بالا 10 محبوب ترین کلاس در Penn State: بستهای

از مقدماتی دوره های مورد نیاز به سرگرم کننده انتخابی مانند انسان شناسی, از, الکل, Penn State دانش آموزان عشق ب

توسط ATSHNEWS در 9 خرداد 1399

از مقدماتی دوره های مورد نیاز به سرگرم کننده انتخابی مانند انسان شناسی, از, الکل, Penn State دانش آموزان عشق به بسته برنامه های خود را. بسیاری از کلاس های ذکر شده در زیر باید بسیار بالا محبوبیت آشکار است توسط این واقعیت است که آنها برگزار می شود در بزرگترین سالن سخنرانی در دانشگاه — توماس 100. سالن صندلی می تواند تا 726 دانش آموزان!

نگاهی به 10 محبوب ترین کلاس که دانش آموزان می خواهم به گرفتن بینی از دانش آموزان خود را.

10. لفاظی و زندگی مدنی و I و II (CAS 137H/ENGL 137H و CAS 138T/ENGL138T)

classes at penn state
giphy.com

این دو بخش دوره های مورد نیاز بخشی از برنامه درسی برای دانش آموزان در Schreyer افتخارات دانشکده در پن استیت. حتی AP اعتبارات اجازه نمی دهد دانشمندان به انتخاب کردن از این دوره است. حتی اگر آن را شمارش افتخارات اعتبار این دوره گرایش به محبوب در میان تمام بدن دانش آموز به عنوان به خوبی. لفاظی و زندگی مدنی و کمک می کند تا دانش آموزان بهبود نوشتن خود را و مهارت های صحبت کردن اجازه می دهد آنها را برای تکمیل پروژه های تحقیقاتی در موضوعات خود را انتخاب یا به صورت جداگانه و یا با یک گروه بسته به انتساب. "بهترین بخشی از لفاظی و مدنی زندگی این فرصت را به شروع گفتگو که مربوط به مسائل سیاسی و اجتماعی از امروز" پن استیت دوم تامی بنت گفت. از طریق کار گروهی کلاس اجازه می دهد تا دانش آموزان برای یادگیری در مورد دیدگاه های مختلف در مورد موضوعات بحث برانگیز.

9. ابتدایی آمار (آمار 200)

classes at penn state
giphy.com

به عنوان بخشی از آموزش عمومی مورد نیاز در پن استیت دانش آموزان باید شش اعتبارات از "کمی" دوره های آموزشی. کمی دوره معمولا شامل ریاضی دوره اما آن را فقط اتفاق می افتد که آمار 200 فقره 3 کمی اعتبارات است. علاوه بر این به منظور دیدار با الزامات مورد نیاز برای ورود به مدرسه کسب و کار در پن استیت شما باید این دوره است. پس از آمار 200 اتفاق می افتد به یکی از ساده ریاضی دوره های آموزشی در پردیس; دانش آموزانی که رشته نیازی به سخت ریاضی دوره تمایل به انتخاب این گزینه خود را برای دریافت مقدار مورد نیاز از راه.

8. جنسیت و تکامل (ANTH 216N)

classes at penn state
giphy.com

شناخته شده به عنوان "فیلم کلاس" این دوره مذاکرات در مورد جفت گیری رفتار و تمایلات جنسی انسان. علاوه بر ارائه یک خنده خوب این دوره محبوبیت می آید از این واقعیت است که آن را می شمارد به عنوان یک "Interdomain." که بدان معنی است که این دوره دهانه بیش از یک آموزش کلی دامنه. Penn State دانش آموزان باید شش اعتبارات interdomain دوره های قبل از فارغ التحصیلی. به عنوان یکی از لذت بخش تر interdomains, "فیلم کلاس" تبدیل به یک مورد علاقه در میان دانش آموزان است. برخی از جالب موضوعات پوشش داده شده در یک کلاس عادی شامل زنان جفت گیری استراتژی های مانند رقابت جنسی در مردان و ازدواج. علاوه بر این دانش آموزان بودند خیلی هیجان زده برای پیدا کردن که یکی کل کلاس دوره اختصاص داده شده بود به "اوج لذت جنسی زنان." جنسیت و تکامل آسان و جالب interdomain, توطئه کسانی که انتخاب می کنید به آن را.

7. مسابقه و روابط قومی (SOC 119)

classes at penn state
giphy.com

در مسابقه قومی و روابط دانش آموزان در مورد "نابرابری رقابت و تضاد" از طریق جنبش های اجتماعی و سیاست های دولت. این دوره شمارش برای یکی از مقدماتی کلاس های جامعه شناسی و برای چهار اعتبارات به جای سه. دانش آموزان شرکت در هفتگی بحث و نوشته های مجله. مسابقه و روابط قومی فقره "ایالات متحده آمریکا فرهنگ" مورد نیاز برای فارغ التحصیلی از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا که اتفاق می افتد به یکی دیگر از جایزه اضافه شده از این دوره است. SOC 119 همچنین شامل یک پروژه تحقیقاتی است که در آن دانش آموزان در نوشتن یک مقاله در یک موضوع بحث برانگیز تحت پوشش در کلاس مانند مهاجرت و یا نژاد پرستی. این دوره شامل یک نیاز به حضور شش "در گفتگو دیالوگ" در طول ترم. دانش آموزان در گروه های بحث و گفتگو با دانش آموزان با پیشینه های قومی مختلف و هنجارهای اجتماعی مورد بحث برای کمک به شکستن موانع نژادی. من کاملا لذت می برد که من با حضور در پاییز گذشته.

6. انسان شناسی از الکل (ANTH 140)

classes at penn state
giphy.com

نه تنها انسان شناسی از الکل تعداد برای ایالات متحده فرهنگ مورد نیاز آن را نیز پوشش می دهد بین المللی "فرهنگ" مورد نیاز است. این دوره را مجذوب دانش آموزان به ویژه کسانی که لذت بردن از بیرون رفتن در تعطیلات آخر هفته به یکی از بسیاری از میله های زندان در کالج ایالتی. اساسا دانش آموزان در مورد الکل از طریق سنین شروع از 10000 سال پیش.

5. زیست شناسی: مفاهیم اولیه و تنوع زیستی (BIOL 110)

classes at penn state
giphy.com

شبیه به دبیرستان نمونه کلاس زیست شناسی, زیست شناسی: مفاهیم اولیه و تنوع زیستی محسوب می Penn State مقدماتی زیست شناسی دوره. علاوه بر این در این دوره اتفاق می افتد برای اولین بار دوره های مورد نیاز برای کسانی که با قصد فارغ التحصیل در رشته زیست شناسی. بسیاری از غیر-زیست شناسی انتخاب رشته برای شرکت در این دوره به عنوان یک راه آسان برای انجام "علوم طبیعی" به طور کلی مورد نیاز آموزش و پرورش. "اگر شما یک ساقه اصلی یا pre-med, BIOL 110 است که به احتمال زیاد یکی از کلاس های مورد نیاز به صورت عمده خود را. که می شود گفت این کلاس است که مورد علاقه بسیاری از دانش آموزان بدون در نظر گرفتن عمده. بخشی از دلیل می تواند باشد که البته یک مقدمه به زیست شناسی برای کسانی که در بین رشته های اصلی یا کسانی که در تلاش برای تصمیم گیری چه چیزی برای مطالعه در دانشگاه" پن استیت زیست شناسی عمده پریا Devanarayan گفت. زیست شناسی: مفاهیم اولیه و تنوع زیستی می تواند یک راه بسیار خوبی برای شروع, شما, زیست شناسی, سفر در پن استیت و ببینید اگر شما واقعا لذت بردن از این موضوع است.

4. مقدمه به توسعه انسانی و مطالعات خانواده (HDFS 129)

classes at penn state
giphy.com

در این درس مورد بحث عوامل مؤثر مردم در هر وضعیت زندگی خود را با شروع دوران کودکی است. همچنین در مورد جنبه های زندگی خانوادگی و ازدواج و روابط صمیمی. عوامل زیان آور برای رشد و سلامت کودکان می آیند تا در مکالمه به عنوان به خوبی. وقتی پرسیده شد که در مورد مقدمه به توسعه انسانی و مطالعات خانواده استاد مولی Countermine نام آمد ، دانش آموزان لذت می برد داشتن او به عنوان یک استاد. "من در حال حاضر این مواد در راه است که کمک می کند تا دانش آموزان درک کنند که چرا آنها احساس, فکر و عمل می کنند. چرا من احساس می کنم مثل من واقعا نمی تواند اعتماد به دوست پسر من? چرا من همیشه اجرا از روابط ؟ چرا شریک زندگی من می خواهم به بحث در همه زمان ها و من نمی خواهم به ؟ من هم به آنها آموزش در مورد تحقیق در پدر و مادر نوزادان و کودکان است که آنها مربوط به آنها چگونه بودند parented و چگونه آنها ممکن است می خواهم به پدر و مادر خود کودکان و نوجوانان در آینده" Countermine گفت. او همچنین شامل شخصی خود نمونه هایی را در این دوره که طنین انداز با دانش آموزان است. "من صحبت کردن در مورد تجربه خود من با طلاق پدر و مادرم من ناتوانی در اعتماد به هر کسی که برای مدت زمان طولانی چگونه من قادر به کار را از طریق آن مسائل و چگونگی انجام این کار به من کمک می کند بهتر همسر و پدر و مادر امروز" Countermine اضافه شده است. دانش آموزان ترک کلاس الهام بخش برای بهبود روابط شکسته در زندگی خود و ایجاد تغییرات سالم.

3. مقدماتی Psychology (PSYCH 100)

classes at penn state
giphy.com

نه تنها این دوره آموزش ابتدایی, روانشناسی برای کسانی که در تلاش برای انتخاب کنید که آیا یا نه برای اضافه کردن یک روانشناسی عمده یا جزئی, اما آن را نیز به عنوان یک پیش نیاز سایر دوره های روانشناسی. آن را تعجب آور نیست که روان 100 همچنان یکی از محبوب ترین کلاس در پن استیت با توجه به این واقعیت Penn State دانش آموزان اغلب را انتخاب کنید برای اضافه کردن روانشناسی به عنوان یک جزئی. این دوره به معرفی دانش آموزان به مبتدی روانی و نظریه ها و تحقیقات آنها می تواند "اعمال می شود به زندگی روزمره خود را."

2. هنری جهان (ASTRO 7N)

classes at penn state
giphy.com

این Artisitic جهان شمارش به عنوان یک interdomain البته فقط مانند "فیلم کلاس" ذکر شده در بالا. این دوره ارائه می دهد یک فرصت منحصر به فرد برای دانش آموزانی که لذت بردن از هنر و علم به رشد است. جین چارلتون شرکت می آموزد ASTRO 7N با Nahks Tr'Ehnl. "همه علوم تدریس از طریق خود ما دانشگاه مریخ بازی ویدئویی است که دانش آموزان می گویند باعث می شود آن را بیشتر سرگرم کننده برای یادگیری فقط با بازی این بازی. آنها می توانند از طریق بازی خود به خود برنامه بدون هیچ گونه نگرانی در مورد حضور در کلاس ها و جلسات" چارلتون گفت. "ما امیدواریم که برای رسیدن به یک نقطه که در آن بیشتر از همه Penn State دانش آموزان را یکی از کلاس های نجوم و تقریبا 4700 دانش آموزان در Astro 7N این ترم ما در مسیر درست برای دستیابی به این هدف است." دانشجویان در ادامه به ثبت نام هنری جهان به عنوان یک خروجی خلاق در هر ترم.

1. علوم محیط زیست (BISC 3)

classes at penn state
giphy.com

درآمد نقطه از محبوب ترین کلاس در پن استیت محیط زیست, علم دانش آموزان ارائه می دهد یک تجربه سخت برای پیدا کردن در جاهای دیگر. نمره دانشجويان به طور معمول عبارتند از:
امتحانات اما نه در BISC 3. در علوم زیست محیطی, نمرات فقط شامل نوشته های مجله است که دانش آموزان تکمیل دو هفته و همچنین مشارکت در فعالیت های چنین به عنوان یک محیط زیست وعده غذایی یک پیاده روی در یک پارک محلی و سازگار با محیط زیست پروژه هویت. "بهترین قسمت در مورد BISC 3 توانایی خود را برای تدریس به دانش آموزان در مورد خود. من در رفت و با فرض آن همه چیز در مورد محیط زیست اما من یاد گرفتم که در مورد من چگونه جا به محیط زیست است. من فکر می کنم این واقعا شگفت انگیز برای پیدا کردن چگونه اعمال ما تاثیر هر یک از دیگر و محیط اطراف ما" گفت: Penn State ارشد ادیسون آلبرت. او معتقد است این کلاس محبوب است چون دانش آموزان "لذت بردن از آزادی های اطراف کلاس دستورالعمل." جن اندرسون می آموزد علوم محیط زیست با یک میکروفون از مقابل توماس 100 دانشجو در 726 سالن سخنرانی در بالا ذکر شد. "به عنوان یک محیط زیست علوم کلاس تاکید این دوره است که به نظر ما ارتباط [و] چگونه ما هستند بخشی جدایی ناپذیر از زمین به عنوان یک کل و جوامع محلی ما" اندرسون گفت. با توجه به کشف ماهیت این دوره BISC 3 همچنان به عنوان یکی از سخت ترین کلاس به برنامه به دلیل تقاضای بالا.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن