وقت را تلف نکن! ده واقعیت تا زمانی که به قایق بادی خود برسید

یکی دیگر از جاهای دیدنی هلند که باعث شهرت این کشور در بین گردشگران شده، مجموعه کانالهای آبی آمستردام است که د

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

یکی دیگر از جاهای دیدنی هلند که باعث شهرت این کشور در بین گردشگران شده، مجموعه کانالهای آبی آمستردام است که در زمره محبوبترین مناطق دیدنی هلند به شمار میروند. بنابراین در اغلب ایام سال میتوانید از این قصر که از زیباییهای کشور هلند به شمار میرود بازدید کنید. برای آشنایی با جاهای دیدنی هلند با ویکی گردی همراه باشید. نوع سه نفره دارای کف باد شونده و نوع چهار نفره آن دارای کفی با تخته های فایبر گلاسی میباشد که هنگام استفاده را بسیار مستحکم تر میسازد در ضمن این فایبر گلاس ها بصورت تخته هایی در کنار یکدیگر با pvc قرار دارند که قابلیت تا شدن را دارا میباشند هر دو دارای صندلی های بادی هستند و خود قایق ها از سه قسمت برای باد کردن استفاده میکنند. این قایق که در سه سایز مختلف ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ تولید می شوند که هر کدام به ترتیب، یک نفره، دو نفره کوچک، دو نفره بزرگ، سه نفره و دو نفره بزرگ با لوازم کامل میباشد.

این نوع قایق که در چهار نوع ۱،۲،۳ و۴ نفره تولید میشوند تحمل وزن این کالا ۱۰۰، ۲۰۰ ،۳۰۰ و ۴۰۰ کیلوگرم میباشد. این نوع قایق با رنگ زرد در سه سایز مختلف تولید میشوند که از ۲ نفره، ۳ نفره، چهار نفره تشکیل میشوند، تحمل وزن کالا برای سایز دو نفره ۱۲۰ کیلوگرم، سایز سه نفره ۱۹۰ و ۲۲۵ کیلوگرم (تقویت شده) و سایز چهار نفره ۲۷۰ کیلوگرم است، باید دقت کرد که تمامی سایز ها یک سرنشین کودک نیز داشته و منظور از ظرفیت کالا بهمراه یک کودک و نوجوان است، تمامی قایق های بادی بست وی از دریچه های بادی مجزا تشکیل شده که بهمین دلیل دارای تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده شده است، این مدل شرکت بست وی همچون اکثر مدلهای دیگر این شرکت با لوازم و بدون لوازم پمپ بادی و پارو تولید میگردد، چسب تعمیر داشته و در ضمن دو صندلی در طرفین دارد، تمامی سایز های این قایق را میتوان با موتور برقی تجهیز نموده و البته قابلیت نصب موتور بنزینی ۱.۴ اسب بخار برای مدل رفت ۴ نفره وجود دارد.

اما اغلب محصولات به دلیل استفاده در مسابقات ظرفیت یک یا دو نفره دارند. قایقهای ساخته شده برای دریا و اقیانوس از این حیث کاملاً متفاوتند؛ قایقهای مناسب دریا در ظاهر شباهت زیادی به محصولات مورد استفاده در سد دارند اما جهت کارایی بهتر لازم است به برخی نکات مانند استفاده با سرنشینان کمتر توجه کرد، برای مثال در صورت خریداری یک قایق ۵ نفره بهتر است برای امنیت بیشتر در دریا به صورت چهار نفره از آن استفاده نمود. بله، اما تفریحات کیش در زمستان همانند تفریحات کیش در پاییز مستلزم گرفتن استعلام هواشناسی است؛ زیرا در شرایط جوی بد و طغیان دریا نمی توان تفریحات کیش در زمستان را انجام داد. در واقع برخی از این محصولات را می توان در آب های آرام مورد استفاده قرار داد و برخی دیگر در دریای خروشان نیز قابل اجرا می باشد. مواردی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت همگی به عنوان بهترین مدل های موجود هستند و ارزش خرید بسیار بالایی دارند. در این مطلب به بررسی 10 مدل از بهترین ها برای خرید قایق بادی موجود در بازار پرداختیم. ​This w​as creat​ed with GSA  Content​ G᠎enerator DE MO᠎.

چرا که امروزه اغلب قایقران ها تمایل به خرید قایق بادی پیدا کرده اند تا در این صورت با قیمت مناسب بهترین محصول را داشته باشند و بتوانند در انواع تفریحات آبی شرکت کنند. در تمامی قایق های بادی یک سری امکانات وجود دارد که می توان نسبت به آن بهترین مسیر را طی کرد و بهترین موقعیت را برای خود به دست آورد. سیهاک ۱ و۲ نفره دارای دو جای پاروی ثابت و نگهدارنده پارو و ۳ و ۴ نفره آن دارای چهار جا پارویی و نگه دارنده پارو در بغل میباشد. جنس بدنه این کالا از pvc تقویت شده و دارای کف باد شونده و ۲ جای باد مجزا در کف و دیواره برای یک و دو نفره و ۴ محفظه برای سه نفره برای ایمنی بیشتر قایق است، رعایت مسائل ایمنی و امنیتی باعث شده تا دارای استاندارد های بروز امریکا و اروپا و همچنین تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا باشد، این کالا دارای دو جای پاروی چرخشی ثابت برای مدل یک نفره و ۲ نفره و چهار جا برای ۳ نفره میباشد. دارای سه جای باد مجزا از یکدیگر برای ایمنی بیشتر هنگام خرابی و یا سوراخ شدگی میباشند که به همین دلیل این محصول نیز دارای استانداردهای بروز امریکایی و اروپایی بوده و تاییدیه گارد ساحلی ایالات متحده امریکا را دارد، هر چهار مدل دارای صندلی های بادی هستند قایق اکسکروشن ۳ و ۴ دارای دو جای پارو و ۵ نفره دارای چهار جا است و در هر سه مدل این محصول جای نگه دارنده پارو که در کنار بدنه تعبیه شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن