رشته های مقابله با مدت زمان کوتاه قبل از روز افتتاحیه

توسط جی کوهنشیکاگو (AP) — را فراموش کرده ام در مورد آن halcyon چند روز اول بهار آموزش و هنگامی که تنظیم برای س

توسط ATSHNEWS در 7 تیر 1399

توسط جی کوهن

شیکاگو (AP) — را فراموش کرده ام در مورد آن halcyon چند روز اول بهار آموزش و هنگامی که تنظیم برای سمت راست توپ را روی گوه زمان در سمت راست زمین گلف است که اغلب بیشتر به چالش کشیدن از کار در این زمینه است.

هنگامی که عمده leaguers گزارش هفته آینده برای بهار آموزش 2.0 — و یا شاید دقیق تر بیس بال اولین کمپ تابستانی — زمان خواهد بود یکی از با ارزش کالا با حدود سه هفته قبل از روز افتتاحیه.

"ما قصد داریم به برخی از زندگی حلاجی شیوه های اولین روز از آنها نشان می دهد. بعد 1 و بعد 2. ... چند یو پی اس برای استارت" کانزاس, شهرستان, مدیر, Mike Matheny گفت: جمعه در یک کنفرانس ویدیویی تماس بگیرید. "این بچه ها در حال آماده شده برای آن است. آنها بوده ام گرسنه برای آن است."

در سراسر رشته های مسابقه است برای تنظیم برنامه سفر و کار کردن جزئیات نهایی برای آموزش پیش از یک فصل بی رحم فقط 60 بازی. پس از مصرف coronavirus آزمون و اجباری دوره قرنطینه در حالی که در انتظار نتایج کامل تیم ملی تمرینات به احتمال زیاد آخر هفته آینده آغاز خواهد شد.

به طور منظم شروع فصل جولای 23 و 24 ترک یک دوره کوتاه برای بازیکنان به تهیه و روی حیله و تزویر تعادل برای مدیران تلاش برای به دست آوردن تیم خود را آماده در حالی که همچنین نگرانی در مورد مسائل مربوط به سلامت بالقوه است که می تواند تا موسیقی پاپ با فرکانس بیشتر طول کوتاه آموزش دوره.

"من فکر می کنم که بزرگترین مسئله در حال رفتن به فقط تجمع" White Sox گیر جیمز مک کین گفت. "من صادقانه فکر می کنم که هر کس انجام همه چیز آنها احتمالا می تواند به ماندن در شکل از کوزه پرتاب و hitters هدف قرار دادن. اما تنها بسیاری از نوسانات در قفس و بسیاری از شما می دانید, غیر آدرنالین bullpens شما می توانید پرتاب.

"یک دلیل وجود دارد که چرا ما باید شش هفته از بهار آموزش نمونه آموزش بهار."

وجود نگرانی های خاص برای شروع کوزه که مراقبت زیادی در ساختن سلاح های خود را بیش از یک دوره طولانی. که یکی از دلایل فعال فهرست اسامی خواهد شد 30 بازیکن در طول دو هفته اول فصل 28 در دوم دو هفته و 26 بعد از آن.

حذفی, مدیر کریگ Counsell گفت: آنها می توانند شروع سال با عنوان بسیاری از 17 کوزه.

"ما یک دسته از بچه ها که خیلی بیشتر طول از من پیش بینی" Counsell گفت. "من نه به عنوان نگران است که به عنوان من می خواهم که در ابتدا فکر می کردم که ما رفتگان در اواسط ماه مارس. آنها تمام شده است پرتاب در یک برنامه منظم. آنها تمام شده است پرتاب به hitters. در حال حاضر این چالش هنگامی که ما تا سطح شیب دار, شدت, چه, بازیابی نگاه مانند? که احتمالا چیزی که من فکر می کنم در مورد بیشتر است."

در حالی که بهار آموزش متوقف شد مارس 12, بازیکنان نیست دقیقا نشسته است در اطراف این زمان تمام. McCann کار می کرد در سابق توله utilityman بن Zobrist را انبار در تنسی است. White Sox آس لوکاس Giolito گفت: او مواجه شده است hitters در شمال کالیفرنیا هر کس از دبیرستان چشم انداز به جزئی leaguers.

"در یک تقریبا به صورت هفتگی من گرفتن یک زن و شوهر bullpens در زنده اغل گاو یا حشم رو hitters در اینجا در ساکرامنتو," او گفت:. "و من در حال حاضر در مثل بالا و پایین سه بار نوع شکل من حدس می زنم شما می توانید می گویند که من شبیه سازی سه نوبت و حتی گسترش نوبت از گاهی فقط برای گرفتن زمین بشمارد."

فراتر از آسیب و coronavirus نگرانی های فضایی نیز یک موضوع برای بیس کمپ تابستانی. در حالی که بهار امکانات آموزشی در فلوریدا و آریزونا چند backfields که بازیکنان می توانند با استفاده از تیم در حال رفتن به آن را بیشتر از خانه خود ballparks و یک تعداد انگشت شماری از منطقه امکانات.

که به معنی شروع مبهوت بار برای بازیکن تمرینات و گسترش روز برای مربیگری کارکنان. این همچنین بدان معنی است جلسات در روح ورزشگاه concourses به جای تنگ clubhouses بنابراین بازیکنان می توانند مشاهده اجتماعی فاصله دستورالعمل های طراحی شده برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19.

"این در واقع فقط با استفاده از تمام قطعات از امکانات بسیار عاقلانه و کارآمد و من فکر می کنم با این طرح اولیه است که ما باید توابع آن مانند این که" دزدان دریایی مدیر Derek شلتون گفت. "این یک چیز برای کارکنان بخشی از آن را برای رفتن به یک روز دیگر از آنجا که ما در حال برخورد با یک زمینه و شما در حال صحبت کردن در مورد زندگی BPs و بچه ها آماده است. ما در حال رفتن به باید بسیار کارآمد است."

برخی از مکان ها بهتر است برای این کار مناسب تر از دیگران است. گنبد استادیوم را به تیم خود اطمینان بیشتر برای برنامه های خود را. دایاموند در حال رفتن به استفاده از چیس زمینه و بهار مرکز آموزش در اسکاتسدیل, فقط یک درایو کوتاه دور از خانه خود را انجام.

"فقط یک کمی طولانی تر روز" Counsell گفت. "ما همه کار انجام می شود که ما نیاز به انجام. داخل بازی تیم ملی در حال رفتن به یک بخش بزرگ از این است. ما می خواهیم با استفاده از هر دو clubhouses. فضا خوب است اما یک رشته فقط نوع طول روز فکر می کنم."

___

AP نویسندگان ورزشی را قبر استیو Megargee و دیوید Brandt کمک به این گزارش.

___

جی کوهن را می توان در رسید https://twitter.com/jcohenap

___

بیشتر AP MLB: https://apnews.com/MLB و https://twitter.com/AP_Sports

آخرین مطالب