Mandryk: Sask. دولت باید COVID-19 پروتکل برای مدارس سقوط رای

محتوای مقاله در ادامهجذاب ترین در آخرین COVID-19 آمار 597 از این موارد ذکر شده ناشی از "جامعه تماس با ما" در م

توسط ATSHNEWS در 6 مرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

جذاب ترین در آخرین COVID-19 آمار 597 از این موارد ذکر شده ناشی از "جامعه تماس با ما" در مقایسه با 198 از طریق سفر است. (یکی دیگر از 272 موارد تا به حال "هیچ شناخته شده قرار گرفتن در معرض" در حالی که 111 نفر هنوز تحت بررسی است.)

افزایش جامعه شماره تماس باید به موازات افزایش چشمگیر موارد در جنوب (229 نفر) و مرکزی (128 موارد عمدتا در غرب) مناطق است که می تواند به طور مستقیم نسبت به شیوع این بیماری در Hutterite مستعمرات.

این دو منطقه از استان حدود for80 درصد از زمان فعال مورد نیاز خود را افزایش مجموع موارد توسط 233 در ماه گذشته است.

تعداد موارد فعال در جنوب بود به عنوان کم به عنوان پنج در جولای 8 (پس از اولیه ژوئن 16 شیوع در دو Maple Creek-منطقه Hutterite مستعمرات) و منطقه مرکزی کاهش یافته و به صفر فعال موارد در جولای 5.

دوباره ما نمی توانیم به طور کامل مقصر دولت اکنون در حال انجام ضبط آزمون — حدود 1800 در روز جمعه و در مجموع 91,183 از یکشنبه. که گفت: به عنوان نخست وزیر اسکات وزارت معارف گفت: در هفته گذشته پنج روز صبر کنید COVID-19 آزمون در ساسکاچوان است "غیر قابل قبول".

نیز غیر قابل قبول است که فقدان استراتژی دولت برای جلوگیری از این افزایش اعداد. یکی می شود این بی میلی دولت به سرکوب Hutterite جامعه در حال حاضر ننگ این شیوع اخیر اما دولت مشکل در حال حاضر ممکن است بزرگتر از آن است.

حتی آن را به عنوان چهره خود بزرگترین شیوع دولت احساس می کند آن را نمی تواند به عقب در مدارس بازگشایی در یک ماه و یک انتخابات شروع در دو ماه. و بدون برنامه ریزی برای رفتن به جلو یکی از ترس چیزی است که در مورد به من بدهید.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب