KSRTC راه اندازی 'Sarige Sanjeevini' موبایل sanitisers در Mysuru

میسور/Mysuru: پس قدم به قدم از راه آهن هند است که تبدیل 2,500 مربیان به جداسازی بخش (با 40,000 تخت) برای درمان

توسط ATSHNEWS در 27 فروردین 1399

میسور/Mysuru: پس قدم به قدم از راه آهن هند است که تبدیل 2,500 مربیان به جداسازی بخش (با 40,000 تخت) برای درمان COVID-19 بیماران KSRTC (کارناتاکا دولت شرکت حمل و نقل جاده) است و تبدیل آن اتوبوس ها بودند که میله میله به اوراق به 'Sarige Sanjeevini' موبایل sanitisers.

یک روز پس از KSRTC, بنگلور, راه اندازی تلفن همراه sanitisers این Mysuru بخش هم افتتاح خدمات مشابه. KSRTC امنیتی و هوشیاری مدیر دکتر Ramnivas سپت افتتاح موبایل sanitiser اتوبوس در Bannimantap انبار در Mysuru.

این اتوبوس شده اند بازسازی با حذف کرسی و رفع سم پاش به سقف های مشابه برای ضد عفونی تونل راه اندازی در مکان های مختلف از جمله بازار و بیمارستان و به نم نم محلول هیپوکلریت سدیم به عنوان ضد عفونی کننده.

همانطور که در حال حاضر این تسهیلات استفاده خواهد شد توسط مکانیک رانندگان هادی و سایر کارکنان که در حال کار در KSRTC انبار. پس از مستند برداشته شده است و هنگامی که KSRTC خدمات از سر گرفته شد, مردم با استفاده از حمل و نقل عمومی خواهد بود اجباری ساخته شده برای استفاده از این sanitiser اتوبوس قبل از شروع سفر خود را.

صحبت پس از راه اندازی سپت گفت: "KSRTC صرف Rs. 20 ، 000 در هر یک از اتوبوس و مرتب دو تلفن همراه sanitisers در Mysuru یکی در هر شهر و روستایی بخش. هر یک از اتوبوس نصب شده است با 200 لیتر ظرفیت مخزن آب و 12 آبپاش."

"همانطور که در حال حاضر ما با استفاده از این امکانات برای ما کارکنان مشغول به کار در انبار. اگر دولت های منطقه و پلیس مطرح پیشنهاداتی برای بیشتر از جمله تلفن همراه sanitisers ما آماده ارائه خدمات است," او اضافه شده است.

KSRTC روستایی بخشی کنترل R. Ashok Kumar, بخشی کنترل Nagaraju عمران, مهندس Nagaraja Murthy, بخشی Mechanical Engineers (DMEs) Mahadevappa و Venkatesh Murthy و دیگران حاضر بودند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب