میدلسکس کالج پرستاران کار در خط مقدم جبهه از همه گیر

لوول — لورن Dominguez می دانستم که او می خواست می شود یک پرستار از او یک کودک بود.پس از حضور در میدلسکس کالج ب

توسط ATSHNEWS در 22 اردیبهشت 1399

لوول — لورن Dominguez می دانستم که او می خواست می شود یک پرستار از او یک کودک بود.

پس از حضور در میدلسکس کالج به عنوان یک فرد بالغ یادگیرنده Dominguez در حال حاضر با این نسخهها کار در اتاق اورژانس در امرسون در بیمارستان کنکورد.

"میدلسکس ما آماده شده به خوبی پرستاران" Dominguez گفت: در MCC آزادی مطبوعات. "آنها می دانند که آنچه آنها انجام می دهند. این سطح از تجربه و تخصص اساتید غیر قابل باور است."

دمینگوز همراه با همکار MCC پرستاری فارغ التحصیلان Jennie Lim و راشل ویلیامز در حال حاضر مبارزه در خط مقدم از این بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به MCC انتشار دقیق چالش ها به سه صورت است.

Lim با این نسخهها کار به عنوان یک پرستار در لوول, بیمارستان عمومی در متوسط واحد مراقبت که در آن او را فراهم می کند برای مراقبت از هر دو COVID و غیر COVID بیماران. ویلیامز با این نسخهها کار در یک نامشخص در واحد مراقبت های ویژه.

دمینگوز می گوید او "پوست ضخیم" با تشکر از دانش او به دست آمده از طریق استادان در MCC. این کیفیت است که کمک می کند تا او را در مقابله با چالش های پرستاری.

لورن Dominguez, فارغ التحصیل از برنامه پرستاری در میدلسکس کالج در حال حاضر با این نسخهها کار در اتاق اورژانس در امرسون بیمارستان. عکس حسن نیت ارائه میدهد از میانه کالج

"آنها واقعا نیاز به آماده سازی شما از آنجا که این کار سختی است," او گفت:. "به یاد دارم یکی از اساتید به من گفتن 'شما نیاز به دانستن چیزهایی که شما نمی دانید.' به این معنی که هنگامی که شما چیزی نمی دانید آماده برای یادگیری و دریافت انتقاد سازنده و اصلاح و جهت است."

چالش های ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر نمی تواند تدریس Dominiguez اضافه شده است. نیاز به شاهد جداسازی بیماران خود را احساس می کنید با توجه به خانواده نمی شود مجاز به اتاق یک مبارزه همه آنها چهره.

"من تنها می تواند انجام این کار بسیار با ماسک و سپر و این بزرگ لباس" Dominguez گفت. "آنها نمی توانند به دیدن من چهره آنها نمی توانند به دیدن من لبخند آنها می توانید ببینید من گریه. آنها ممکن است احساس, احساسات, اما آنها نمی توانید آن را ببینید و آن است که واقعا دشوار است. که واقعا تغییر چگونه درمان بیماران من. آن را جدی و آن را غم انگیز و من در تلاش برای کمی بیشتر کلامی در طرح من برای آنها."

Lim می یابد و آن را به چالش به ترک اتاق بیمار به دلیل چگونه تنهایی و ترس بسیاری از آنها احساس می کنید.

"این افراد در حال مبارزه برای زندگی خود را به تنهایی" Lim گفت. "خانواده ها توجه ما را به پشتیبانی و حمایت برای عزیزان خود. در تمام آن مدت من و همکارانم در حال نورد با مشت — انجام بهترین ما می توانیم در حالی که هنوز ارائه کیفیت مراقبت از بیماران ما."

با توجه به MCC انتشار ویلیامز کار کرده است به منظور تشویق, خلاق, رسانه های است که اجازه می دهد تا بیماران برای ارتباط با خانواده خود را.

"این سخت است نه اجازه دادن به اعضای خانواده در," او گفت:. "اما آنها بوده ام با استفاده از تکنولوژی به خلاق — اپل برای اتصال به زوم برای خانواده ها می شود در حال حاضر با آنها و من می توانم آنها را به حفظ حریم خصوصی با هم باشیم."

این ویروس جدید اضافه شده عوامل استرس زا به یک در حال حاضر خواستار کار با توجه به Lim — به خصوص ترس از ناشناخته ها و حجم کار سنگین تر. در حال حاضر اصلی, پرستار, Lim همچنین نمایندگان وظایف برای یک تیم است.

جنی Lim, یک, Middlesex, کالج پرستاری فارغ التحصیلان این نسخهها کار در یک متوسط واحد مراقبت در لوول بیمارستان عمومی. عکس حسن نیت ارائه میدهد از میانه کالج

"با وجود همه چیز را که در حال پرتاب ما هنوز هم باقی می ماند انعطاف پذیر و امیدوار" Lim گفت. "ما روز های خوب و روز هنگامی که ما احساس کاملا شکست خورده است. اما بدون در نظر گرفتن شرایط ما نشان خواهد داد تا برای ما شیفت بعدی که آیا آن را برای هشت یا 12 ساعت آماده به کار به عنوان یک تیم است."

در آغاز همه گیر ویلیامز گفت: آن دشوار است که مسئولیت رسیدگی به بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده و به شکل برنامه های جدید برای مقابله با ویروس است. اما هدف درمان بیماران باقی می ماند همان ،

"ما قطعا تا به حال به بسیاری از تنظیمات به راه ما انجام کارهای" ویلیامز گفت. "آن تقویت شده چگونه حیاتی نقش ما چیست و چگونه انعطاف پذیر هستیم. چقدر ما تفاوت در نتیجه این بیماران نقش مهمی است."

بازدید middlesex.mass.edu/nursing برای کسب اطلاعات بیشتر در MCC پرستاری برنامه. ثبت نام برای MCC تابستان و پاییز برنامه های در حال حاضر باز است. برای ثبت نام بازدید middlesex.mass.edu/registration تماس بگیرید و یا 800-818-3434.

دنبال Aaron Curtis در توییتر @aselahcurtis



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب