پیشی جستن valets تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 روز چهارشنبه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که علنا شناسایی آسیب دیده پنس به عنوان دستیار سخنگوی کتی میلر گفت که او "نگران نیست" در مورد این ویروس گسترش در کاخ سفید است. با اینحال مقامات گفته بودند پله تا پروتکل های ایمنی برای پیچیده است.

پنس مطلع شد از مثبت آزمون در صبح روز جمعه قبل از او در سمت چپ واشنگتن برای یک روز سفر به Iowa.

Fauci موسسه گفت که او را آزمایش کرده است منفی ها برای COVID-19 ادامه خواهد داد و به آزمایش می شود به طور منظم. آن اضافه شده است که او در نظر گرفته شده است در "نسبتا" کم خطر" بر اساس مدرک خود را از قرار گرفتن در معرض, و او خواهد بود "با در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب" برای کاهش خطر ابتلا به تماس های شخصی در حالی که هنوز انجام وظایف خود. در حالی که او را به ماندن در خانه و telework, Fauci را به کاخ سفید, اگر به نام و هر احتیاط این موسسه گفت.

Redfield خواهد بود "teleworking برای دو هفته آینده" پس از آن مشخص شد او یک "کم خطر قرار گرفتن در معرض" به یک فرد در کاخ سفید CDC گفت: در بیانیه شنبه شب. این بیانیه گفت که او احساس خوب و بدون علائم است.

فقط چند ساعت قبل غذا و داروی آمریکا تایید کرد که هان آمده بود در تماس با کسی که تست مثبت بود و در قرنطینه برای دو هفته آینده. او آزمایش منفی برای ویروس.

هر سه مرد در حال برنامه ریزی به شهادت قبل از اینکه یک کمیته مجلس سنا در روز سه شنبه. سناتور. لامار الکساندر R دنیاست. رئیس پانل گفت: کاخ سفید اجازه خواهد داد که Redfield و هان به شهادت کنفرانس ویدئویی توسط یک استثنا یک بار به سیاست های اجرایی در جلسه شهادت. بیانیه ای صادر شد قبل از Fauci را قرنطینه اعلام شد.

میلر بوده است در سال های اخیر در تماس با پنس اما نه با رئیس جمهور و حال آزمایش منفی یک روز پیش از آن. او ازدواج کرده به استفان میلر یک تهمت مشاور. کاخ سفید تا به حال هیچ اظهار نظر فوری در مورد اینکه آیا استفان میلر شده بود را آزمایش کردند و یا اگر او هنوز مشغول به کار در کاخ سفید است.

CDC و FDA نمی خواهد افشای هویت کسی که تا به حال آزمایش مثبت و با آنها آژانس رهبران آمده بود در تماس است.

Redfield به دنبال استفاده از قرار گرفتن در معرض به عنوان یک تعلیم لحظه. CDC بیانیه ای گفت: اگر او باید به کاخ سفید برای انجام هر گونه مسئولیت به عنوان بخشی از coronavirus نیروی کار او را دنبال CDC شیوه برای زیرساخت های حیاتی کارگران است. کسانی که دستورالعمل های تماس برای Redfield و هر کسی مشغول به کار در نیروی کار خود را به حرارت گرفته شده و به نمایش علائم هر روز پوشیدن چهره و پوشش و فاصله خود از دیگران است.

مغلوب ساختن پیشی جستن مقاومت کرده است با پوشیدن یک ماسک و در یک جلسه با ملت و رهبران نظامی شنبه شب او نمی پوشیدن ماسک در طول مختصر بخشی که خبرنگاران اجازه داده شد برای مشاهده. ژنرال در سراسر تهمت نیز نمی پوشیدن ماسک ، اما شرکت کنندگان در تحصن چند پا دور از یکدیگر.

FDA سخنگوی استفانی Caccomo گفت: هان آزمایش منفی برای این ویروس پس از او آموخته تماس با ما. او نوشت: توجه به کارکنان در روز جمعه به آنها هشدار.

شش نفر بودند که در تماس با Miller برنامه ریزی شده بود به پرواز با پنس روز جمعه به Des Moines, آیووا در نیروی هوایی ، آنها برداشته شد از پرواز فقط قبل از آن در زمان خاموش به گفته یک مقام ارشد دولت رسمی.

هیچ یک از این افراد بود, برگزاری نمایشگاه, علائم, اما تمام خواسته شد به deplane به طوری که آنها می تواند آزمایش می شود "از فراوانی احتیاط" یک مقام ارشد دولت رسمی به خبرنگاران گفت: سفر با پنس. تمام شش بعد از آزمایش منفی کاخ سفید گفت.

این مقام گفت: کارکنان در بال غربی در حال آزمایش به طور منظم اما خیلی از پنس کارکنان — که با این نسخهها کار در کنار درب در دفتر اجرایی ساختمان — تست شده کمتر. کتی میلر بود در هواپیما بود و نه برنامه ریزی شده بود و در سفر.

پنس که تست شده است به صورت منظم مورد آزمایش قرار گرفت جمعه. میلر توییتی او "به خوبی انجام می دهند" و نگاه به جلو به بازگشت به کار.

کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع گفت: دولت بود و پله کاهش تلاش در حال حاضر توصیه می شود توسط کارشناسان بهداشت عمومی و در نظر گرفتن سایر نامشخص اقدامات احتیاطی برای اطمینان از ایمنی از رئیس جمهور. او گفت که کاخ سفید بود "احتمالا امن ترین جایی است که شما می توانید آمد" اما او بررسی اقدامات بیشتر به خاطر تهمت و پنس امن است.

کاخ سفید نیاز به دمای روزانه چک از هر کسی که وارد کاخ سفید پیچیده و تشویق اجتماعی فاصله میان کسانی که مشغول به کار در ساختمان است. دولت نیز به کارگردانی به طور منظم تمیز تمام فضاهای کار. هر کسی که می آید در مجاورت نزدیک به رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور است آزمایش روزانه برای COVID-19.

مغلوب ساختن پیشی جستن نوکر مورد مشخص شده به عنوان مثال که در آن یک فرد است که در مجاورت نزدیک به رئیس جمهور دارای آزمایش مثبت پس از چندین نفر در حال حاضر در خود را خصوصی فلوریدا باشگاه تشخیص داده شد با COVID-19 در اوایل ماه مارس.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان Darlene Superville و Lauran Neergaard در واشنگتن و عامر مانند در شیکاگو کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب