شهر همکاری با کلید غیر انتفاعی طول می کشد یک ضربه

لوول – جانباز شهرستان نمایندگان رادنی الیوت و ریتا مرسیه گفت: آنها از جامعه کار تیمی, Inc.'s هیئت مدیره پس از

توسط ATSHNEWS در 27 تیر 1399

لوول – جانباز شهرستان نمایندگان رادنی الیوت و ریتا مرسیه گفت: آنها از جامعه کار تیمی, Inc.'s هیئت مدیره پس از رای گیری در برابر یک حرکت به اعلام نژادپرستی بحران بهداشت عمومی در لوول — اعلام CTI صریحتر پشتیبانی می کند.

"من فکر کردم آن را بهتر خواهد بود اگر من استعفا داد و من نمی تواند موثر عضو هیئت مدیره" الیوت گفت.

مرسیه بازگشت نیست یک تماس درخواست نظر در روز پنج شنبه.

مدیر اجرایی CTI کارن فردریک گفت که او در نظر دارد برای رسیدن به نمایندگان و به آنها صحبت می کنند به طور مستقیم.

"من سپاسگزار برای زمان آنها بوده است در هیئت مدیره و احترام من تصمیم خود را," او گفت:.

او گفت که او هنوز خود را دریافت کرد نامه های رسمی از استعفای. CTI برجسته لوول غیر انتفاعی است که "بسیج(s) منابع برای افراد کم درآمد ارائه فرصت برای آنها برای رسیدن به ثبات و خودکفایی و یک صدا فعال و مشارکت در تصمیم گیری است که تحت تاثیر قرار زندگی خود را."

الیوت گفت که او شده است در هیئت مدیره به مدت هشت سال. فردریک گفت: مرسیه شده است در هیئت مدیره از اواسط 2000s.

CTI با صدور بیانیه ای در حمایت از نامه پیش نویس توسط Merrimack ولی تنوع سهام و ورود آن به نام برای اعلام نژادپرستی به عنوان یک بحران بهداشت عمومی در میان اصلاحات دیگر.

"این اظهارات اولین گام مهم در جنبش برای پیشبرد نژادی انصاف و عدالت است و باید به دنبال تخصیص منابع استراتژیک و اکشن" خواندن بیانیه ای در ایمیل فرستاده شده توسط این سازمان است. "به این دلایل جامعه کار تیمی است که در حمایت از تلاش های Merrimack دره و لوول تنوع سهام و ورود کنسرسیوم است و اصرار شهر لاول همچنین این اولین گام و اعلام نژادپرستی به عنوان یک بحران بهداشت عمومی"

مرسیه و الیوت به جای حمایت از یک قطعنامه در مورد نژاد پرستی است که متوقف شده از برچسب زدن آن به عنوان یک بحران بهداشت عمومی در ستیز شورای شهر در جلسه سه شنبه شب. یک جمله در CTI سایت گفت: این طور متناوب حرکت "مرتکب به هیچ واقعی تغییر در کسب و کار به عنوان معمول است."

الیوت گفت: فراخوانی برای اعلام نژادپرستی به عنوان یک بحران بهداشت عمومی در این شهر در معرض لوول به یک "مسئولیت بالقوه."

در جلسه سه شنبه شب, شهرستان, وکیل کریستین اوکانر گفت: خاص پیدا کردن توسط شورای شهر در بیانیه ای از نژادپرستی به عنوان یک بحران بهداشت عمومی می تواند یک "تاثیر منفی" برای آینده پرونده های حقوقی علیه این شهر است. فریم حرکت به عنوان پاسخ به یک بزرگتر ملی موضوع را اجتناب از این مسئله ،

الیوت نیز در زمان موضوع را با ایمیل ارسال توسط کارل هاول که قطعنامه به نام الیوت پشتیبانی "بی اعتنا تن ناشنوا و غیر صریح" و خواست شورا به "سمت راست از تاریخ است."

در حالی که هاول یکی از کارکنان CTI — بخش مدیر اسکان و خدمات بی خانمان — او ارسال ایمیل به عنوان یک فرد.

الیوت گفت که او احساس تماس خود را با وضوح "ناشنوا تن" بود که انتقاد شخصی.

"من احساس می کنم من در سمت راست (از تاریخ). ... من به گوش مردم برای 23 سال به عنوان یک عضو شورای شهر," او گفت:.

قبل از رای گیری CTI پست شده در رسانه های اجتماعی اطلاع یادآوری ساکنان رای دادن. بخشی از این توجه کنید به عنوان خوانده شده "وجود دارد متناوب حرکت است که مرتکب به هیچ واقعی تغییر در کسب و کار به عنوان معمول است."

که الیوت حرکت و او در زمان ارتکاب جرم به آن است.

الیوت گفت که او معتقد است CTI کمک می کند تا بسیاری از مردم در نیاز و خواسته های سازمان هست.

مرسیه و الیوت منصوب شدند به CTI هیئت مدیره با شهردار John Leahy در اوایل این سال هر چند فردریک گفت: این نظارت است و نه چگونه مردم منصوب به تخته کنه. دو نمایندگان' ملاقات ادامه داد: از سال های گذشته است.

فردریک گفت: این هیئت در دیدار دوباره در ماه سپتامبر است و انتظار می رود به انتخاب یکی دیگر عضو شورا و یا شورا را نماینده و عضو جامعه برای پر کردن نقاط.

او گفت: CTI برنامه به ادامه کار با این شهر است.

"ما شرکای خوب," او گفت:. "ما متفاوت در یک موضوع است. من فکر می کنم که فقط جهان است."

لیهی گفت: این استعفا در جلسه شورای شهر آمد و به عنوان "احمقانه" و او معتقد است که نمایندگان می تواند صبر کردم تا روز بعد.

"اگر شما در, سیاست ما انتقاد همراه با ستایش" او گفت:.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب