باشگاه عشق برای تمام پسران و دختران

"آنها قهرمان هستند ، و آنها را نگه دارید در مبارزه تا پایان. ... آنها قهرمانان جهان است." (عذر خواهی به فردی م

توسط ATSHNEWS در 20 تیر 1399

"آنها قهرمان هستند ، و آنها را نگه دارید در مبارزه تا پایان. ... آنها قهرمانان جهان است." (عذر خواهی به فردی مرکوری و ملکه)

الف-لیست افتخارات و ادای احترام به امروز قهرمانان واقعی در پسران و دختران باشگاه بیشتر لوول برای همه "باشگاه را دوست دارم!"

بازگشت در ماه مارس زمانی که مدارس بسته با توجه به همه گیر قهرمان باشگاه کارکنان به سرعت پا به اقدام و متناسب با نیازهای جامعه تهیه و بسته بندی و ارائه "گرفتن و رفتن" وعده های غذایی به خانواده ها و جوانان در این منطقه است. کلمه به سرعت در حال گسترش در سراسر جامعه و باشگاه به دنبال افزایش بودجه برای ارائه نه تنها ناهار اما شام هم هر روز هفته.

در عرض چند هفته از شروع این خدمات بزرگ این باشگاه بود در خدمت شگفت انگیز 500 وعده در روز به افراد جوان در جامعه از طریق این "گرفتن و رفتن" سیستم. باشگاه قهرمانان نیز شروع توزیع مراقبت از خانواده بسته های اضافی با وعده های غذایی آماده در طول تعطیلات آخر هفته همراه با لوازم آرایش و سایر آیتم های خانگی هر جمعه.

از اواسط ماه ژوئن پسران و دختران باشگاه خدمت کرده بود برجسته 31,663 "گرفتن و رفتن" وعده های غذایی و 898 خانواده آخر هفته بسته است. آنها ادامه خواهد داد برای خدمت به این ناهار تمام تابستان طولانی با 250 وعده های غذایی را هر روز به غیر از اعضای. در حال حاضر که توسط "باشگاه را دوست دارم!"

با تشکر از شما برای این باشگاه کارآمد لیندزی Andella برای اطلاعات و عکس. برای اطلاعات بیشتر www.lbgc.org.



tinyurlis.gdv.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن