نظر: نفت هنوز زنده و لگد زدن به رغم برخی موانع

محتوای مقاله در ادامههمه ما فکر می کردند نفت بود فقط ماندن در خانه در تلاش برای دریافت از طریق این طبیعی مانند

توسط ATSHNEWS در 26 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله در ادامه

همه ما فکر می کردند نفت بود فقط ماندن در خانه در تلاش برای دریافت از طریق این طبیعی مانند بسیاری از ما است. نفت هنوز هم تعداد زیادی از دوستان به خاطر هواداران صنعت نفت را در درک چگونه قابل اعتماد و مفید است. نفت همیشه وجود دارد برای نگه داشتن کوره در حال اجرا چراغ ها و اتومبیل های خود را در حال اجرا هموار. حتی خانم مه و آقای Blanchet hypocritically تکیه بر نفت را به سفر بین خود سوار در بریتیش کلمبیا و کبک و اتاوا.

خوشبختانه برای نفت وجود دارد هنوز هم بسیاری از ما که آماده برای شروع مقدمات مراسم تشییع جنازه فقط رتبهدهی نشده است. برخی از ما می دانیم که صنعت نفت و گاز همچنان به عنوان یک کمک کننده به اقتصاد کانادا با استفاده از هزاران نفر از خوب و صادق کانادایی. من هستم و همیشه خواهد بود ناعذرخواهانه به نفت و وعده برای بررسی بیشتر به مطمئن شوید که آن را انجام اشکالی ندارد حتی در زمان آهسته چون من به یاد داشته باشید چگونه پر رونق بخش انرژی کمک کانادا آب و بحران مالی 2008-09. این زمان برای متوقف کردن درمان و روغن مانند است که شرم آور پسر عموی ما همیشه فراموش نکنید که به دعوت اما همیشه وجود دارد برای شما هنگامی که شما به آنها نیاز دارید بیشتر. از آن خواهد شد کمتر مهم به ما کمک به بهبود از دوران سخت پیش رو, اما تنها در صورتی که دولت عمل می کند در حال حاضر.

بر خلاف نابهنگام گزارش نفت مرده است. تقاضا برای نفت ادامه خواهد داد برای دهه های آینده با توجه به تعداد ضروری محصولات و خدمات است که تکیه بر آن. و تا زمانی که نفت لازم است برای راه ما از زندگی من مانند روغن خودرو روغن در حال اجرا ساسکاچوان ماشین آلات کشاورزی و روغن نگه داشتن ما تولید برق و گیاهان در حال اجرا به کانادایی نفت; زیرا من ادامه خواهد داد برای حمایت از کار سخت کانادایی شاغل در کانادا صنعت نفت و گاز.

وارن Steinley عضو پارلمان برای رجینا Lewvan.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن