هیچ مالیات های جدید برای تامین مالی پروژه های حمل و نقل

زسان | No comments

بوستون – جدید مالیات ها و هزینه ها با هدف گسترش موجود استخر از منابع برای رفع این دولت آرژانتين سیستم های حمل و نقل به نظر می رسد مرده برای 2019-2020 قانونگذاری جلسه پس از سنا رهبری حکومت را در این جدول در اثر ابطال یک مجلس رای به تصویب بیش از یک میلیارد و نیم دلار افزایش با هدف بودجه پاسخ به بدترین-در-این-ملت ترافیک و غیر قابل اعتماد حمل و نقل عمومی.

این حرکت به این معنا نیست مالیات نمی تواند بخشی از آینده راه حل های با قانونگذاران در lookout برای راه هایی برای نزدیک عظیم بودجه دولت شکاف و یک پیشنهاد برخورد به سمت 2022 ایالت رای گیری که در دولت ثروتمندترین برای ارائه یک برآورد 2 میلیارد دلار مالیات های جدید برای آموزش و پرورش و حمل و نقل.

تصمیم رهبران مجلس سنا به فشار حمل و نقل مالیات در حال حاضر به کنار آمد و به عنوان طراوت اخبار به منتقدان افزایش مالیات اما نا امید فعالان که صرف ماهها فشار برای اقدام در بیکون هیل و آن می تواند بی درنگ قانونگذاران مجلس به راه رفتن در برخی از حمل و نقل مربوط به وام گرفتن از آنها قبلا مجاز است.

و اگر پیدا کردن اجماع در مالیات-بالا بردن قانون تا به حال شده است در یک فرایند دشوار در اوایل سال جاری آن را به احتمال زیاد ثابت به چالش کشیدن دوباره وقتی که بعد از کلی دادگاه تشکیل خود در دو سال جلسه شروع در ماه ژانویه با اثرات اقتصادی همه گیر به احتمال زیاد طولانی و 2022 درآمد surtax رای گیری سوال بلندی.

در کوتاه مدت با دو هفته باقی مانده قبل از پایان برنامه ریزی رسمی قانونگذاری کسب و کار, خانه و رهبران مجلس سنا می تواند به صورت یک مشکل روند مذاکرات به عنوان کار می کنند نسبت به نهایی حمل و نقل باند لایحه.

در حال حاضر که بودجه اضافه شده مالیات لایحه پیشنهاد شده است که از در حال اجرا خانه خواهد شد به احتمال زیاد فشار به مقیاس و دامنه از 18 میلیارد دلار چند سال استقراض لایحه آن تایید شده است که صندوق طیف وسیعی از عمده سرمایه و پروژه های تعمیر و نگهداری با توجه به کمیته حمل و نقل Co-صندلی Rep. ویلیام اشتراوس.

“اگر درآمد را ارائه و سپس شما می توانید حفظ 18 میلیارد دلار در هزینه های” اشتراوس در مصاحبه ای گفت:.

A $16.9 میلیارد سنا حمل و نقل باند لایحه برای بررسی در سنا پنج شنبه.

اشتراوس متوقف کوتاه آشکارا انتقاد از سنا برای پایان بخشیدن به جلسه طولانی با فشار به سمت در آوردن و خرج کردن پول بیشتر در پیری به سر می برند و زیرساخت های حمل و نقل اضافه کرد که او با اعتماد به نفس دو شاخه می توانید یک پیوند لایحه مصالحه هنگامی که آنها شروع کنفرانس کمیته مذاکره روند.

او روشن ساخته شده است هر چند که این خانه دیگر نمایش کامل لایحه استقراض آن گذشت در ماه مارس به عنوان عملی خود را در آن به خصوص با این بیماری همه گیر پانچ یک سوراخ در دولت درآمدهای مالیاتی برآورد شده در هر نقطه از $2 میلیارد دلار به 8 میلیارد دلار است.

در ماه مارس یک روز پس از تصویب مالیات و هزینه های لایحه که رهبران دموکرات برآورد خواهد جمع آوری بیش از 500 میلیون دلار در هر سال خانه اضافه شده حدود 3.5 میلیارد دلار از طریق اصلاح فرایند به $14.5 میلیارد دلار اوراق قرضه لایحه است که پدید آمده از آن راه و روش کمیته.

اشتراوس کاهش یافته است به قرار دادن تعدادی چقدر او معتقد است خواهد بود مقرون به صرفه و بدون گاز افزایش می یابد, مالیات بر شرکت ها حداقل مالیات مالیات غیر مستقیم ride-نقطه هزینه ها و مالیات بر فروش در اجاره ماشین خرید که امکانات از خانه درآمد ،

“این سخت است برای قول می دهم که ما می تواند هزینه $17 یا 18 میلیارد دلار در حمل و نقل هنگامی که دو چیز است: ما نمی باید اضافه درآمد که ما می دانستیم که ما نیاز قبل از COVID و COVID کاهش درآمد” اشتراوس گفت. “با درآمد رفتن در جهت رو به پایین من نمی دانم چگونه به مجلس سنا است که داده های مالی برای حفظ و افزایش هزینه های حمل و نقل.”

تقریبا بلافاصله پس از خانه به تصویب رسید آن دو نقطه عطفی در حمل و نقل اسکناس تقریبا تمام توجه خود را بر روی چراغ تپه منتقل شده به همه گیر پاسخ.

سنا نگه داشته و عمدتا آرام در چگونه آن را به آدرس حمل و نقل موضوع برای نزدیک به چهار ماه قبل از روشن هفته گذشته که وام گرفتن لایحه برای بحث و پنج شنبه خواهد بود این تصمیم گیری که ترک مالیاتی و افزایش هزینه دست نخورده.

سناتور. یوسف Boncore, اشتراوس همکاری صندلی در کمیته حمل و نقل مرتبط محوری به دور از جستجو برای جدید درآمد عمده خسارت وارده به دولت مالی با شیوع.

“زمانی که در دراز مدت چشم انداز اقتصادی روشن می شود و ما می توانیم بهتر ارزیابی آنچه که دولت باید به عنوان یک کل پست-COVID پس از آن ما می توانید شروع به مکالمه دوباره در مورد آنچه که درآمد ما نیاز” Boncore گفت: در هفته گذشته.

توسط سیگنالینگ آن را پشتیبانی نمی کند مالیات و یا هزینه افزایش در این ماه سنا به طور موثر مسدود و هر گونه حمل و نقل درآمد از تامین امنیت تصویب تا 2021 یا 2022 یک گام است که نیش زده بسیاری از سازمان ها و فعالان که به صرف مقدار زیادی از گذشته جلسه مورد که سیستم نیاز به پول بیشتر.

کریس دمپسی مدیر حمل و نقل ماساچوست ائتلاف گفت: سنا باند لایحه شامل با ارزش سیاست پیشنهادات اما او معتقد است که آن را تمدید “وضعیت موجود” مگر اینکه آن را به ارمغان می آورد پول جدید است.

“این سخت است برای دیدن چگونه یک پیوند لایحه می کند که افزایش درآمد در محدوده زمانی معین در دسترس برای حمل و نقل در حال رفتن به رفع ما بدترین-در-این-ملت تراکم ترافیک تعمیر ویران سیستم حمل و نقل و یا کمک به شهرهای کوچک و تعمیر چاههای و رفع پیاده رو در سطح ایالت” دمپسی گفت: در یک ایمیل. “پیوند لایحه این است که یک لیست از مجوز نه واقعی پروژه است. این پروژه و پیشرفت تنها ساخته شده است زمانی که دولت به استقراض ظرفیت به آنها انجام می شود. بدون جدید درآمد در محدوده زمانی معین به افزایش است که قرض گرفتن ظرفیت بسیاری از ارزش پروژه ها خواهد ماند بر روی تخته رسم و هرگز در واقع یک پیشگامانه یا روبان برش.”

دمپسی و دیگر فعالان پیوست سامرویل شهردار یوسف Curtatone روز چهارشنبه به فشار قانونگذاران را به اتخاذ اصلاحات که تحمیل بر درصد سوار-نقطه هزینه — خانه درآمد بسته خواهد افزایش هزینه تخت بر — خدمات و کمک های مالی مستقیم به سمت دیگر پروژه های بزرگ.

پس از این رویداد Curtatone گفت: سرویس خبری که سنا تصمیم به نوبه خود به دور از 5 درصد افزایش در دولت را با 24 سنت در هر گالن گاز و مالیات و حمل و نقل دیگر درآمد اصطبل شتاب در تغییرات مورد نیاز.

“اگر ما در حال رفتن به انجام این کار ما می توانیم نگه داشتن لگد زدن می توانید در پایین جاده و ما نمی توانیم فقط بچه افزایشی مراحل” Curtatone گفت. “برای انجام این کار نیست را ترک خواهد کرد آن را ناقص و دوباره فقط تسلیم مسئولیت را در این چالش برای نسل دیگری.”

رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر انتقاد خانه رهبران در ماه فوریه برای در ابتدا پیشنهاد یک نسخه کوچکتر از 18 میلیارد دلار استقراض بیل و استدلال کرد که نسخه خود را می تواند کلید سرمایه گذاری بدون افزایش مالیات است.

روز دوشنبه شهروندان برای محدود مالیات نوشت یادداشتی برای همه سناتورها ابراز قدردانی به سنا راه و روش کمیته به صورت “اجتناب از” جدید حمل و نقل و مالیات. CLT همچنین گفت که “طراوت به شنیدن” Boncore می گویند $16.9 میلیارد دلار اوراق قرضه لایحه بود مقرون به صرفه و بدون عبور از درآمد اضافی منابع.

“زندگی در درون ما به معنی مشخصه مسئولیت مالی, آیا در میان ترکیبات خود را در زندگی روزانه خود و یا انتظارات خود را از کسانی که آنها را انتخاب و به نمایندگی از آنها” CLT نوشت. این گروه خواست سناتور به اعتصاب یک پیوند لایحه اندازه گیری است که CLT می گوید اجازه می دهد شهرداری ها و مناطق برای تولید جدید مالیات برای حمل و نقل پروژه های خارج از گزاره 2 1/2 است که محدودیت های مالیات بر دارایی را افزایش می دهد.

با توجه به اشتراوس منطقه, رای گیری طرح می تواند به تعمیق نابرابری به دلیل کاهش درآمد جوامع کمتر از یک پایه مالیاتی که در آن برای ساخت حمل و نقل بودجه.

“من فکر نمی کنم آن را عادلانه به درخواست کسانی که جوامع برای دیدار با همان استاندارد است که برخی از ثروتمند یا شهرستان و یا شهرداری ها, چهره,” او گفت:. “اگر هر چیزی من فکر می کنم این نوع سیستم می تواند ما را از هم جدا بیشتر از ما با هم.”

Lizzi Weyant مدیر امور دولتی برای منطقه شهری شورای برنامه ریزی انداخت او حمایت سنا منطقه ای رای گیری طرح های پیشنهادی با این استدلال که این سوال اجازه می دهد تا جوامع به صندوق دوچرخه خطوط اتوبوس خطوط حمل و نقل منطقه ای و پروژه های دیگر در غیر این صورت آنها ممکن است قادر به پرداخت هزینه بدون دولت در سطح عمل است.

او اذعان کرد که وجود دارد برخی از سهام سوال در مورد, سیستم, اما افزود که “درآمد و جوامع روستایی واقعا می خواهید برای دیدن این نوع از سرمایه گذاری به دلیل آن را تنها راه آنها در حال دیدن قابل توجهی دلار برای حمل و نقل در جوامع است.”

قانونگذاران باید تا تاریخ 31 ژوئیه به پایان هر کسب و کار است که نیاز به یک تماس رول رای که شامل حل نهایی پیوند لایحه.

باید این جلسه در پایان با جدید حمل و نقل درآمد منابع در کتاب اشتراوس گفت: خانه خواهد شد به احتمال زیاد انتخاب کنید تا شارژ دوباره شروع به 2021.

“من نمی تواند پیش بینی آنچه که در خانه انجام خواهد داد, اما من می توانم بگویم این است: اگر درآمد جدید ارائه شده است در این جلسه برای حمل و نقل و سپس اضافه درآمد نیاز هنوز هم وجود دارد و به گمان من این خانه را قدم تا دوباره به آدرس آن را” اشتراوس گفت. “بهره برداری از سیستم حمل و نقل ما به یک موضوع است که قوه مقننه می تواند چشم پوشی است.”

حامیان متمم قانون اساسی اعمال 4 درصد surtax خانوار با درآمد بالای 1 میلیون دلار است که نیاز به یک رای از مجلس به قبل از رای دهندگان برای تصویب نهایی در ماه نوامبر 2022, می گویند آن را می تواند تولید به اندازه 2 میلیارد دلار در هر سال برای آموزش و پرورش و حمل و نقل.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>