پرستار بازنشسته پس از پیشرو اورژانس در ارتفاع همه گیر

لوول — برایان موناگان می دانست که همسرش کتی مبارزه را به "حفظ اشک در."مطمئن شوید به اندازه کافی کتی موناگان مح

توسط ATSHNEWS در 13 تیر 1399

لوول — برایان موناگان می دانست که همسرش کتی مبارزه را به "حفظ اشک در."

مطمئن شوید به اندازه کافی کتی موناگان محو چشم او به عنوان اتومبیل رژه توسط لوول بیمارستان عمومی به افتخار دیرین اورژانس پرستار بازنشستگی. او منفجر بوسه و فریاد زد: "دوستت دارم" به جمعیت.

64-در سال تعیین شد به بازنشسته در تاریخ 14 آوریل. اما زمانی که ER پر از COVID-19 بیماران و همکاران خواسته او را به ماندن او "نمی توانستم بگویم."

"صادقانه بگویم هیچ کدام از ما در واقع واقعا جای تعجب است که او بود که" موناگان دختر Maghan Hickok گفت. "ما می دانیم که این چیزی است که واقعا مهم است و همه ما واقعا سپاسگزار از آنچه که او در تلاش برای انجام," او اضافه شده بعد.

در کتی موناگان حدود 34 سال در LGH, او هرگز دیده می شود هر چیزی مانند COVID-19 بیماری همه گیر. برای یک زن و شوهر هفته اورژانس کارکنان انتوبه در مورد شش نفر در روز است. سخت ترین قسمت, او گفت:, گفتن بيماران و خانواده آنها مجاز به بازدید.

"این بسیار عاطفی," او گفت:. "ICU انجام داده است یک کار فوق العاده ای را با نگه داشتن در تماس با خانواده و..." او بعدا اضافه شده است.

هنگامی که توصیف همسرش برایان موناگان گفت: "strong-minded" برای اولین بار به ذهن آمد. "بسیار وجود دارد که تا کنون خنثی کردن او در پیشرفت به سوی اهداف خود," او گفت:.

این لوول بومی مورد مطالعه برای رشته پرستاری در حالی که بالا بردن چهار جوان کودکان و نوجوانان در اواخر 20s. برایان موناگان مشغول به کار تمام وقت به عنوان یک افسر عفو مشروط و زن و شوهر را به چرخش در آوردن بچه ها به درس پیانو و فوتبال تمرین Hickok به یاد می آورد.

"حالا که من از بچه ها از خود من آگاه تر از چقدر دشوار است که باید شده اند" Hickok گفت.

کتی موناگان الهام گرفته شده بود و توسط پدرش لئو فارلی که در خدمت به عنوان یک لوول عضو شورای شهر و شهردار در 1970s. او نشان داده که 44 Middlesex منطقه برای دو سال در اثر سرطان در سال 57 ،

"زمانی که من نشسته در ICU با او پس از آن بود آشکار است که پرستاران تنها مردم است که می تواند هر چیزی را برای او و من می خواستم به پرداخت که پشت" کتی موناگان گفت.

او به دست آورده او را درجه ای از Rivier دانشگاه در Nashua, N. H. و بعد تبدیل به یک پرستار مشاور در LGH. برای چند سال گذشته او به عنوان یک اورژانس پرستار مسئول.

"او واقعا به یک پرستار" برایان موناگان گفت.

"وجود دارد (بودند) لایه های بسیاری از شما می دانید, از خود گذشتگی که رفت به ماندن در اینجا" Kerry Ann رندیو یک درمانگر تنفسی گفت. "ما امن تر زمانی که او را در اینجا."

در دوم خود را به آخرین روز از کار کتی موناگان گفت: او را از دست همکاران از "بالا به پایین به تعمیر و نگهداری و امنیت" است. "پزشکی تغییر کرده است اما مردم ماندن همان" او گفت:.

بازنشسته شش نوه تکان داد نشانه هایی است که خواندن "نانا" و "شما آن را انجام داد!" یک SUV سوار با یک استخر شناور به شکل یک گاو نر مکانیکی متصل به سقف. "این است که هدیه خود را" نوشته شده بود بر روی پنجره.

پس از رژه, شهرستان, عضو شورای Sokhary Chau ارائه با استناد برای او "تعهد به جامعه است."

"به عنوان یک مادام العمر ساکن لوول کتی ارائه نمونه پرستاری مراقبت در طول سال, متخصص در خدمات اضطراری. سهم خود را به عنوان بخشی از ER تیم نجات بسیاری از زندگی" Chau از خواندن استناد.

پرستار ایستاده بود در آبی مالش و ارسی که به عنوان خوانده شده "هنوز تمام نشده" به عنوان جمعیت کف زدند و تشویق می کردند.

"او بسیار افتخار از اینکه از لوول و او را دوست دارد این جامعه و من فکر می کنم او می خواست به انجام به همان اندازه که او می تواند به بازگشت به آنها" Hickok گفت.

"او بسیار قوی و که ممکن است از قلب او. من فکر می کنم که راه می رود," برایان موناگان گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب