9 نکات بسیار مفید برای بهبود جکوزی بادی

طراحی فضای داخلی به صورت مواج در نظر گرفته شده تا در زمان نشستن درون آن به خوبی اعضای بدن را به منظور ایجاد م

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

طراحی فضای داخلی به صورت مواج در نظر گرفته شده تا در زمان نشستن درون آن به خوبی اعضای بدن را به منظور ایجاد محلی راحت پوشش خواهد داد. برای تخلیه راحت آب جکوزی و همچنین عبور آب از دستگاه هیتر چند دریچه آب روی بدنه تعبیه شده که هر کدام دارای درپوش خاص خود می باشد تا امکان جلوگیری از خروج آب نیز فراهم شود. به دلیل ابعاد نسبتا بزرگ و همچنین برای بادگیری آسان آن میتوانید از یک پمپ باد برقی با قدرت مناسب استفاده نموده و جکوزی بادی ۶ نفره را در عرض چند دقیقه آماده استفاده کنید. عمدتا یک جکوزی بادی ساختاری حرفه ای دارد اما در این میان یک سری از این محصولات امکاناتی را ارائه داده اند که باعث شده تا نسبت به دیگر محصولات برتری داشته باشند. 1- توان هیتر 2200 وات , 2 -توان ماساژ ایرجت 700 وات , 3 -درپوش دو تیکه باد شونده برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل و گرم نگه داشتن جکوزی , 4 - آچار مخمصوص , از مشخصات دیگر این محصول میباشد . ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا لبه بدنه بوده که برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن حدود 5 الی 10 سانتی متر کمتر از ارتفاع بدنه خواهد بود.

وزن بسته بندی جکوزی بادی گرد اینتکس با احتساب لوازم همراه خود به 47.8 کیلوگرم رسیده این در حالی است که این جکوزی در حالت پر شده از آب وزن حدود 800 کیلوگرمی را به خود خواهد گرفت. با خرید پمپ باد دستی یا برقی اینتکس میتوانید محصول خود را پر از باد کنید. برخی از آن ها دارای پمپ باد برقی می باشند که در داخل بدنه وجود دارد اما برخی دیگر به پمپ باد برقی جداگانه تجهیز می باشند. برخی از جکوزیهای مدرن دارای تجهیزات و امکاناتی مانند ماساژِر، سیستم تزریق گاز ازن به منظور استرلیزه کردن آب، چراغهای زیر آب، چراغهای پسزمینه، صفحه کنترل کامپیوتری، رادیو، اسپیکر ضدآب، ریموت کنترل و بالشتک زیرسری میباشند. در این نوع، آب آنها پس از هر بار استفاده تخلیه می­شود و برخی از آنها مجهز به المنت حرارتی برای گرم کردن آب هستند. بنابراین هیچ جای نگرانی بابت آسیب دیدن و یک بار مصرف بودن این جکوزی پیش ساخته نخواهد بود زیرا پس از تعمیر همانند روز اول خود قابل استفاده خواهد بود. Artic᠎le w as generated with t᠎he help  of GSA​ Content Gener ator  Dem​over᠎si​on!

جکوزی بادی گرد اینتکس یکی از اولین جکوزی های بادی و پیش ساخته تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که به یکی از پر طرفدار ترین محصولات بادی و پیش ساخته تبدیل شد. جنس کف جکوزی بادی پیش ساخته از فوم بسیار نرم تولید شده و باعث نرم شدن قسمت کف جکوزی میشود که در استفاده طولانی مدت از جکوزی بادی احساس خستگی نکنید . به گونهای که به راحتی آب را گرم کرده و تولید حباب میکند بدون اینکه با تولید صدا مزاحمت ایجاد کرده باشد. محصولی که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC و برزنت بوده که با ترکیب یکدیگر جنس بدنه ای مقاوم و ضخیم را ایجاد کرده است تا در برابر دما و فشار آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را داشته باشد. از تجهیزات مهم و کاربردی در جکوزی بادی پیش ساخته مربعی می توان به دستگاه گرم کن آب با قابلیت گرم کردن تا 40 درجه سانتی گراد، دستگاه حباب ساز آب، پمپ تصفیه فیلتری و پمپ باد اشاره کرد. همچنین داشتن وزن کمتر نسبت به جکوزی های غیر بادی و قیمتی بسیار مقرون به صرفه مشتریان را ایجاب به خرید این نوع جکوزی های پیش ساخته می کند که همانند جکوزی های بتنی و سنتی تمام نیاز های مصرف کنندگان را بر طرف می سازد.

علاوهبر خرید بلیط ارزان، رزرو هتل و اقامتگاه از طریق سایت یوتراوز هم بسیار بهصرفه است. یکی از مهمترین آیتم هایی که مصرف کنندگان قبل از خرید به آن توجه زیادی می کنند جنس بدنه بوده که در این جکوزی نیز از اهیمت بالایی برخوردار شده است. با توجه به دمای محیط و طبق سلیقه خود میتوانید توسط صفحه دیجیتالی هیتر، دما و حرارت آب را تنظیم کرده و یک حوضچه آب گرم مجهز برای خود فراهم آورید. برای جلوگیری از انفجار جکوزی، یک فشارسنج هوشمند تعبیه شده است که به طور همزمان فشار داخل جکوزی را روی صفحه نمایش می­دهد. پمپ­های تعبیه شده در دیوار پیش ساخته جکوزی، آب را با فشار و متناوب به محیط جکوزی پمپ می­کنند. جکوزی های بادی پیش ساخته و پرتابل شرکت اینتکس دارای تمامی لوازم جانبی برای راه اندازی را دارند و فقط کافیست که یک زمین صاف را در نظر بگیرید و به راحتی جکوزی را نصب کنید . برای خرید جکوزی بادی پرتابل بست وی تنها کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش کنید. جکوزی بادی اینتکس را میتوانید در حیاط، داخل خانه یا مکانهای ورزشی و باشگاهها نصب کنید. در صورت برخورد یک شی برنده یا نوک تیز به بدنه جکوزی بادی اینتکس و آسیب دیدن آن، میتوانید به وسیله برچسب تعمیرات نقطه آسیب دیده را به بهترین شکل ممکن و بدون هیچ گونه ردی تعمیر کنید.

آخرین مطالب